Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.


    Сербан, К.
    Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі: планування соціальної діяльності некомерційних організацій [] / К. Сербан, О. -Ы. Маковей // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 4. - С. 440-448. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Світова економіка
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-стратегії -- соціальний маркетинг -- маркетингове планування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Маковей, О.-Ы.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Сербан, К.
    Значення кампаній з благочинного маркетингу: за даними Румунії [] / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 6. - С. 442-449. - текст англ. мовою. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Румунія
Кл.слова (ненормовані):
соціальний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грігоре, Г. Ф.; Станку, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
334.012.46(075.8)
М50


   
    Менеджмент громадських організацій. Вибрані питання теорії та практики [] = MANAGEMENT of NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS : навч. посібник / [О. Ф. Балацький та ін.] ; за заг. ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка, О. А. Лук'янихіної. - Суми : Унів. книга, 2013. - 364, [2] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 363-364. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-563-1 : 95.00 грн
УДК
ББК 66.79-2я73
Рубрики: Громадські організації--Менеджмент--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління громадською організацією -- управления общественной организацией -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- оперативне планування -- оперативное планирование -- управління людськими ресурсами -- управление человеческими ресурсами -- управління якістю послуг -- управления качеством услуг -- финансовий менеджмент -- финансовый менеджмент -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- РR-менеджмент -- РR-менеджмент -- управління проектами -- управления проектами -- інформаційні технології -- информационные технологии -- регіональний менеджмент -- региональный менеджмент
Анотація: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління громадськими організаціями. Наведено тести та завдання для формування систематизованого комплексу знань з управління громадською організацією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Мішенін, Є. В.; Соколов, М. О.; Балацький, О. Ф. \ред.\; Теліженко, О. М. \ред.\; Лук'янихіна, О. А. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


   
    Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів [] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 68-75 . - ISSN 1681-2786
Рубрики: Лікарі--Фахова підготовка--Комунікаційний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- кадрові ресурси -- соціальний маркетинг -- психографічна сегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.; Гульчій, О. П.; Захарова, Н. М.; Балашов, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)