Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=содержание обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.02(075.8)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика [] : навч. посібник / І. В. Малафіїк. - К. : Кондор, 2009. - 400 с. : рис. - Л-ра в кінці розд. - Дод.: с. 382-395. - ISBN 966-7982-88-2 : 58.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 74.202я73
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- процесс обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- цілі навчання -- цели обучения -- зміст освіти -- содержание обучения -- методи навчання -- методы обучения -- засоби навчання -- средства обучения -- форми навчання -- формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки -- навчальні технології -- учебные технологии
Анотація: Розглядаються важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.02
Г19


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики [] : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Унів. книга, 2015. - 334, [2] с. - Бібліогр.: с. 305-334. - ISBN 978-966-680-720-8 : 140.00 грн
УДК
ББК 74.202 + 87
Рубрики: Дидактика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
философия дидактики -- соціокультурні реалії -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- освіта -- образование -- зміст навчання -- содержание обучения -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- трансгуманітарність -- трансгуманитарность
Анотація: У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)