Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение товаров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2017. - 300, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівельні підприємства--Маркетинг--Персонал--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- поведение покупателей -- поводження покупців -- ценное стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- мерчандайзинг -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- мотивации дистрибьютеров товаров -- мотивація дистриб'ютерів товарів -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- неденежное стимулироваие персонала -- негрошове стимулювання персоналу -- электронная почта -- електронна пошта -- неценовые методи стимулирования продаж -- нецінові методи стимулювання продаж -- экономическая эффективность стимулирвания продаж -- економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2018. - 300, [2] с. : табл., рис. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Споживчі товари--Ринок--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
тоговля -- потребительские товары -- рынок -- продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- модель поведения покупателей -- модель поведінки покупців -- процесс принятия решения -- процес прийняття рішень -- стимулирование конечных результатов -- стимулювання кінцевих результатів -- ценовое стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- система управления продажами -- система управління продажами -- мерчандайзинг -- планировка торгового зала -- планування торгового залу -- презентация товаров -- презентація товарів -- стимулирование торговых посредников -- стимулювання торгових посередників -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- эффективность стимулирования продаж -- ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)