Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
Шифр: ppts/2008/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2008р. N 5
Зміст:
Трухин, И. А. Феномен лжи / И.А. Трухин. - С.1-14
Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О.В. Тіунова. - С.14-21
Кашкарьова, Л. Р. Методика визначення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи / Л.Р. Кашкарьова. - С.21-27
Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н.В. Микитюк. - С.27-32
Розов, В. І. Адаптивні антистресові психотехнології / В.І. Розов. - С.32-38
Партико, Т. Б. Трансформація особистісних рис дітей у період становлення української державності / Т.Б. Партико. - С.38-49
Виноградна, О. В. Особливості сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах / О.В. Виноградна. - С.50-53
Зубченко, О. В. Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків / О.В. Зубченко. - С.54-57
Заика, Е. В. Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований / Е.В. Заика. - С.57-65
Старовойтов, А. В. Содержательные и процессуальные особенности арт-терапии / А.В. Старовойтов. - С.70-72
Розенбаум, М. Д. Оценка качества жизни 4-х поколений жителей Украины, иммигрантов и американцев / М.Д. Розенбаум. - С.72-76
Крижановська, З. Ю. Психологічні аспекти професійної самореалізації фахівців дошкільної освіти / З.Ю. Крижановська. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Заика, Е. В.
    Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №5. - С. 57-65
Рубрики: психологія практична
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ppts/2008/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2008р. N 8
Зміст:
Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В.В. Горбунова. - С.1-5
Католик, Г. Поняття ідентичності крізь призму психологічного розвитку дитини / Г. Католик, О. Шишак. - С.5-8
Дьяконов, Г. В. Философия диалога М.Бубера и проблемы онтологии и психологической личности / Г.В. Дьяконов. - С.8-16
Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С.В. Васьківська. - С.16-23
Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" / Е.В. Заика. - С.23-27
Локарева, Г. В. Теорія та методика діагнстики научуваності / Г.В. Локарева. - С.27-35
Аршава, І. Ф. Компьютерна діагностика емоційної стійкості / І.Ф. Аршава, Е.Л. Носенко. - С.35-37
Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім"ї як спосіб зниження її агресивності / Н.О. Рептух. - С.37-46
Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н.М. Пилипенко. - С.46-54
Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г.В. Ложкин. - С.54-59
Штрыголь, Д. В. Особенности семейного воспитания в семьях евангельских христиан-баптистов и православных христиан / Д.В. Штрыголь. - С.60-63
Мерхлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерхлякова, В.Э. Петухов. - С.63-71
Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику / В.Ф. Калошин. - С.71-73
Так учатся дети: педагогика, ориентированная на ребенка. - С.76-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Заика, Е. В.
    "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 23-27
Рубрики: пам'ять
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ppts/2010/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 1
Зміст:
Зазимко, О. В. Методика діагностики технічних креативних здібностей / О. В. Зазимко. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Ломова, Т. О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки / Т. О. Ломова. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, А. В. Школа радостной семьи. Методичесое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / А. В. Яценко. - С.16-25. - Библиогр. в конце ст.
Корчова, Г. Л. Програма реалізації просвітницької роботи з батьками щодо формування сексуальної культури молоді / Г. Л. Корчова. - С.25-29
Єсип, М. З. Апробація методики "Семантичний диференціал образу Бога" (СДОБ) / М. З. Єсип. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.38-52
Болтівець, С. І. Ціль життя українського психолога Євгена Гливи / С. І. Болтівець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьяков, С. І. Психосемантичні критерії та принципи системогенезу в моделюванні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Губенко, О. В. Президентські вибори - 2010: деякі особливості у контексті соціально-психологічних тенденцій і закономірностей розвитку українського суспільства / О. В. Губенко. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.71-73
Усенко, В. С. Оценка характера деятельности культовых организаций на основе статистического анализа жалоб граждан / В. С. Усенко, Я. Н. Щекатуров. - С.74-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ppts/2010/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 2
Зміст:
Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст.
Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47
Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63
Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72
Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст.
Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ppts/2010/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 3
Зміст:
Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст.
Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл.
Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40
Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис.
Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ppts/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл.
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис.
Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл.
Харківському факультету психології 10 років. - С.79
Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ppts/2011/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 5
Зміст:
Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-9
Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Климчук, В. О. Ставлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. ГорбуноваЯ. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивноі поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст.
Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30
Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічноі рефлексіі / В. Р. Олексюк. - С.30-41. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) / Е. В. Заика. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Моніторінг якості підготовки фахівців у системі вищоі освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. : формы
Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62
Разина Т. В,. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В, Разина. - С.62-67
Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ppts/2012/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 1
Зміст:
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів / Г. К. Радчук. - С.1-4
Лимар, Л. В. Аналіз особливостей готовності студентів медиків до безконфліктноі взаємодіі з пацієнтами / Л. В. Лимар. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Завгородня, О. В. Своєрідність художньо обдарованоі особистості та гендерні аспекти іі самоздійснення / О. В. Завгородня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Матвеева, Л. В. Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) / Л. В. Матвеева. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма / В. В. Доценко. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. - Лит. в конце ст.
Шебанова, В. Ы. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапіі / В. Ы. Шебанова. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Творогова, Н. Д. Саногенна поведінка у контексті здорового способу життя / Н. Д. Творогова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47 : табл.
Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор школьных предметов будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-52. - Лит. в конце ст.
Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. - Лит. в конце ст.
Москалець, В. П. Психічне вигорання- реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.66-80 : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43
Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення
   Ігровий тренінг мисленняі

