Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Юрій$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:821.161/Б81-530604
Автор(и) : Бондаренко, Юрій Іванович
Назва : Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум : посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :217, [1] с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 212-217
Ціна : 100.00 грн
УДК : 373.5.016:821.161.2](075.8)
ББК : 74.268.3(4УКР)я73
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику представлено п'ятнадцять видів пообразного аналізу літературного твору в школі. Теоретична інформація поєднана з системою вправ, які спрямовані на вироблення у студентів-філологів здатності здійснювати організацію навчального процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Дивослово -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Пометун О. Як розвивати критичне мислення в учнів/ О. Пометун (стр.2-5)
Криворотенко О. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури/ О. Криворотенко (стр.6-11)
Угніч Р. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку/ Р. Угніч (стр.12-19)
Гайван В. Правопис складних прислівників/ В. Гайван (стр.20-23)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондаренко (стр.24-30)
Мацько О. Основні правила етикетного спілкування/ О. Мацько (стр.31-35)
Поворознюк С. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського/ С. Поворознюк (стр.36-40)
Ільницький М. "Ми так близько долетіли до чудес..."/ М. Ільницький (стр.41-48)
Качак Т. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва/ Т. Качак (стр.49-55)
Федоров В. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу/ В. Федоров (стр.56-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Дивослово -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Авраменко О. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури/ Олександр Авраменко, Марія Блажко (стр.2-10)
Борисенко Н. Навчання як маленька велика пригода/ Наталія Борисенко (стр.11-15)
Рижук Л. Технологічна карта як форма планування навчальної діяльності/ Людмила Рижук (стр.16-18)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Юрій Бондаренко (стр.19-24)
Юдіна О. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи"/ Олена Юдіна (стр.25-28)
Олексієнко Г. Узагальнення знань із теми "безсполучникове складне речення"/ Галина Олексієнко (стр.29-31)
Карпінчук Г. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років/ Галина Карпінчук (стр.32-37)
Бутурлим Т. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії Тараса й Ликерії/ Тетяна Бутурлим (стр.38-42)
Назаренко І. Шевченків світ... що ми про нього знаємо/ Інна Назаренко (стр.43-44)
Черкас О. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі/ Олександр Черкас (стр.45-49)
Калита О. Експресивність наукового стилю/ Оксана Калита (стр.50-53)
Томіленко Л. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ/ Людмила Томіленко (стр.54-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Дроздовський Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти України/ Дмитро Дроздовський (стр.2-6)
Крисюк В. Якою будеш ти, моя майбутня родино?/ Віра Крисюк (стр.7-9)
Бойко Н. Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО/ Наталія Бойко (стр.10-16)
Чайка Л. Узагальнення й систематизація знань із теми "безполучникове складне речення"/ Леся Чайка (стр.17-22)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Юрій Бондаренко (стр.23-27)
Денискіна Г. Художня палітра Юрія Кобилецького: поєднання стандарту та образності/ Ганна Денискіна, Оксана Кобелецька (стр.28-34)
Михно Л. Мовноестетична природа українських народних історичних пісень/ Людмила Михно (стр.35-39)
Брайко О. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей/ Олександр Брайко (стр.40-45)
Кошова І. Не біймося говорити про любов/ Інна Кошова (стр.46-50)
Соцька Т. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні й під конем"/ Тетяна Соцька (стр.51-55)
Фока М. Словесні портрети Павла Тичини на межі живопису та скульптури/ Марія Фока (стр.56-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Дивослово -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Яблонська О. Українська література як державна стратегія України/ О. Яблонська
Бернадська Н. Виховуємо фінансистів чи манкуртів?/ Н. Бернадська (стр.4-5)
Моклиця М. Літературна освіта: прагматична версія/ М. Моклиця (стр.6-7)
Слоньовська О. Бути чи не бути урокам української літератури в школі?/ О. Слоньовська (стр.8-10)
Бондаренко Ю. Словесно-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.11-16)
Перфілова Н. Інтегрований урок контекстуального аналізу поезії Олександра Олеся "Чари ночі"/ Н. Перфілова (стр.17-22)
