Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Сільські місцевості -- Соціально-економічний розвиток -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тимчук, С.
    Екологічний туризм як напрям соціально-економічного розвитку сільських територій [] / С. Тимчук // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 1. - С. 35-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Екологічний туризм--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Івашина, Л. П.
    Особливості імідж-менеджменту розвитку сільського зеленого туризму [] / Л. П. Івашина // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 20. - С. 72-76. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Менеджмент--Україна
   Сільські місцевості--соціально-економічний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
імідж-менеджмент -- сільський зелений туризм -- органи державної влади -- сільські території

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Карачина, Н. П.
    Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- сільський розвиток -- брединг територій -- брендові товари

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вакар, Т. В.; Мороз, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)