Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.02<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.02
Д72


    Драйден, Гордон.
    Революція в навчанні [] = The Learning Revolution / Г. Драйден, Д. Вос ; пер. з англ. М. Товкало ; [ред. І. Новіцька]. - Л. : Літопис, 2011. - 542 с. : іл. - Л-ра: с. 530-534. - Індекс: с. 535-541. - ISBN 978-966-8853-11-1 : 40.00 грн
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Розвивальне навчання--Наукові видання
   Навчання--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
самостійне навчання -- самостоятельное обучение -- навчальні програми -- учебные программы -- творче мислення -- творческое мышление -- інтелект дитини -- интеллект ребенка -- навчальний процес -- учебный процесс -- прискорене навчання -- ускоренное обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение
Анотація: Книжка пропонує читачам навчальну програму впродовж усього життя. Рекомендовано прочитати цю книжку всім батькам, опікунам, тим, хто самостійно вчиться, а також шкільним педагогам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вос, Джаннетт; Товкало, Мирослава \пер.\; Новіцька, Ірина \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
37.02
Г19


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики [] : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Унів. книга, 2015. - 334, [2] с. - Бібліогр.: с. 305-334. - ISBN 978-966-680-720-8 : 140.00 грн
УДК
ББК 74.202 + 87
Рубрики: Дидактика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
философия дидактики -- соціокультурні реалії -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- освіта -- образование -- зміст навчання -- содержание обучения -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- трансгуманітарність -- трансгуманитарность
Анотація: У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)