Дудчак Л. Вивчаємо творчість Лариси Даренської. За книжкою "Бабусин букет, або Квіткові казки для Ганнусі"/ Л. Дудчак (стр.23-28)
Кравець Л. Метафора в системі тропів/ Л. Кравець (стр.29-33)
Сізова К. Німецькі сталі вислови в публіцистичних текстах: особливості функціонування/ К. Сізова, С. Сошенко (стр.34-37)
Задорожний В. До питання вивчення творчої спадщини Пантелеймона Куліша/ В. Задорожний (стр.38-41)
Брижицька С. Зарубіжні відвідувачі Тарасової Гори про Тараса Шевченка/ С. Брижицька (стр.42-47)
Сулима М. Повернення козака/солдата додому: витоки й трансформації сюжету/ М. Сулима (стр.48-52)
Федунь М. "Скріпив традицію боротьби за волю нації картинами далекого минулого": Святомир Михайло Фостун - український письменник і громадський діяч, автор історичної прози/ М. Федунь (стр.57-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Дивослово -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Сорока Г. Музика у слові/ Г. Сорока (стр.2-6)
Лінійчук Т. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання/ Т. Лінійчук (стр.7-9)
Угніч Р. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання/ Р. Угніч, О. Андрієнко (стр.10-14)
Приходько О. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті нової української школи/ О. Приходько (стр.15-21)
Пристай Л. Проблема бездуховності людини у п'єсі Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч"/ Л. Пристай (стр.22-24)
Бондаренко Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.25-30)
Семеног О. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології/ О. Семеног (стр.35-38)
Мафтин Н. Ідеал краси у творчості Лесі Українки/ Н. Мафтин (стр.39-45)
Гнатюк М. Зі славного роду Старицьких.../ М. Гнатюк (стр.46-51)
Михайлюк Ю. Специфіка вивчення масової літератури у школі/ Ю. Михайлюк (стр.52-54)
Єсипенко Д. Плагіат: толерований і токсичний/ Д. Єсипенко (стр.55-59)
Микитюк В. Педагогічний роман про Івана Франка/ В. Микитюк (стр.60-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Дивослово -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Баган О. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів/ О. Баган (стр.2-10)
Мовчан Р. Канон української класики, його функціонування в сучасній школі/ Р. Мовчан (стр.11-15)
Карпельова І. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка/ І. Карпельова, О. Шуневич (стр.16-25)
Дроздовський Д. Усеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи/ Д. Дроздовський (стр.26-28)
Кецмур О. Кроки до перемоги/ О. Кецмур (стр.29-36)
Бондаренко Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.37-42)
Мазур Л. Ілля Киріяк і його "Сини землі" - повість про українське життя в Канаді/ Л. Мазур (стр.43-46)
Тищенко О. Уявлення і уява в мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.47-49)
Задорожний В. Цікавий випадок словотвору. Чому кільцевий нещасніше за кінцевий?/ В. Задорожний (стр.50-52)
Скорина Л. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років/ Л. Скорина (стр.53-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Дивослово -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Нестеренко С. Формування етнокультурної компетентності старшокласників засобами громадянської лірики/ Світлана Нестеренко (стр.6-10)
Бондаренко Ю. Дитиноцентризм у викладанні літератури/ Юрій Бондаренко (стр.11-14)
Славич В. Шістдесятництво як явище соціальне і культурологічне/ Валентина Славич, Мирослава Лукашенко (стр.15-18)
Павленко О. Читацька конференція за твором Марії Матіос "Солодка Даруся"/ Олеся Павленко (стр.19-23)
Передрій Т. Складні випадки правопису великої літери/ Тетяна Передрій (стр.24-26)
Дроботенко А. Розділові знаки в безполучниковому складному реченні/ Алла Дроботенко (стр.27-29)
Беценко Т. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття/ Тетяна Беценко (стр.30-33)
Калита О. "Свій" і "чужий": лінгвістичний аспект концептів у поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки"/ Оксана Калита (стр.34-37)
Кулаковська О. Деякі зауваги щодо іменника/ Ольга Кулаковська (стр.38-39)
Голосовська Г. Українською лежебока, або лежень, лежун?/ Галина Голосовська (стр.40-42)
Задорожний В. Як одного разу образ зніс образу/ Василь Задорожний (стр.43-44)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Людмила Скорина (стр.45-50)
Голик Р. Від романтизму до постмодернізму: лектура і література галицьких українців XIX - поч. XXI ст./ Роман Голик (стр.51-58)
Орлова Н. Літературно-меморіальний будинок-музей Тараса Шевченка/ Надія Орлова (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Дивослово -2016р.,N 11
Цікаві статті :
