Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Юрій$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.
373.5.016:821.161.2](075.8)
Б81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум [] : посібник / Юрій Бондаренко ; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 217, [1] с. - Літ.: с. 212-217. - 100.00 грн
УДК
ББК 74.268.3(4УКР)я73
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
літературні герої -- образи-персонажі -- літературні твори -- аналіз літературного твору -- художні образи
Анотація: У посібнику представлено п'ятнадцять видів пообразного аналізу літературного твору в школі. Теоретична інформація поєднана з системою вправ, які спрямовані на вироблення у студентів-філологів здатності здійснювати організацію навчального процесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: dysl/2018/5
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Пометун, Олена. Як розвивати критичне мислення в учнів / О. Пометун. - С.2-5
Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури / О. Криворотенко. - С.6-11
Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Р. Угніч. - С.12-19
Гайван, Вікторія. Правопис складних прислівників : 7 клас / В. Гайван. - С.20-23
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - С.24-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Мацько, Оксана. Основні правила етикетного спілкування / О. Мацько. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Поворознюк, Світлана. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського / С. Поворознюк. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільницький, Микола. "Ми так близько долетіли до чудес..." : штрихи до портрета Дмитра Загула / М. Ільницький. - С.41-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Качак, Тетяна. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва / Т. Качак. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Федоров, Віктор. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу / В. Федоров. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: dysl/2018/3
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Авраменко, Олександр. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури / Олександр Авраменко, Марія Блажко. - С.2-10
Борисенко, Наталія. Навчання як маленька велика пригода : квести на уроках та позакласній роботі / Наталія Борисенко. - С.11-15
Рижук, Людмила. Технологічна карта як форма планування навчальної діяльності / Людмила Рижук. - С.16-18
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Юрій Бондаренко. - С.19-24
Юдіна, Олена. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи" / Олена Юдіна. - С.25-28
Олексієнко, Галина. Узагальнення знань із теми "безсполучникове складне речення" / Галина Олексієнко. - С.29-31
Карпінчук, Галина. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років / Галина Карпінчук. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Бутурлим, Тетяна. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії Тараса й Ликерії : урок за драмою Олександра Забарного "Грішниця" / Тетяна Бутурлим. - С.38-42
Назаренко, Інна. Шевченків світ... що ми про нього знаємо : інтелектуальна гра / Інна Назаренко. - С.43-44
Черкас, Олександр. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі / Олександр Черкас. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, Оксана. Експресивність наукового стилю : синтаксичний рівень / Оксана Калита. - С.50-53
Томіленко, Людмила. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ / Людмила Томіленко. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: dysl/2018/1
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2018р. N 1
Зміст:
Дроздовський, Дмитро. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти України / Дмитро Дроздовський. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Крисюк, Віра. Якою будеш ти, моя майбутня родино? : твір-роздум на морально-етичну тему / Віра Крисюк. - С.7-9
Бойко, Наталія. Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО / Наталія Бойко. - С.10-16
Чайка, Леся. Узагальнення й систематизація знань із теми "безполучникове складне речення" : поліекранний урок у 9 класі з використанням ІКТ / Леся Чайка. - С.17-22
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Юрій Бондаренко. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Денискіна, Ганна. Художня палітра Юрія Кобилецького: поєднання стандарту та образності : до тридцятиліття пам'яті вченого, письменника, педагога / Ганна Денискіна, Оксана Кобелецька. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Михно, Людмила. Мовноестетична природа українських народних історичних пісень / Людмила Михно. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей / Олександр Брайко. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошова, Інна. Не біймося говорити про любов : роздуми з досвіду / Інна Кошова. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Соцька, Тетяна. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні й під конем" / Тетяна Соцька. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Фока, Марія. Словесні портрети Павла Тичини на межі живопису та скульптури / Марія Фока. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: dysl/2020/5
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2020р. N 5
Зміст:
Яблонська, Ольга. Українська література як державна стратегія України / О. Яблонська : 3
Бернадська, Ніна. Виховуємо фінансистів чи манкуртів? / Н. Бернадська. - С.4-5
Моклиця, Марія. Літературна освіта: прагматична версія / М. Моклиця. - С.6-7
Слоньовська, Ольга. Бути чи не бути урокам української літератури в школі? / О. Слоньовська. - С.8-10
Бондаренко, Юрій. Словесно-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Перфілова, Наталія. Інтегрований урок контекстуального аналізу поезії Олександра Олеся "Чари ночі" : 10 клас / Н. Перфілова. - С.17-22
Дудчак, Лілія. Вивчаємо творчість Лариси Даренської. За книжкою "Бабусин букет, або Квіткові казки для Ганнусі" : 5 клас / Л. Дудчак. - С.23-28
Кравець, Лариса. Метафора в системі тропів / Л. Кравець. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Сізова, Ксенія. Німецькі сталі вислови в публіцистичних текстах: особливості функціонування / К. Сізова, С. Сошенко. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожний, Василь. До питання вивчення творчої спадщини Пантелеймона Куліша : мовознавчий аспект / В. Задорожний. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Брижицька, Світлана. Зарубіжні відвідувачі Тарасової Гори про Тараса Шевченка / С. Брижицька. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулима, Микола. Повернення козака/солдата додому: витоки й трансформації сюжету / М. Сулима. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Федунь, Марія. "Скріпив традицію боротьби за волю нації картинами далекого минулого": Святомир Михайло Фостун - український письменник і громадський діяч, автор історичної прози / М. Федунь. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: dysl/2019/2
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Сорока, Галина. Музика у слові : урок у 10 класі за новелою Ольги Кобилянської "Impromptu phantasie" / Г. Сорока. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Лінійчук, Тетяна. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання : на матеріалі повісті Степана Процюка "Варвари" / Т. Лінійчук. - С.7-9
Угніч, Руслана. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.10-14
Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті нової української школи / О. Приходько. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Пристай, Людмила. Проблема бездуховності людини у п'єсі Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Л. Пристай. - С.22-24
Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Семеног, Олена. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології / О. Семеног. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мафтин, Наталя. Ідеал краси у творчості Лесі Українки / Н. Мафтин. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатюк, Михайло. Зі славного роду Старицьких... / М. Гнатюк. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайлюк, Юлія. Специфіка вивчення масової літератури у школі / Ю. Михайлюк. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсипенко, Дмитро. Плагіат: толерований і токсичний / Д. Єсипенко. - С.55-59
Микитюк, Володимир. Педагогічний роман про Івана Франка / В. Микитюк. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: dysl/2018/12
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Баган, Олег. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів / О. Баган. - С.2-10
Мовчан, Раїса. Канон української класики, його функціонування в сучасній школі / Р. Мовчан. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпельова, Ірина. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка / І. Карпельова, О. Шуневич. - С.16-25
Дроздовський, Дмитро. Усеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи / Д. Дроздовський. - С.26-28
Кецмур, Ольга. Кроки до перемоги : проекти показових уроків / О. Кецмур. - С.29-36
Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.37-42
Мазур, Людмила. Ілля Киріяк і його "Сини землі" - повість про українське життя в Канаді / Л. Мазур. - С.43-46
Тищенко, Оксана. Уявлення і уява в мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.47-49
Задорожний, Василь. Цікавий випадок словотвору. Чому кільцевий нещасніше за кінцевий? / В. Задорожний. - С.50-52
Скорина, Людмила. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років : до проблеми визначення репертуару прецедентних текстів епохи / Л. Скорина. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: dysl/2017/5
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Нестеренко, Світлана. Формування етнокультурної компетентності старшокласників засобами громадянської лірики / Світлана Нестеренко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Юрій. Дитиноцентризм у викладанні літератури / Юрій Бондаренко. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Славич, Валентина. Шістдесятництво як явище соціальне і культурологічне : бінарний урок в 11 класі / Валентина Славич, Мирослава Лукашенко. - С.15-18
Павленко, Олеся. Читацька конференція за твором Марії Матіос "Солодка Даруся" / Олеся Павленко. - С.19-23
Передрій, Тетяна. Складні випадки правопису великої літери : урок у 10 класі / Тетяна Передрій. - С.24-26
Дроботенко, Алла. Розділові знаки в безполучниковому складному реченні : 9 клас / Алла Дроботенко. - С.27-29
Беценко, Тетяна. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття / Тетяна Беценко. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, Оксана. "Свій" і "чужий": лінгвістичний аспект концептів у поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки" / Оксана Калита. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулаковська, Ольга. Деякі зауваги щодо іменника / Ольга Кулаковська. - С.38-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Голосовська, Галина. Українською лежебока, або лежень, лежун? / Галина Голосовська. - С.40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожний, Василь. Як одного разу образ зніс образу : мовознавчий жарт / Василь Задорожний. - С.43-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матер. оповідання Валер'яна Підмогильного "Ваня" / Людмила Скорина. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Голик, Роман. Від романтизму до постмодернізму: лектура і література галицьких українців XIX - поч. XXI ст. / Роман Голик. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Орлова, Надія. Літературно-меморіальний будинок-музей Тараса Шевченка / Надія Орлова. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: dysl/2016/11
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2016р. N 11
Зміст:
Папушина, Валентина. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів : 2-9 / В. Папушина, Л. Шевчук
Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Гречко, Оксана. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах / О. Гречко. - С.15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кібкало, Тамара. Прості односкладні речення : 8 клас / Т. Кібкало. - С.18-20
Деркач, Лариса. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу / Л. Деркач. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Романцова, Ніна. "Мовознай" : інтегрований практикум для учнів 5-10 класів / Н. Романцова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожний, Василь. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення / В. Задорожний. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Брайко, Олександр. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв / О. Брайко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лущій, Світлана. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв'язків / С. Лущій. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Токмань, Ганна. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціонально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко / Г. Токмань. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: dysl/2016/12
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2016р. N 12
Зміст:
Романенко, Юлія. Нові програми - це важливо : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко. - С.2-4
Губська, Ольга. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!... : урок за творчістю Ірини Жиленко / О. Губська. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Трохимець, Євгенія. "Повість минулих літ" - найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків : 5 клас / Є. Трохимець. - С.10-12
Маркова, Наталія. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : 7 клас / Н. Маркова. - С.13-15
Жирова, Наталія. Контрольне тестування з української літератури / Н. Жирова. - С.16-22
Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Масенко, Лариса. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму / Л. Масенко. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Мацько, Любов. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського / Л. Мацько. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, Оксана. Увага у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.39-41
Голосовська, Галина. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ? / Г. Голосовська. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрчук, Олена. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги / О. Юрчук. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигун, Сніжана. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки" / С. Жигун. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Токмань, Ганна. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти / Г. Токмань. - С.60
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: dysl/2016/6
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Ковтуненко, Людмила. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури / Л. Ковтуненко. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнієнко, Оксана. "Казки, казки... у світі їх багато..." : уроки позакласного читання у 5 класі / О. Корнієнко. - С.10-14
Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гречко, Олена. Додержання лексичних та граматичних норм сучасної української літературної мови : узагальнення теми / О. Гречко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Макута, Оксана. Росяні перевесла Івана Війтенка : урок-зустріч з поетом / О. Макута, А. Гавриленко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань : дослідження-класифікація / Ю. Романенко. - С.27-28
Томіленко, Людмила. Нове життя старих слів, або семантичні зміни у структурі сучасної української лексики : на матеріалах Словника української мови у 20-ти томах / Л. Томіленко. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравець, Лариса. "Сонце ясне, ти святе, ти прекрасне" : метафори сонця в мові української поезії XX століття / Л. Кравець. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Царук, Антоніна. Конфліктні вузли трагічної долі гетьмана Дорошенка : за романом Анатолія Мороза "Хоть" / А. Царук. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ" / Т. Беценко. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Котик, Ігор. Право на забуття, або письменник, якого нема / І. Котик. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Белімова, Тетяна. На балу чудовиськ, або стрімкий і несподіваний перехід від мелодрами до горору / Т. Белімова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Наконечна, Любов. Літературно-меморіальний музей Олександра Довженка в Сосниці / Л. Наконечна, О. Плитник. - С.63-64
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: dysl/2016/10
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2016р. N 10
Зміст:
Кравець, Лариса. Комунікативний кодекс освітянина / Л. Кравець. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Петровчук, Людмила. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови / Л. Петровчук. - С.7-9
Гаєвська, Раїса. "Запрошую вас до міста" : 11 клас / Р. Гаєвська. - С.10-13
Осадчук, Галина. Зразки власних висловлень старшокласників / Г. Осадчук. - С.14-16
Цінько, С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ / С. Цінько, А. Жаровська. - С.17-19
Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії : 10 клас / Н. Голуб. - С.24-28
Лавренюк, Віолетта. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення / В. Лавренюк. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Богдан, Світлана. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану" : одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки / С. Богдан. - С.35-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаченко, Ігор. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст. / І. Ісаченко. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Юречко, Ольга. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам'яна душа" / О. Юречко. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, Наталя. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби / Н. Марченко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: dysl/2017/4
   Журнал

