Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлий, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Про навчальні плани загальноосвітніх закладів на 2008/09 навчальний рік (стр.7)
Смотрицький Є. Інновації та рімейки: метаморфози освіти/ Є. Смотрицький, О. Шейніна (стр.8 - 11)
Стріха М.В. Освіта і наука - пріоритети державної політики/ М. В. Стріха (стр.12 - 13)
Бєлий В. Як освітянське проростає в загальносуспільне?/ В. Бєлий (стр.14 - 17)
Пинка Н. Мій погляд на сучасний педагогічний процес/ Н. Пинка (стр.18 - 19)
Методичні поради учням із проблем тестування (стр.20 - 21)
Хуторська А. Філософські підстави евристичної освіти/ А. Хуторська (стр.22 - 23)
Гуманистический подход (стр.24 - 26)
Технологія конструювання мультимедійного уроку (стр.27 - 29)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.30 - 31)
Овсієнко н. Виховую засобами літератури/ н. Овсієнко (стр.32 - 33)
Родина - серце суспільства й батьківщина дитини (стр.34 - 35)
Максименко О. Мій підручник/ О. Максименко (стр.36)
Бікєєва А. "Пропорадки", або прості короткі поради/ А. Бікєєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Дисципліна - мати порядку/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Попова Л. Імідж сучасного педагога/ Л. Попова (стр.41)
Казакова О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"?/ О. Казакова (стр.42 - 44)
Єгорова О. Комунікативна функція навчального закладу/ О. Єгорова (стр.45 - 47)
Лупаніна С. Чому "важка" дитина важка?/ С. Лупаніна (стр.48 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 55)
Абросімова Н. Випробування часом: він керує нами чи ми ним?/ Н. Абросімова (стр.56 - 58)
Дибський Н. Педагогічна культура вчителя/ Н. Дибський (стр.59 - 61)
Мінаєва І. Життєві цінності старшокласників/ І. Мінаєва (стр.63)
Бублик Т. Жінки в історії України/ Т. Бублик (стр.64 - 68)
Шахова І. Реалізація комплексно-цільової програми "Школа і родина"/ І. Шахова (стр.69 - 70)
Чеснокова Н. Соціально-педагогічні технології роботи з проблемними родинами/ Н. Чеснокова (стр.73)
Усова О. Права й обов'язки підлітків зі збереження та зміцнення здоров'я/ О. Усова (стр.74 - 77)
Ройл Д. Виклики для громадянської освіти в Україні/ Д. Ройл (стр.81 - 82)
Мицканюк Г. Чого прагне український учитель?/ Г. Мицканюк (стр.83 - 84)
Арбєніна Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі/ Д. Арбєніна (стр.85 - 86)
Черноусько Т. Улюбленці вчителів/ Т. Черноусько (стр.87)
Захист прав неповнолітніх у школі (стр.88 - 89)
Куруніна Н. Форми та методи роботи школи з родиною/ Н. Куруніна (стр.71- 72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Про підготовку й організований початок 2008/2009 навчального року (стр.7)
Гончарова І. Тестуємо тестування/ І. Гончарова (стр.8 - 9)
Соколов А.М. Творимо громадянське суспільство/ А. М. Соколов (стр.10 - 11)
Шевчун Н. Школа майбутнього першокласника/ Н. Шевчун (стр.12 - 13)
Шевчун Н. Шкільний оздоровчий табір/ Н. Шевчун (стр.14 - 16)
Бєлий В. Управління школою без наказів/ В. Бєлий (стр.17)
Ковальчук Г. Учитель - це не тільки обов'язки/ Г. Ковальчук (стр.18 - 19)
Хуторськой А. Індивідуальна освітня траєкторія/ А. Хуторськой (стр.22 - 24)
Житомирський Л. Людина як предмет природничо-наукового пізнання/ Л. Житомирський (стр.25 - 26)
Кева Т. Порівняння уроків з інтерактивною дошкою та класичних уроків/ Т. Кева (стр.27 - 28)
Яковіна Т. Портфоліо в розвитку інноваційної особистості/ Т. Яковіна (стр.29 - 30)
Шуригіна т. Кодовані тестові завдання/ т. Шуригіна (стр.31 - 32)
Моїсеєнко О. Профорієнтаційна робота соціального педагога/ О. Моїсеєнко (стр.33 - 34)
Заїка Н. Конфлікт у школі/ Н. Заїка (стр.35 - 36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37 - 38)