Папушина В. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів/ В. Папушина, Л. Шевчук
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.10-14)
Гречко О. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах/ О. Гречко (стр.15-17)
Кібкало Т. Прості односкладні речення/ Т. Кібкало (стр.18-20)
Деркач Л. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу/ Л. Деркач (стр.21-26)
Романцова Н. "Мовознай"/ Н. Романцова (стр.27-31)
Задорожний В. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення/ В. Задорожний (стр.32-34)
Брайко О. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв/ О. Брайко (стр.35-40)
Лущій С. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв'язків/ С. Лущій (стр.41-46)
Токмань Г. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціонально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко/ Г. Токмань (стр.47-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Дивослово -2016р.,N 12
Цікаві статті :
Романенко Ю. Нові програми - це важливо/ Ю. Романенко (стр.2-4)
Губська О. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!.../ О. Губська (стр.5-9)
Трохимець Є. "Повість минулих літ" - найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків/ Є. Трохимець (стр.10-12)
Маркова Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ Н. Маркова (стр.13-15)
Жирова Н. Контрольне тестування з української літератури/ Н. Жирова (стр.16-22)
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.23-27)
Масенко Л. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму/ Л. Масенко (стр.28-31)
Мацько Л. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського/ Л. Мацько (стр.32-38)
Тищенко О. Увага у мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.39-41)
Голосовська Г. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ?/ Г. Голосовська (стр.42-45)
Юрчук О. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги/ О. Юрчук (стр.46-49)
Жигун С. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки"/ С. Жигун (стр.50-55)
Токмань Г. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти/ Г. Токмань (стр.60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Дивослово -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Ковтуненко Л. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури/ Л. Ковтуненко (стр.2-9)
Корнієнко О. "Казки, казки... у світі їх багато..."/ О. Корнієнко (стр.10-14)
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.15-18)
Гречко О. Додержання лексичних та граматичних норм сучасної української літературної мови/ О. Гречко (стр.19-22)
Макута О. Росяні перевесла Івана Війтенка/ О. Макута, А. Гавриленко (стр.23-26)
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань/ Ю. Романенко (стр.27-28)
Томіленко Л. Нове життя старих слів, або семантичні зміни у структурі сучасної української лексики/ Л. Томіленко (стр.29-34)
Кравець Л. "Сонце ясне, ти святе, ти прекрасне"/ Л. Кравець (стр.35-40)
Царук А. Конфліктні вузли трагічної долі гетьмана Дорошенка/ А. Царук (стр.41-46)
Беценко Т. Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ"/ Т. Беценко (стр.47-51)
Котик І. Право на забуття, або письменник, якого нема/ І. Котик (стр.52-59)
Белімова Т. На балу чудовиськ, або стрімкий і несподіваний перехід від мелодрами до горору/ Т. Белімова (стр.60-62)
Наконечна Л. Літературно-меморіальний музей Олександра Довженка в Сосниці/ Л. Наконечна, О. Плитник (стр.63-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Дивослово -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Кравець Л. Комунікативний кодекс освітянина/ Л. Кравець (стр.2-6)
Петровчук Л. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови/ Л. Петровчук (стр.7-9)
Гаєвська Р. "Запрошую вас до міста"/ Р. Гаєвська (стр.10-13)
Осадчук Г. Зразки власних висловлень старшокласників/ Г. Осадчук (стр.14-16)
Цінько С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ/ С. Цінько, А. Жаровська (стр.17-19)
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.20-23)
Голуб Н. Основні принципи української орфографії/ Н. Голуб (стр.24-28)
Лавренюк В. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення/ В. Лавренюк (стр.29-34)
Богдан С. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану"/ С. Богдан (стр.35-44)
Ісаченко І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст./ І. Ісаченко (стр.48-51)
Юречко О. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам'яна душа"/ О. Юречко (стр.52-54)
Марченко Н. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби/ Н. Марченко (стр.55-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Дивослово -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Микитюк В. "Конечність реформи учіння української літератури..."/ Володимир Микитюк (стр.2-11)