Дивослово [Текст]. - К. : Ред. журн. "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Микитюк, Володимир. "Конечність реформи учіння української літератури..." / Володимир Микитюк. - С.2-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Пахаренко, Василь. "Щоб слово пламенем взялось..." : кілька міркувань про оновлення літературної освіти / Василь Пахаренко. - С.12-14
Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури / Юрій Бондаренко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Цінько, Світлана. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови / Світлана Цінько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Микитюк, Володимир. Тестові завдання з української літератури / Володимир Микитюк. - С.23-28
Ткачук, Валентина. Прийменник як засіб зв'язку в словосполучнні та реченні (7 клас) / Валентина Ткачук. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрельнікова, Ірина. Роль гумору в житті українців : ідейно-художній аналіз байок Леоніда Глібова "Муха і бджола", "Жаба і віл", "Щука" / Ірина Стрельнікова. - С.33-37
Крутько, Віталіна. Леонід Глібов. "Щука" : урок у 6 класі / Віталіна Крутько. - С.38-39
Городенська, Катерина. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти / Катерина Городенська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна, Олександра. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією / Олександра Задорожна. - С.46-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравець, Лариса. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу / Лариса Кравець. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матеріалі оповідання Валер'яна Підмогильного "Ваня" / Людмила Скорина. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
502.2(075.2)
К 56