   Школяри--Розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Заика, Е. В.
    Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Увага
   Діти--Гіперактивність--Корекція

   Діагностика--Перспективи

   Увага--Ослаблений синдром

Кл.слова (ненормовані):
увага -- внимание -- емоційна нестійкість -- эмоциональная неустойчивость -- саморегуляція поведінки -- саморегуляция поведения

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: ppts/2012/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 2
Зміст:
Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Коробова, О. Г. Програма психологічноі підтримки молодого вчителя / О. Г. Коробова. - С.8-18. - Л-ра в кінці ст.
Гридковець, Л. М. Психокорекцій тренінг як засіб допомоги при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст.
Васильєва, О. М. Професійно-рефлексивний практикум розвитку позитивноі я-концепціі у військовослужбовців на етапі професійного становлення / О. М. Васильєва. - С.24-36. - Л-ра в кінці ст.
Романовская, Ю. А. Природа как ресурс / Ю. А. Романовская. - С.36-38. - Лит. в конце ст.
Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47. - Лит. в конце ст.
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст.
Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст.
Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.61-62. - Лит. в конце ст.
Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, ж. В. ЕмяшеваБ. В. Бирон. - С.62-69. - Лит. в конце ст.
Мусатов, С. О. Матеріали до програми / С. О. Мусатов. - С.69-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 66-80 : табл.
Рубрики: Школярі--особистісно орієнтоване навчання
   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотив -- мета -- цель -- навчальні діі -- учебные действия -- рівні сформованості -- уровни сформованности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

16.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 61-62. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Навчання--Мотивація
   Психодіагностика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

17.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 2. - С. 56-63
Рубрики: Пам'ять--Психологія
   Психодіагностика

   Логіка

Кл.слова (ненормовані):
серія експериментів -- серия экспериментов -- діти -- дети -- студенти -- студенты

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

18.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 3. - С. 27-32 : табл.
Рубрики: Пам'ять--Психологічні дослідження
   Людина--Психічні процеси

Кл.слова (ненормовані):
емоціі -- эмоции -- мислення -- мышление -- увага -- внимание

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

19.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 1. - С. 71-73
Рубрики: Експериментальна психологія--Психодіагностика
   Пам'ять--Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ефективність запам'ятовування -- эффективность запоминания -- відтворення тексту -- воспроизведение текста

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: ppts/2012/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 4
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд ( Матеріали до ювілею В. А. Роменця ). - С.1-7. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Мазилов, В. А. Методологические исследования в современной российской психологии / В. А. Мазилов. - С.8-21. - Л-ра в кінці ст.
Задіранова, Г. В. Тренінг формування професійноі успішності майбутніх педагогів / Г. В. Задіранова. - С.21-32. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.33-46. - Лит. в конце ст.
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.46-50 : табл.
Тихопой, О. В. Психологические ресурсы разрешения ключевого противоречия семейного бизнеса / О. В. Тихопой. - С.50-54. - Лит. в конце ст.
Нагула, О. Посилення потенціалу місцевих громад у впровадженні нових послуг зі сприяння батьківській компетентності / О. Нагула. - С.54-62. - Л-ра в кінці ст.
Кияшко, Л. О. Психологічна готовність молоді до громадянскоі активності в умовах соціально-політичних реформ / Л. О. Кияшко, М. В. Бородчак. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Корбанова, О. Л. До питання про психотехнологіі формування мотиваціі політичноі участі / О. Л. Корбанова. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Максименко, С. Д. Методичний інструментарій для ознайомлення старшокласників із психологічними аспектами вибору професій (Матеріали до програми ) / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.70-80. - Л-ра в кінці ст.
Поліщук, В. М. Криза 13 років у хлопчиків: структура симптомокомплексу і його зміст / В. М. Поліщук. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Игры и упражнения для развития микромоторики школьников / Е. В. Заика, К. А. Быстров. - С.39-45. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)