Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кочкіна, Н.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: mvuk/2007/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст.
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18
Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: mvuk/2007/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 6
Зміст:
Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Л. Іванова. - С.8-12
Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива / Л. Мороз, ю. Савченко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL / Д. Коптєв, Ю. Бабенко. - С.24-26
Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра / Т. Примак. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, П. Критична маса Інтернету / П. Шевченко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Хто кого танцює? / І. Шрамко. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Індекс задоволеності споживачів: значення для України. - С.48-51
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України / І. Лилик. - С.52-56
Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу / О. Лабурцева. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України / Н. Кочкіна, С. Сидоренко. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR. - С.67-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кочкіна, Н.
    Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 16-18 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Кочкіна, Н.
    Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України [] / Н. Кочкіна, С. Сидоренко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка зв'язку
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сидоренко, С.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: frvv/2010/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 5
Зміст:
Беседін, В. Ф. Структурні компоненти та зміст системи документів стратегічного планування соціально-економічного розвитку України / В. Ф. Беседін, О. Г. Пенькова. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, Ю. М. Фінансова система України: сутність та структура / Ю. М. Коваленко. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст.
Пахомов, С. Ю. Стратегії діяльності ТНК і проблема дестабілізації світових ринкових відносин / С. Ю. Пахомов. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Резник, Н. П. Розширення сфери взаємодії потенційних інвесторів і владних структур як один із напрямів залучення інвестицій в АПК / Н. П. Резник. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст.
Рижакова, Г. М. Класифікація методів прогнозування економічних показників / Г. М. Рижакова. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст.
Дегтяр, І. М. Вдосконалення управлінської інформаційної системи - ефективний засіб виявлення тіньових схем формування фінансових ресурсів / І. М. Дегтяр. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст.
Гудзь, Ю. Ф. Міжнародна допомога та її вплив на підприємницьке середовище в Україні / Ю. Ф. Гудзь. - С.34-36. - Л-ра в кінці ст.
Лось, А. Ф. Номативно-правові аспекти системи оподаткування в Україні / А. Ф. Лось. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст.
Малій, О. В. Проблема входження фірм на ринки: ретроспектива та сучасність / О. В. Малій. - С.41-48. - Л-ра в кінці ст.
Перконос, П. П. Особливості розвитку інститутів спільного інвестування в Україні на етапі відновлення національної економіки / П. П. Перконос. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст.
Сарана, О. Ю. Трансформація економічних функцій держави в процесі транснаціоналізації світвого економічного розвитку / О. Ю. Сарана. - С.54-58. - Л-ра в кінці ст.
Савлук, С. М. Економічні засади аналізу руху власного капіталу банків / С. М. Савлук. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст.
Ковальов, І. В. Врегулювання відносин у сфері державних закупівель відповідно до міжнародних норм та вимог / І. В. Ковальов, В. М. КолотійВ. І. Пила. - С.62-69. - Л-ра в кінці ст.
Шевченко, О. Ю. Глобальні імперативи фінансової стійкості держави в умовах глобальної фінансової нестабільності / О. Ю. Шевченко. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст.
Кремпова, Н. Л. Основні орієнтири для оздоровлення бюджету України / Н. Л. Кремпова. - С.73-75. - Л-ра в кінці ст.
Череп, А. В. Інвестиційна привабливість України та шляхи її поліпшення / А. В. Череп, А. Г. Іванова. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, В. Ф. Ситуація та спрямування подальшого розвитку паливно-енергетичного комплексу України / В. Ф. Савченко. - С.80-84. - Л-ра в кінці ст.
Сімченко, Н. О. Концептуалізація засад корпоративної соціальної відповідальності в забезпеченні сталого розвитку організації / Н. О. Сімченко, Л. Є. Довгань. - С.85-89. - Л-ра в кінці ст.
Кубіцький, Ю. С. Категоріально-поняттєвий апарат проблеми дослідження соціально-економічного розвитку сільських територій / Ю. С. Кубіцький. - С.90-94. - Л-ра в кінці ст.
Кочкіна, Н. Ю. Перспективи розвитку національного ринку водоочищення за умов погіршення екоологічної ситуації в Україні / Н. Ю. Кочкіна, О. М. Пономарьова. - С.95-101. - Л-ра в кінці ст.
