Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Бібліотечна справа -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Коваль, Т.
    Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі [Текст] / Т. Коваль // Бібліотечний форум України : інформаційний. - 2008. - №2. - С. 2-8
Рубрики: Бібліотечна справа--Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВНБТ (1)
Вільні: ФП (1), ВНБТ (1)

Знайти схожі

2.


    Бондарчук, Ярослава.
    Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [] / Я. Бондарчук // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика : наук.-інформ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна справа--Маркетинг
Анотація: У статті проаналізовано інтерпретацію основ маркетингу відповідно до діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Представлено практичний досвід, який полягає в презентації ресурсів, програм та безкоштовних інструментів для створення маркетингових матеріалів та генерації сучасних PR ідей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)