Шостром Е. Підлітки/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Васильєва Н. Елементи логіки на уроках мови/ Н. Васильєва (стр.41 - 43)
Гришина Р. Юні знавці рідної мови / Р. Гришина (стр.44 - 46)
Іванова О. Конкурс "Учитель року" очима учасників/ О. Іванова (стр.47 - 59)
Дибський С. Початок: учителі/ С. Дибський (стр.60 - 62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, Д. ЛебєдєвЮ. Путімцев (стр.63 - 65)
Міновська О. Авторський компонент класного керівника/ О. Міновська (стр.66 - 68)
Єлісєєва Н. Родина та толерантність підлітка/ Н. Єлісєєва (стр.69 - 70)
Фофанова В. Труднощі адаптації першокласників до школи/ В. Фофанова (стр.71)
Каменська С. Батьківські збори "Ваша дитина стала погано вчитись"/ С. Каменська (стр.72 - 73)
Калініченко Р. Інноваційні процеси у створенні сучасного уроку/ Р. Калініченко (стр.74 - 77)
Проекти екологічного спрямування (стр.80 - 82)
Зінченко В. Відпускні переваги вчителів/ В. Зінченко (стр.83)
Арбеніна Д. Погляд на самого себе з боку/ Д. Арбеніна (стр.84 - 85)
Знайдіть свій тип мислення (стр.86)
Чельник К. Вищий ступінь заохочення вчителів/ К. Чельник (стр.87)
Усе, що слід знати про відпустки (стр.88 - 89)
Квітка Д. Захистіть себе від себе/ Д. Квітка (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Як освітянське проростає в загальносуспільне?
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 3. - С. 14 - 17 (Шифр viur/2008/3)
Предметні рубрики: Організація освіти в Україні
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" (стр.7)
Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році (стр.8)
Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" (стр.8)
Шейніна О. Підводне каміння незалежного оцінювання/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.9 - 11)
Ніколаєнко С.М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту!/ С. М. Ніколаєнко (стр.12 - 13)
Арбеніна Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті?/ Д. Арбеніна (стр.14 - 15)
Ворон А. Міжнародна практика зовнішнього тестування/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/ В. Бєлий (стр.18 - 19)
Хуторськой О. Освітній простір як евристичне середовище/ О. Хуторськой (стр.22 - 24)
Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/ В. Пісарєв (стр.25 - 26)
Лозинський Е. Положення про учнівське самоврядування у школі/ Е. Лозинський (стр.27 - 31)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.32)
Мартинюк І. Особова тривожність дитини/ І. Мартинюк (стр.33 - 35)
Донецька І. Виховання здорового способу життя/ І. Донецька (стр.36)
Бікеєва А. Побажання на прощання/ А. Бікеєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Плачте, це корисно/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Гончарова І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів/ І. Гончарова (стр.41 - 42)
Сіващенко С. Від трудового навчання до трудової культури/ С. Сіващенко (стр.43 - 45)
Структури (види) кооперованого навчання (стр.46)
Зубенко Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови/ Н. Зубенко (стр.47 - 48)
Боліла Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей/ Н. Боліла (стр.49 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 56)
Мухіна І. Що таке педагогічна майстерня?/ І. Мухіна (стр.57 - 58)
Дибський С. Річний план роботи школи/ С. Дибський (стр.59 - 61)
Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения (стр.62)
Романова О. Проект із проблем енергозбереження/ О. Романова (стр.63 - 64)
Лаврищев А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев (стр.65 - 68)
Михайловська І. Прищеплювання інтересу до читання/ І. Михайловська (стр.69 - 70)
Єршова Т. Батьки - перші вчителі дітей/ Т. Єршова (стр.71)
