Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гірняк, А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: pisu/2007/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 2
Зміст:
Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля / Н. Бамбурак. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха. - С.25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мединська, Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження / Ю. Мединська. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") / Н. Ситнікова. - С.45-56
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення / Я. Костін. - С.57-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття / А. Гірняк. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи / В. Чухно, Л. Олійник. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність / Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк. - С.91-97
Шляхова, З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху / З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна. - С.98-100
Кир'янова, І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено / І. Кир'янова. - С.101-103
Козлова, Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання / Т. Козлова. - С.103-108
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: pisu/2008/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92
Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: pisu/2008/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44. - Л-ра в кінці ст.
Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст.
Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74. - Л-ра в кінці ст.
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104. - Л-ра в кінці ст.
Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / І. Ревасевич. - С.105-115. - Л-ра в кінці ст.
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138. - Л-ра в кінці ст.
Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147. - Л-ра в кінці ст.
Іваненко, Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта / Б. Іваненко. - С.148-151. - Л-ра в кінці ст.
Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153. - Л-ра в кінці ст.
Раджабова, С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки / С. Раджабова. - С.153-156. - Л-ра в кінці ст.
Аврамченко, С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу / С. Аврамченко. - С.156-160. - Л-ра в кінці ст.
Стасько, О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН / О. Стасько. - С.161-163. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями / Н. Богданова [та ін.]. - С.164-168. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Кононова М., Кононенко Н., Харенко С.
Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172. - Л-ра в кінці ст.
Харенко, С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками / С. Харенко. - С.172-175. - Л-ра в кінці ст.
Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст.
Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182. - Библиогр. в конце ст. -Л-ра в кінці ст.
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185. - Л-ра в кінці ст.
Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння / Л. Бондаревська. - С.185-188. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: pisu/2008/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Кушерець, В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука / В. Кушерець. - С.5-12
Фішман, І. Основа соціальної алхімії / І. Фішман. - С.13-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Гірняк, А. Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище / А. Гірняк. - С.33-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Фройд, Зигмунд. Три нариси з теорії сексуальності / Зигмунд Фройд. - С.45-91
Гуменюк, О. Рівні громадянської відповідальності та їх емпіричне вивчення у молоді / О. Гуменюк. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Івасюк, Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури / Ю. Івасюк, О. Когут. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинюк, О. Соціально-психологічні концепції сім'ї як теоретична основа її емпіричного вивчення / О. Мартинюк. - С.104-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Фурман, Вікторія. Проблематика особстісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні / Вікторія Фурман. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Самойлов, О. Психологічний зміст бойової підготовки у контексті діалогу двох логік / О. Самойлов. - С.122-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Синєокий, О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників / О. Синєокий. - С.127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Фурман, А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти / А. Фурман. - С.137-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
378
Ф95


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників [] = Psychodidactical examination of module-developing textbooks : монографія / А. В. Фурман, А. Н. Гірняк. - Т. : ТНЕУ, 2009. - 312 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 156-165. - Л-ра: с. 166-177. - Дод.: с. 178-310. - Ім. покажч.: с. 311-312. - 25.00 грн
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--Вища--Підручникотворення
   
Кл.слова (ненормовані):
традиційний підручник -- традиционный учебник -- текстовий компонент підручника -- текстовой компонент учебника -- інноваційні підручники -- инновационные учебники -- експертиза якості підручника -- экспертиза качества учебника -- розвивальна ефективність підручника -- развивающая эфективность учебника
Анотація: Уперше об'єктом різноаспектного теоретико-методичного обгрунтування є оригінальна авторська система визначення якості та ефективності книжок нового покоління для середньої і вищої школи, що створена у теорії та практиці модульно-розвивального навчання як інноваційній освітній моделі національного походження.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гірняк, А. Н.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Гірняк, А.
    Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 69-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодідактика
   Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- образовательная ситема -- модульно-розвивальний підручник (МРП) -- модульно-развивающий учебник (МРУ) -- традиційний підручник -- традиционный учебник -- експертна система -- экпертная система

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Педагогічна психодіагностика
   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Гірняк, А.
    Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 116-138. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодидактика
   Модульно-розвивальне навчання--Навчальні завдання

   Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- освітня задача -- образовательная задача -- навчальні завдання -- учебные задания -- типологія -- типолгия -- систематика -- систематика -- психолого-дидактичні вимоги -- психолого-дидактические требования

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Гірняк, А.
    Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 4. - С. 33-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психоаналіз
   Психологія--Історія, 19-20 ст.

   Аналітична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психоаналіз -- психоанализ -- свідоме -- сознательное -- підсвідоме -- подсознательное -- "Его" -- "Эго" -- "Супер-Его" -- "Супер-Эго" -- психосексуальний розвиток -- психосексуальное развитие

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фройд, Зигмунд (австрійський психолог і психіатр, засновник психоаналізу ; 1856-1939) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)