Борсук, О. М. Зарубіжний досвід формування сільськогосподарської кредитної кооперації як основної ланки у фінансово-кредитному забезпеченні аграрного виробництва / О. М. Борсук. - С.102-105. - Л-ра в кінці ст.
Череп, О. Г. Удосконалення системи управління товарно-матеріальними запасами і розміщення замовлень на фіксований основі на машинобудівних підприємствах / О. Г. Череп. - С.106-109. - Л-ра в кінці ст.
Черкашина, Т. С. Генезис, сутність і структура мотивації розвитку управлінського персоналу машинобудівних підприємств / Т. С. Черкашина. - С.110-114. - Л-ра в кінці ст.
Дондик, І. М. Бухгалтерський облік та фінансова звітність як джерело інформаційного забезпечення фінансового контролю / І. М. Дондик. - С.115-118. - Л-ра в кінці ст.
Федорович, І. В. Декомпозиційний підхід до системи чинників, спрямованих на відновні процеси лінійної частини магістральних газопроводів / І. В. Федорович. - С.118-123. - Л-ра в кінці ст.
Гринчук, В. Ю Державна підтримка сільськогосподарських товаровиробників: основні напрями та невирішені проблеми / В.Ю Гринчук. - С.123-127. - Л-ра в кінці ст.
Корж, Т. І. Аналіз тенденцій та розвиток ринку сиру в Україні / Т. І. Корж. - С.128-133. - Л-ра в кінці ст.
Костюк, О. М. Самостійне існування малого бізнесу / О. М. Костюк. - С.133-137. - Л-ра в кінці ст.
Нестеренко, В. П. Вартість банку та її економічна характеристика / В. П. Нестеренко. - С.138-141. - Л-ра в кінці ст.
Пірог, Д. В. Комплексне управління грошовими потоками банку / Д. В. Пірог. - С.142-145. - Л-ра в кінці ст.
Сахно, Л. С. Вплив основних чинників на підвищення ефективності підприємств молочної галузі / Л. С. Сахно. - С.145-149. - Л-ра в кінці ст.
Слупян, К. В. Активізація інтеграційних процесів бурякоцукрової галузі як чинника підвищення ефективності виробництва продукції / К. В. Слупян. - С.150-154. - Л-ра в кінці ст.
Тищенко, В. М. Водокористування в Україні: тенденції останніх років / В. М. Тищенко. - С.154-160. - Л-ра в кінці ст.
Трохименко, В. І. Суперечливий вплив глобалізації на розвиток ринку банківських послуг в Україні / В. І. Трохименко. - С.161-164. - Л-ра в кінці ст.
Буковинська, М. П. Мотиваційні аспекти корпоративного регулювання соціально орієнтованої економіки / М. П. Буковинська. - С.164-167. - Л-ра в кінці ст.
Кваша, Т. К. Методологія оцінки продовольчої безпеки України та її практичне застосування / Т. К. Кваша. - С.168-175. - Л-ра в кінці ст.
Кифяк, В. Ф. Розбудова загальної та спеціальної інфраструктури Карпатського регіону як один із факторів подальшого розвитку рекреаціїї і туризму / В. Ф. Кифяк. - С.176-180. - Л-ра в кінці ст.
Урсуленко, О. В. Кризові явища на ринках нерухомості Києва та Москви / О. В. Урсуленко. - С.180-184. - Л-ра в кінці ст.
Четверик, В. М. Методичні підходи щодо аналізу та прогнозування рівня розвитку персоналу / В. М. Четверик. - С.185-187. - Л-ра в кінці ст.
Лободіна, З. М. Практика і проблематика фінансового забезпечення загальної освіти в умовах соціально-економічних трансформацій / З. М. Лободіна. - С.188-191. - Л-ра в кінці ст.
Марченко, В. М. Рівні самоорганізації трудового колективу в процесі злиття / В. М. Марченко. - С.192-196. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Кочкіна, Н. Ю.
    Перспективи розвитку національного ринку водоочищення за умов погіршення екоологічної ситуації в Україні [] / Н. Ю. Кочкіна, О. М. Пономарьова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 5. - С. 95-101. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Водоочищення--Україна
Анотація: Вплив еколого-економічної ситуації в Україні на перспективи розвитку ринку водоочисного обладнання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пономарьова, О. М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)