Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Губенко, А. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.
Шифр: ppts/2010/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 2
Зміст:
Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст.
Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47
Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63
Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72
Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст.
Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ppts/2010/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 3
Зміст:
Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст.
Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл.
Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40
Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис.
Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ppts/2010/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 4
Зміст:
Семенов, И. Н. Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учашихся в свете болонского процесса / И. Н. Семенов. - С.1-4. - Лит. в конце ст.
Тюптя, О. В. Етапи вирішення проблемноі ситуаціі (на прикладі психологічного консультування ) / О. В. Тюптя. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст.
Горбунова, В. В. Як спланувати психологічний експеримент? (знайомство з процедурою планування експериментів Д. Кемпбелла) / В. В. Горбунова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе ) / С. В. Кривцова. - С.16-28
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів ) / І. В. Галкович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.33-37. - Лит. в конце ст.
Музика, О. Л. Методики дослідження самооцінки творчих здібностей в учбовій діяльності / О. Л. Музика, І. С. Загурська. - С.36-47. - Л-ра в кінці ст.
Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.47-57 : рис.
Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.58-62
Кальба, Я. Є. Масифікація та іі прояви в контексті сучасних телемедіа / Я. Є. Кальба. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Афанасьев, Ю. Л. Проблема субьекта художественного творчества (Из опыта самонаблюдений ) / Ю. Л. Афанасьев. - С.67-71
Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія: теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-76
Айвазова, Л. М. Людині з великоі літери присвячується: До 80-річного ювілею О. Т. Губка провідного наукового співробітника інституту психологіі ім. Г. С. Костюка / Л. М. Айвазова. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: obdy/2010/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 7
Зміст:
Плачкова, К. Н. Програма пошуку, відбору, підтримки та розвитку обдарованих дітей "Дитяча обдарованість" / К. Н. Плачкова, Я. М. КосованЮ. В. Синиціна. - С.2-8
Ильин, Е. П. Диагностика креативности / Е. П. Ильин. - С.9-13
Старко, І. Розвиток творчих здібностей особистості в підлітковому віці / І. Старко. - С.14-25. - Л-ра в кінці ст.
Тест "Каковы ваши творческие способности?". - С.25-26
Колісник, Г. О. Тренінг уваги та мислення / Г. О. Колісник. - С.28-30
Крива, Н. Л. Вчимо вірші з радістю / Н. Л. Крива. - С.31-42
Інтерактивні методи навчання і виховання в позашкільному навчальному закладі. - С.43-51
Губенко, А. В. Методика развития нешаблонного творческого мышления детей "Обучение поиску скрытых возможностей" / А. В. Губенко. - С.54-62. - Лит. в конце ст.
Катиніна, О. Г. Формування просторового мислення і художньо-конструкторських навичок за допомогою інноваційних технологій паперопластики / О. Г. Катиніна. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: obdy/2010/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 10
Зміст:
Губенко, А. В. Основные проявления интелектуальной одарённости / А. В. Губенко. - С.2-7
Корнюшкіна, В. Р. Розвиток розумових здібностей в інноваційній діяльності навчального закладу / В. Р. Корнюшкіна. - С.11-15. - Л-ра в кінці ст.
Ковтун, В. О. Шляхи підвищення творчої активності учнів / В. О. Ковтун. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Гусятнікова, Т. А. Розвиток творчої активності учнів на уроках математики та української мови в початковій школі за інноваційною програмою "Росток" / Т. А. Гусятнікова. - С.20-23
Панюшкіна, О. В. Проектні роботи - новий крок до вивчення іноземної мови / О. В. Панюшкіна. - С.24-27
Шиндилюк, Н. П. Інтегративний та діяльнісний підхід на уроках математики / Н. П. Шиндилюк. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янова, О. В. Діяльність органів учнівського самоврядування / О. В. Лук'янова. - С.32-34
Ануфрієва В. М,. Проектні технології - засіб розвитку учнів на уроках зарубіжної літератури та художньої культури / В. М, Ануфрієва. - С.34-36
Коваль, Я. Ю. Розвиваючий комплект з хімії для класів, що працюють у науково-педагогічному проекті "Росток" / Я. Ю. Коваль. - С.3740
Єрмоленко, Ю. В. Використання ейдотехнік у початковій школі / Ю. В. Єрмоленко. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст.
Ситник, Е. В. Заняття-тренінг для лідерів шкільного самоврядування 8-11 класів (авторська розробка) / Е. В. Ситник. - С.45-49
Качур, О. В. Робота практичного психолога школи з батьками обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст.
Луцик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Луцик. - С.57-60
Кузьменко, Л. А. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Л. А. Кузьменко. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: obdy/2011/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 1
Зміст:
Губенко, А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости / А. В. Губенко. - С.2-5
Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст.
Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-14
Пилип'юк, Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі / Л. Ф. Пилип'юк. - С.15-18
Луцик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Луцик. - С.18-20
Бурдун, Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Ольховик, Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів / Н. М. Ольховик. - С.27-31
Кашапов, М. М. Диагностика способностей творческой личности / М. М. Кашапов. - С.32-36
Баклажанов, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажанов. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Яковлєва, Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв / Г. В. Яковлєва. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Жирова, Я. В. Казка "Колобок на новий лад" / Я. В. Жирова. - С.48-50
Січкарюк, О. А. Таємниця акварелі / О. А. Січкарюк. - С.50-53
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.54-56
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: obdy/2011/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 2
Зміст:
Любарт, Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация / Т. Любарт. - С.2-4
Новікова, С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7 / С. А. Новікова. - С.5-8
Кузлякіна, В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7 / В. В. Кузлякіна. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Дзюба, О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська / О. В. Дзюба. - С.13-16
Третякова, Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів / Т. О. Третякова. - С.16-18
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24
Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций : для детей от 11 лет / А. В. Губенко. - С.25-29. - Лит. в конце ст.
Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33
Тевоньян, А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей / А. В. Тевоньян. - С.33-36
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42
Шмельова, А. А. "Я - сніжинка" : конспект заняття з малювання / А. А. Шмельова. - С.42-44
Дерев'янко, Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі" : авторський сценарій за мотивами творів В. О. Сухомлинського та казки Г. Х. Андерсена "Снігова королева" / Т. В. Дерев'янко. - С.44-47
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.48-50
Кузьміна, О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику" / О. М. Кузьміна, Т. М. Півень. - С.50-52
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.53-59
Кузьменко, В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст.
Богдан, К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла / К. П. Богдан. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: obdy/2011/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 3
Зміст:
Губенко, А. В. Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого / А. В. Губенко. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Фомін, О. М. Організація роботи з обдарованими дітьми у школі-колегіумі № 36 м. Луганська / О. М. Фомін, Т. Ю. Данильєва. - С.8-22
Цюпка, Ю. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах кременчуцького ліцею інформаційних технологій № 30 імені Н. М. Шевченко / Ю. Г. Цюпка. - С.23-26
Галушко, О. М. Развитие творческих способностей детей на уроках литературы / О. М. Галушко. - С.27-30
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової освіти у школі / Е. В. Ситник. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст.
Данильєва, Т. Ю. Програма "Країнознавство. Філософська думка англомовних країн." / Т. Ю. Данильєва. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст.
Фоміна, О. М. Проект "Естетичне виховання - важлива складова цілісного формування особистості" / О. М. Фоміна, Т. Ю. Данильєва. - С.43-45
Паскал, Н. В. Робота вчителя з обдарованими дітьми початкової школи на уроках української мови / Н. В. Паскал. - С.46-50
Любимова, Т. М. Проведення тематичних інтегрованих днів з використанням засобів мистецтва / Т. М. Любимова, Є. М. ІржанськаН. І. Суптеля. - С.51-54
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.55-61
Січкарюк, О. А. Індивідуальна робота з творчої мовленнєвої діяльності "Цікаві несподіванки" / О. А. Січкарюк. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ppts/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл.
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис.
Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл.
Харківському факультету психології 10 років. - С.79
Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Губенко, А. В.
    Методика развития нешаблонного творческого мышления детей "Обучение поиску скрытых возможностей" [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 7. - С. 54-62. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Творче мислення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Губенко, А. В.
    Метод поиска аналогий [] : для детей от 9 лет и старше / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 10. - С. 26-32
Рубрики: Дитяча психологія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Губенко, А. В.
    Основные проявления интелектуальной одарённости [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 10. - С. 2-7


