Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
 1-10    11-19 
1.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 4
Зміст:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Зозульов, О.
    Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Базь, М.; Царьова, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: управління економікою
   бренд

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: vshk/2008/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - К. : Знання України, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2008р. N 4
Зміст:
Антонюк, Н. Болонська система: іноземні мови та переклад / Н. Антонюк. - С.12-17
Лобін, О. Важнлі макроекономічної політики для регулювання економічного зростання та інфляції / О. Лобін. - С.18-30
Бугук, О. Політекономічне визначення сутності та структури регулюючої діяльності / О. Бугук. - С.31-41
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.42-50
Фетісов, В. Використання офісного пакета OPENOFFICE для фінансових розрахунків / В. Фетісов. - С.51-61
Курилюк, В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань / В. Курилюк. - С.62-74
Нестреляй, А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького (1837-1886 рр.) / А. Нестреляй. - С.75-85
Хоронжий, А. Актуальні методологічні підходи до науки про науку / А. Хоронжий. - С.86-90
Актуальні методологічні підходи до науки про науку. - С.86-90
Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи. - С.91-110
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №4. - С. 42-50
Рубрики: торгова марка
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами
Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Зозульов, О.
    Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах [Текст] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №6. - С. 50-68
Рубрики: маркетинг промисловий
   інновації--промисловість



Дод.точки доступу:
Базь, М.; Царьова, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Зозульов, О.
    Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку [Текст] / О. Зозульов, С. Ставська // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №12. - С. 47-53
Рубрики: Економіка підприємств
   Маркетинг--Ринок продукції



Дод.точки доступу:
Ставська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ekuk/2009/8
   Журнал

Економіка України [Текст]. - К. : Преса України, 1958 - . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно
2009р. N 8
Зміст:
Могілат, І. Продуктивність праці, продуктивність капіталу та сукупна факторна продуктивність : динаміка і фактори впливу на них / І. Могілат, Н. Горшкова. - С.4 - 16
Зозульов, О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов, О. Микало. - С.16 - 24
Пошивалов, В. Визначення пріоритетних видів продукції промислового підприємства в умовах ринку / В. Пошивалов, В. Ріжко. - С.25 - 29
Соколов, М. Сучасні тенденції в політиці оподаткування юридичних і фізичних осіб / М. Соколов. - С.30 - 41
Воронін, О. Механізми формування доходів працівників залежно від зростання ефективності виробництва / О. Воронін, О. Пастух. - С.42 - 55
Федулова, Л. Проблеми і перспективи виробничої та науково-технологічної кооперації підприємств України й Російської Федерації : Експертна оцінка / Л. Федулова, О. Балакірєва. - С.56 - 67
Губені, Ю. Розвиток системи регулювання аграрного ринку в Чеській Республіці / Ю. Губені. - С.68 - 77
Волинський, Г. Про деякі напрями реформування житлово-комунального господарства України / Г. Волинський. - С.78 - 84
Кудінова, М. Порівняльний аналіз методів захисту прав акціонерів у країнах Європи та в Україні / М. Кудінова. - С.85 - 89
Могильний, О. Нові перспективи аграрної політики / О. Могильний. - С.90 - 91
Мальський, М. Актуальне дослідження ефективності капіталізації і лібералізації економічних систем / М. Мальський. - С.91 - 92
Воробйова, Л. Фізична економія : методологія дослідження та глобальна місія України / Л. Воробйова. - С.93 -95
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Зозульов, О.
    Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації [] / О. Зозульов, О. Микало // Економіка України : наук. журнал. - 2009. - №8. - С. 16 - 24 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Аутсорсинг
   Економіка підприємств


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Микало, О.

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

12.
Шифр: mvuk/2010/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 1
Зміст:
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст.
Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст.
Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст.
Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст.
Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53
Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: mire/2016/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 5
Зміст:
Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты / Е. Ромат. - С.16-23. - Лит. в конце ст.
Пустотин, В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия / В. С. Пустотин. - С.24-30
Дмитренко, Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях / Н. Дмитренко. - С.32-33
Зозульов, О. В. Формування омнікальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст.
Гермашев, С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций / С. Гермашев. - С.44-45
Хинсон, Э. Эффективные техники современного сторителлинга / Э. Хинсон. - С.46-50
Пирогова, Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) / Т. Пирогова. - С.60-65. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: mire/2016/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 6
Зміст:
Коломыцева, Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей / Е. Коломыцева. - С.18-20
Лылык, И. Профессиональные стандарты для маркетологов / И. Лылык. - С.22-31. - Лит. в конце ст.
Ромат, Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.48-56. - Лит. в конце ст.
Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою / О. В. Зозульов, М. В. Столяр. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: mire/2016/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 7/8
Зміст:
Ромат, Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики / Е. Ромат. - С.21-27. - Лит. в конце ст.
Снигир, Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей / Д. Снигир. - С.28-30
Чумаченко, А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг / А. Чумаченко. - С.32-33
Грушевский, Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем / Д. Грушевский. - С.34-35
Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей / В. Пустотин. - С.36-39
Кравчук, В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы / В. Кравчук. - С.40-42
Юрчак, А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 / А. Юрчак. - С.44-47
Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації / О. В. Зозульов, С. О. Федько. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст.
Панченко, А. Что проверить перед стартом в "буржунете" / А. Панченко. - С.60-61
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Зозульов, О. В.
    Формування омніканальної збутової стратегії [] / О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 36-42. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Технології
   Торгівля

Кл.слова (ненормовані):
омніканальна збутова стратегія -- омниканальная сбытовая стратегия -- продукція підприємства -- продукция предприятия -- канали збуту -- каналы сбыта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Левченко, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Зозульов, О. В.
    Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою [] / О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 6. - С. 57-61. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Конкуренція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Столяр, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

19.


    Зозульов, О. В.
    Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [] / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 53-59. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний маркетинг
   Електронний бізнес

   Глобалізація


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Федько, С. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)