    Коваль, Ніна Степанівна.
    Дидактичні матеріали до підручника з природознавства для 2 класу трирічної і третього класу чотирирічної початкової школи [] : [посібник] / Н. С. Коваль, Л. С. Бондаренко ; худож.: Є. В. Попов, Ю. В. Бондаренко. - К. : Веселка, 1998. - 80 с. : іл. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 966-01-0081-7 : 10.28 грн
УДК
ББК 20я71 + 74.262.0я71
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа--Навчальні видання для середньої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
пори року -- времена года -- нежива природа -- неживая природа -- грунт -- жива природа -- живая природа -- рослини -- растения -- плоди -- плоды -- тварини -- животные -- тваринництво -- животноводство -- заповідники України -- заповедники Украины -- Поліський природний заповідник -- Полесский природный заповедник -- Канівський природний заповідник -- Каневский природный заповедник -- заповідник Асканія- Нова -- заповедник Аскания-Нова -- Карпатський заповідник -- Карпатский заповедник -- Кримський природний заповідник -- Крымский природный заповедник -- Ялтинський заповідник -- Ялтинский заповедник -- заповідник Розточчя -- заповедник Росточчя -- Чорноморський біосферний заповідник -- Черноморский биосферный заповедник -- заповідник Медобори -- заповедник Медоборы
Анотація: Дидактичні матеріали доповнюють підручник "Природознавства" (автори - Т. М. Байбара, Н. С. Коваль) й призначені для колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках і вдома.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Лариса Степанівна; Попов, Евген Васильович \худож.\; Бондаренко, Юрій Васильович \худож.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Юрій.
    Дитиноцентризм у викладанні літератури [] / Юрій Бондаренко // Дивослово. - 2017. - N 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Шкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
виховання засобами літератури -- шкільний курс літератури -- психологя дитини -- поняття феноменального -- особистісно зорієнтоване навчання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі

16.


    Бондаренко, Юрій.
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [] / Ю. Бондаренко // Укр. мова і л-ра в школі . - 2019. - N 3. - С. 18-26 : табл. - Літ.: с. 22
Рубрики: Літературна критика--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- літературно-критичний матеріал -- рід -- жанр -- жанрово-родовий аналіз -- навчальна модель


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1)

Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [] / Юрій Бондаренко // Дивослово. - 2016. - N 12. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Українська література--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
тема уроку -- мета уроку літератури -- структура уроку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі

18.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [] / Юрій Бондаренко // Дивослово. - 2016. - N 11. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Українська література--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
мета уроку -- план-конспект уроку -- аналіз літературного твору

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі

19.
373.5.016:821.161.2](075.8)
Б81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [] : навч. посіб. / Юрій Бондаренко ; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 143, [1] с. - Літ.: с. 139-143. - ISBN 978-617-527-047-9 : 100.00 грн
УДК
ББК 74.268.3(4УКР)я73
Рубрики: Українська література--Методика вивчення--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
епічний твір -- хронотопний аналіз епосу -- аналіз художнього твору -- сюжет -- інтертекстуальні сюжетні форми -- сюжетно-композиційна система тексту -- методика викладання літератури -- вправи -- компетентності учнів
Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організації шкільного вивчення епічних творів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
373.5.016:821.161.2](075.8)
Б81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [] : навч. посіб. / Юрій Бондаренко ; Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 199, [1] с. - Літ.: с. 191-199. - ISBN 978-617-527-046-2 : 100.00 грн
УДК
ББК 74.268.3(4УКР)я73
Рубрики: Українська література--Вивчення--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ідеаційно-концептуальний аналіз -- сюжетно-ідеаційний аналіз -- образний аналіз твору -- мовний аналіз твору -- жанровий аналіз художнього твору -- читацька компетентність школярів -- ідеаційно-концептуальна система викладання -- проблемно-тематичний аналіз твору -- вправи -- компетентності
Анотація: У посібнику здійснено обгрунтування поняття ідеаційно-концептуального підходу у вивченні української літератури, визначено систему компетентностей, необхідних для розвитку прийомів ідеаційно-концептуального аналізу в учнів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)