Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгові марки -- Управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шелковников, А. Ю.
    Размышления о брендинге вслед за проф. Г. Л. Тульчинским [] / А. Ю. Шелковников // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 109-112. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188
Рубрики: Економічна філософія
   Торгові марки--Управління


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Фадеева, Ирина.
    Философия брендинга как "массовая персонология": смерть адресата [] / И. Фадеева // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 115-116. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188
Рубрики: Економічна філософія
   Торгові марки--Управління


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Ульяновский, Андрей.
    Мифодизайн как горькая правда для немногих и естественный ход вещей для остальных [] / А. Ульяновский // Философские науки. - 2015. - N 4. - С. 117-120. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188
Рубрики: Торгові марки--Управління

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Пустотин, В.
    Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Есмаханова, А. У.
    Сущность и тенденции развития брендинга [] / А. У. Есмаханова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - N 1. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Управління

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Красовська, О. Ю.
    Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду [] / О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
модель -- метрика -- бренд -- оцінка -- маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)