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: obdy/2011/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 4
Зміст:
Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-4
Кольченко, Л. Система виховання творчих особистостей в Луганському обласному ліцеї / Л. Кольченко. - С.5-8
Кононова, О. У вирі наукового життя : системний підхід у роботі з обдарованою молоддю як принцип діяльності педагогічного колективу Комунального закладу "Луганський обласний ліцей" / О. Кононова. - С.8-17
Герасименко, Л. В. Проектний підхід у роботі європейських клубів з молоддю: теорія і практика / Л. В. Герасименко, О. І. ОвчаренкоС. Г. Овчаренко. - С.18-25. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Игры со свойствами предметов / А. В. Губенко. - С.26-33. - Лит. в конце ст.
Макаренко, Н. М. Методики визначення творчих здібностей потенціалу / Н. М. Макаренко. - С.34-35
Вітко, М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення / М. А. Вітко. - С.38-47
Любимова, Т. М. Проведення тематичних інтегрованих днів з використанням засобів мистецтва / Т. М. Любимова, Є. М. ІржанськаН. І. Суптеля. - С.47-60. - Л-ра в кінці ст.
Жирова, Я. В. Театралізована діяльність як засіб розвитку обдарованості в КДНЗ № 1 "Малятко" / Я. В. Жирова. - С.61-63
Попкова, С. В. Конспект адаптаційного заняття для старшої групи "Введення у шкільне життя" / С. В. Попкова, О. О. Глок. - С.63-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Губенко, А. В.
    Основные проявления интеллектуальной одарённости [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 1. - С. 2-5
Рубрики: Обдаровані діти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: obdy/2011/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 5
Зміст:
Любарт, Т. Что делает творческий процесс творческим? / Т. Любарт. - С.2-6
Токарєва, М. Нездоланна тяга до пізнання / М. Токарєва. - С.7-12
Мощанець, Н. Л. Розвиток особистісних творчих якостей на основі проектної науково-дослідної діяльності екологічного змісту / Н. Л. Мощанець. - С.12-15
Баррон, Ф. Эстетическая шкала / Ф. Баррон, Дж. Уєлш. - С.16-17
Онуфрієнко, Л. О. Вступ до тренінгу професійного самовизначення / Л. О. Онуфрієнко. - С.18-21
Зверик, А. П. Авторская программа по змеенавтике : рассчитана на 4 занятия - 8 учебных часов / А. П. Зверик. - С.21-27. - Лит. в конце ст.
Вітко, М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення / М. А. Вітко. - С.27-37. - Л-ра в кінці ст.
Макаренко, Н. М. Самооцінка творчого потенціалу / Н. М. Макаренко. - С.38-40
Тест особистісних творчих характеристик Вільямса. - С.40-44
Лелюк, Ю. М. План-сценарій уроку "Демократична країна: яка вона?" / Ю. М. Лелюк. - С.45-52
Тарасенко, Т. В. Екологічна агітбригада / Т. В. Тарасенко. - С.52-57
Губенко, А. В. Периферическое мышление и креативность личности / А. В. Губенко. - С.57-64. - Лит. в конце ст.
Куцко, Н. С. мандри з веселкою : конспект заняття з розвитку творчих та загальних здібностей дітей старшого дошкільного віку / Н. С. Куцко. - С.65-66. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Губенко, А. В.
    Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций [] : для детей от 11 лет / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 2. - С. 25-29. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Психологія творчості
   Творче мислення


