Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Любіцева, Олена Олександрівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
908:379.85(100)(075.8)
П18


    Парфіненко, Анатолій Юрійович.
    Туристичне країнознавство [] : підручник / А. Ю. Парфіненко, В. І. Сідоров, О. О. Любіцева. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2015. - 551, [1] с. : іл. - Л-ра в кінці розд. - Бібліогр.: с. 517-519. - Дод.: с. 520-551. - ISBN 978-617-07-0139-8 : 261.00 грн
УДК
ББК 26.890(0)я73 + 75.8(0)я73
Рубрики: Країнознавство--Навчальні видання для вищої школи
   Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичне країнознавство -- туристическое страноведение -- міжнародний туризм -- международный туризм -- політична карта світу -- политическая карта мира -- етнічна карта світу -- этническая карта мира -- лінгвістична карта світу -- лингвистическая карта мира -- релігійна карта світу -- религиозная карта мира -- туристичний імідж країни -- туристический имидж страны -- туристичні регіони -- туристические регионы -- Азіатсько-Тихоокеанський макрорегіон -- Азиатско-Тихоокеанский макрорегион -- Американський макрорегіон -- Американский макрорегион -- Африканський макрорегіон -- Африканский макрорегион -- Близькосхідний макрорегіон -- Ближневосточный макрорегион -- населення світу -- населения мира
Анотація: Висвітлюються теоретичні засади туристичного країнознавства; розглядається туристично-країнознавче знання як основа для створення туристичного іміджу країни, а туризм - як чинник глобалізації сучасного світу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сідоров, ВАдим Ігоревич; Любіцева, Олена Олександрівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.48:796.5](477:100)(075.8)
Л93


    Любіцева, Олена Олександрівна.
    Туристичні ресурси України [] : навч. посіб. / Любіцева О. О., Панкова Є. В., Стафійчук В. І. - Київ : Альтерпрес, 2017. - 369, [1] с. : іл., табл., мал. - (Бібліотека професійного менеджера). - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-542-338-Х : 320.00 грн
УДК
ББК 65.433(4УКР)я73 + 75.81(4УКР)я73
Рубрики: Туристична індустрія--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація туризму -- туристичний процес -- туристичні ресурси -- природно-рекреаційні ресурси -- культурно-історичні ресурси -- етнічні ресурси -- санаторно-курортне господарство -- туристичні підприємства
Анотація: Дослідження ролі туристичних ресурсів в умовах глобалізації туризму та активізації участі України в світовому туристичному процесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Панкова, Євгенія Вікторівна; Стафійчук, Валентин Іванович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)