Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Бібліотечна справа -- Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Промська, О.
    Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки [Текст] / О. Промська // Бібліотечний форум України : інформаційний. - 2008. - №1. - С. 26-28
Рубрики: бібліотечна справа--реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВНБТ (1)
Вільні: ФП (1), ВНБТ (1)

Знайти схожі

2.


    Шуляк, С.
    Розвиток масових форм обслуговування читачів дитячих бібліотек (20 - 30-ті роки ХХ століття) [] / С. Шуляк // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - 2008. - N 4. - С. 34-37
Рубрики: бібліотечна справа--реклама
   бібліотеки для дітей

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

3.


    Матлина, Слава Григорьевна.
    Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн
Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4
Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники
   Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки
Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)