Пахаренко В. "Щоб слово пламенем взялось..."/ Василь Пахаренко (стр.12-14)
Бондаренко Ю. Предметоцентризм у викладанні літератури/ Юрій Бондаренко (стр.15-18)
Цінько С. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови/ Світлана Цінько (стр.19-22)
Микитюк В. Тестові завдання з української літератури/ Володимир Микитюк (стр.23-28)
Ткачук В. Прийменник як засіб зв'язку в словосполучнні та реченні (7 клас)/ Валентина Ткачук (стр.29-32)
Стрельнікова І. Роль гумору в житті українців/ Ірина Стрельнікова (стр.33-37)
Крутько В. Леонід Глібов. "Щука"/ Віталіна Крутько (стр.38-39)
Городенська К. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти/ Катерина Городенська (стр.40-45)
Задорожна О. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією/ Олександра Задорожна (стр.46-48)
Кравець Л. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу/ Лариса Кравець (стр.49-52)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Людмила Скорина (стр.53-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 502.2(075.2)/К 56
Автор(и) : Коваль, Ніна Степанівна, Бондаренко, Лариса Степанівна
Назва : Дидактичні матеріали до підручника з природознавства для 2 класу трирічної і третього класу чотирирічної початкової школи : [посібник]
Вихідні дані : К.: Веселка, 1998
Кільк.характеристики :80 с.: іл.
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 966-01-0081-7: 10.28 грн
УДК : 502.2(075.2) + 373.3(075.2)
ББК : 20я71 + 74.262.0я71
Предметні рубрики: Природознавство-- Методика викладання-- Початкова школа
Географіч. рубрики:
Анотація: Дидактичні матеріали доповнюють підручник "Природознавства" (автори - Т. М. Байбара, Н. С. Коваль) й призначені для колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках і вдома.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Дитиноцентризм у викладанні літератури
Місце публікування : Дивослово. - К.: Ред. журн. "Дивослово", 2017. - N 5. - С. 11-14. - ISSN 0130-5263 (Шифр dysl/2017/5). - ISSN 0130-5263
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Шкільне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання засобами літератури--шкільний курс літератури--психологя дитини--поняття феноменального--особистісно зорієнтоване навчання
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2019. - N 3. - С. 18-26: табл. (Шифр umil/2019/3)
Примітки : Літ.: с. 22
Предметні рубрики: Літературна критика-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний твір--літературно-критичний матеріал--рід--жанр--жанрово-родовий аналіз--навчальна модель
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір
Місце публікування : Дивослово. - К.: Ред. журн. "Дивослово", 2016. - N 12. - С. 23-27. - ISSN 0130-5263 (Шифр dysl/2016/12). - ISSN 0130-5263
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тема уроку--мета уроку літератури--структура уроку
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір
Місце публікування : Дивослово. - К.: Ред. журн. "Дивослово", 2016. - N 11. - С. 10-14. - ISSN 0130-5263 (Шифр dysl/2016/11). - ISSN 0130-5263
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета уроку--план-конспект уроку--аналіз літературного твору
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:821.161/Б81-954546
Автор(и) : Бондаренко, Юрій Іванович
Назва : Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум : навч. посіб.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :143, [1] с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 139-143
ISBN, Ціна 978-617-527-047-9: 100.00 грн
УДК : 373.5.016:821.161.2](075.8)
ББК : 74.268.3(4УКР)я73
Предметні рубрики: Українська література-- Методика вивчення-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організації шкільного вивчення епічних творів на уроках літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:821.161/Б81-128471
Автор(и) : Бондаренко, Юрій Іванович
Назва : Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум : навч. посіб.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :199, [1] с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 191-199
ISBN, Ціна 978-617-527-046-2: 100.00 грн
УДК : 373.5.016:821.161.2](075.8)
ББК : 74.268.3(4УКР)я73
Предметні рубрики: Українська література-- Вивчення-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику здійснено обгрунтування поняття ідеаційно-концептуального підходу у вивченні української літератури, визначено систему компетентностей, необхідних для розвитку прийомів ідеаційно-концептуального аналізу в учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)