Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Мережевий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658
Я75


    Ярнелл, М.
    Ваш первый год в сетевом маркетинге [] / М. Ярнелл. Р. Ярнелл; [пер. с англ. М. Веселковой] = Your first year in network marketing / Mark Yarnell, Rene Reid Yarnell. - М. : Фаир-Пресс, 2001. - 432 с. - ISBN 5-8183-0267-9 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Мережевий маркетинг--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сетевой маркетинг -- мережевий маркетинг -- проведение презентаций -- проведення презентацій -- мережеві компанії -- сетевые компании
Анотація: О работе в сетевом маркетинге. Книга содержит более 200 рекомендаций, позволяющих новичку, первый год работающему в сетевом маркетинге, выжить, получить прибыль и создать основу для перспектив.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ярнелл, Р.; Веселкова, М. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 1. - 180, [4] с. : іл., табл. - Літ.: с. 176-180. - ISBN 978-966-289-292-5 : 215.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   Інтернет--Соціальні мережі--Використання--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
пошукова оптимізація сайту -- Fecebook -- Instagram -- просування у "TWTTER" -- соціальні медіа -- пошукові оптимізації -- просування товарів -- стратегії маркетингу -- рекламний кабінет Fecebook -- email-маркетинг -- форми передплати
Анотація: Поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритми проведення маркетингової компанії у соціальних мережах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)