Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инструменты маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Пономаренко, Р.
    Маркетингові активи у міжнародній діяльності [] / Р. Пономаренко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 75-92. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний менеджмент
   Міжнародний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові активи -- маркетинговые активы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- прибутки міжнародних компаній -- прибыли международных компаний -- кореляційний аналіз -- корреляционный анализ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Буднікевич, І. М.
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
   Інвестиційна політика--Україна

   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гавриш, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)