Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лалак, Н.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: rish/2009/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 5/6
Зміст:
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Оржеховська, В. Феномен дитячої бездоглядності: погляд сьогодення / В. Оржеховська. - С.32-35
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : З досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48
Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : З досвіду роботи ЗОШ №31 м.Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925 - 1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Л. Липецька школа імені П.В.Щепкіна : З історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лалак, Н.
    Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема [] / Н. Лалак // Рідна школа. - 2009. - N 5/6. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Професійна орієнтація


Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: rish/2010/6
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 6
Зміст:
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст.
Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст.
Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст.
Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст.
Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст.
Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст.
Оржеховська, В. Проблеми дитячої бездоглядності в Україні: аналіз та пошуки шляхів подолання / В. Оржеховська. - С.33-35
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст.
Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст.
Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : с досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48
Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст.
Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : з досвіду роботи ЗОШ № 31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст.
Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст.
Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925-1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Липецька школа імені П. В. Щепкіна : з історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст.
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст.
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Лалак, Н.
    Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема [] / Н. Лалак // Рідна шк. - 2010. - N 6. - С. 17-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Вища педагогічна освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)