Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бевзенко, Любов$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 3.-С.47-73
2.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 4.-С.73-104
3.

Бевзенко Л. Громадянська активність у суб'єктивному вимірі: суб''єктивність чи агентність?/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.14-17
4.

Бевзенко Л. Громадянський волонтерський рух в Україні: соціальна база довіри та підтримки/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.45-52
5.

Бевзенко Л. Ситуація інституціональної нестийкості як тло запиту на агентність: зв'язок із соціальною напруженістю/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.130-133
6.

Бевзенко Л. Соціальна аномія - смисловий діапазон можливих концептуалізацій та його вплив на подальшу операціоналізацію/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.129-132
7.

Бевзенко Л. Соціальна напруженість і ризики кризового соціального менеджменту/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.172-174
8.

Людина в складному світі/[В. Андрущенко та ін. ; за ред.: Н. В. Кочубей, М. О. Нестерової ; вступ. слово В. П. Адрущенка]. - 2017
9.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
11.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
12.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
14.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
15.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)