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.


    Губенко, А. В.
    Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 3. - С. 2-7. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психологія творчості
   Творче мислення--Загальноосвітні школи


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: obdy/2011/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 8
Зміст:
Шумакова, Н. Б. Основные подходы к обучению одарённых детей / Н. Б. Шумакова. - С.2-10. - Лит. в конце ст.
Шохирева, Л. С. Пошук та педагогічний супровід обдарованої молоді у Кременчуцькому ліцеї інформаційних технологій № 30 ім. Н. М. Шевченко / Л. С. Шохирева. - С.11-15. - Л-ра в кінці ст.
Костромцова, Н. В. Плекаємо філологічну обдарованість / Н. В. Костромцова. - С.15-20
Головань, Т. В. Роль індивідуальної, парної і групової роботи в розвитку творчих здібностей учнів на уроках словесності / Т. В. Головань. - С.21-26
Свинчук, А. В. Особливості роботи вчителя в класах з поглибленим вивченням історії / А. В. Свинчук. - С.27-30
Тейлор, К. Тест "Сказка" / К. Тейлор. - С.31-38
Губенко, А. В. Метод развития творческого мышления "Совершенствуем и изменяем предметы" / А. В. Губенко. - С.38-43
Палієнко, Т. В. Технологія підготовки педагога до творчої діяльності / Т. В. Палієнко. - С.43-48
Лазарева, Н. О. Трудове виховання дошкільнят як передумова їх подальшого особістісного розвитку / Н. О. Лазарева. - С.48-55
Голік, Ю. О. Сценарій розважального інтелект-шоу / Ю. О. Голік. - С.55-58
Грабко, В. П. Як уникнути "домашніх баталій", або дисципліна без конфліктів / В. П. Грабко. - С.59-61
Панченко, О. В. Розгадайте ребуси : вправи для дітей 7-9 років / О. В. Панченко. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Губенко, А. В.
    Периферическое мышление и креативность личности [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 5. - С. 57-64. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Креативне мислення--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Губенко, А. В.
    Игры со свойствами предметов [] / А. В. Губенко // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 4. - С. 26-33. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Гра

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)