Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інтернет- маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шевченко, П.
    Критична маса Інтернету [] / П. Шевченко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ІТ- інформаційні технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Шрамко, І.
    Хто кого танцює? [] / І. Шрамко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
репутація -- бізнес -- резонанс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Герасименко, В.
    Інтернет як засіб просування туристичних послуг [] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   Туризм--Туристичний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
підприємства готельного господарства -- підприємства ресторанного господарства -- туристичний ринок


Дод.точки доступу:
Давиденко, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Гощинський, А.
    Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління [] / А. Гощинський // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні і комунікаційні технології


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


    Чорій, М. В.
    Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 12. - С. 300-307. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   Туризм--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ільтьо, Т. І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)