Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Юрій$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бондаренко Ю. І. Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум/Юрій Бондаренко. - 2015
|
>2.
| Дивослово - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дивослово - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Дивослово - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дивослово - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Дивослово - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дивослово - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>8.
| Дивослово - 2017г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дивослово - 2016г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>10.
| Дивослово - 2016г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>11.
| Дивослово - 2016г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>12.
| Дивослово - 2016г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>13.
| Дивослово - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Коваль Н. С. Дидактичні матеріали до підручника з природознавства для 2 класу трирічної і третього класу чотирирічної початкової школи/Н. С. Коваль, Л. С. Бондаренко ; худож.: Є. В. Попов, Ю. В. Бондаренко. - 1998
|
>15.
| Бондаренко Ю. Дитиноцентризм у викладанні літератури/Юрій Бондаренко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2017,N N 5.-С.11-14
|
>16.
| Бондаренко Ю. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2019,N N 3.-С.18-26
|
>17.
| Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/Юрій Бондаренко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2016,N N 12.-С.23-27
|
>18.
| Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/Юрій Бондаренко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2016,N N 11.-С.10-14
|
>19.
| Бондаренко Ю. І. Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум/Юрій Бондаренко. - 2018
|
>20.
| Бондаренко Ю. І. Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум/Юрій Бондаренко. - 2012
|
|
|