Борова О. Я за міцний союз родини і школи/ О. Борова (стр.72 - 73)
Дзюбак С. Основи правознавства/ С. Дзюбак (стр.74 - 77)
Учнівські проекти (стр.80 - 81)
Другов В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації?/ В. Другов (стр.83 - 84)
Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу/ В. Зінченко (стр.85 - 86)
Квітка Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь?/ Д. Квітка (стр.87)
Учитель, учень, держава = права й обов'язки (стр.88 - 89)
Чельник К. Добре спати не так легко!/ К. Чельник (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Управління школою без наказів
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 5. - С. 17 (Шифр viur/2008/5)
Предметні рубрики: Болонський процес
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Виховна місія школи: базовий рівень
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : освітян. наук.-метод. журн. - К.: Плеяди, 2008. - N 4. - С. 18 - 19 (Шифр viur/2008/4)
Предметні рубрики: Теорія виховання
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Бєлий В. Інновація у шкільних формах: шляхи формалізації/ В. Бєлий (стр.8-11)
Найда Ю.М. Українська освіта має бути демократичною/ Ю. М. Найда (стр.12-13)
Ковальчук В. Лідерство в умовах трансформації/ В. Ковальчук (стр.14-15)
Іванова-Комарщук О. Користь інтерактивних методів навчання/ О. Іванова-Комарщук (стр.16-17)
Пісарєв В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти/ В. Пісарєв, В. Пісарєва (стр.22-26)
Гатаулліна А. Інтерактивне й мультимедійне обладнання у школі/ А. Гатаулліна (стр.27-28)
Петрухін В. Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти/ В. Петрухін (стр.29-31)
Стратегії виховання в сучасній школі (стр.32-35)
Мажикеєв Т. Учитель нової формації як великий учитель/ Т. Мажикеєв (стр.36-37)
Круглов О. Який він, шкільний психолог/ О. Круглов (стр.38-39)
Ніжегородцева Н. Підказки починаючому шкільному психологу/ Н. Ніжегородцева (стр.40-41)
Кудря Н. Шкільна методична комісія - осередок зростання педагогів/ Н. Кудря, О. Криворотова (стр.42-44)
Павленко О. Урізноманітнення форм навчання/ О. Павленко (стр.45-46)
Чабан С. Українські народні ігри/ С. Чабан (стр.47-49)
Відкритий урок: яким він має бути? (стр.51-52)
Боровіков Л. Що таке майстер-клас/ Л. Боровіков (стр.53-54)
Пелагейченко В. Ключові компоненти компетентності вчителя/ В. Пелагейченко (стр.55-56)
До перевірки готов! (стр.57-60)
Щєлко В. Свято авторського слова/ В. Щєлко (стр.61)
Усова О. Формування звичок здорового способу життя/ О. Усова (стр.62-63)
Строкань Т. Подорож до країни словниковії/ Т. Строкань (стр.65-66)
Педагогічна освіта батьків (стр.67-69)
Діти та проблема шкільної дисципліни (стр.70-71)
Рішення проблеми шкільної дисципліни (стр.72-73)
Вовчук І. Батьківський всеобуч/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.74-77)
Сокіл О. Права жінок захищено кодексом/ О. Сокіл (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Інновація у шкільних формах: шляхи формалізації
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 2. - С. 8-11 (Шифр viur/2009/2)
Предметні рубрики: Інновації в освіті
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Бєлий В. Шкільні формули: мистецтво застосування/ В. Бєлий (стр.8-11)
Сотрицький Є. "WARUM?" или " WARUM!"/ Є. Сотрицький, О. Шейніна (стр.12-13)
Крик Л. За завісою атестації: погляд учителя/ Л. Крик (стр.14-15)
Мельник М. Коли потрібна заміна/ М. Мельник (стр.16-17)
Пелагейченко В. Умови організації проектної діяльності/ В. Пелагейченко (стр.22-26)
Полат Є. Світова педагогічна практика систем освіти/ Є. Полат (стр.27-29)
Блум Б. Визначаємося з педагогічними технологіями/ Б. Блум (стр.30-31)
Бережко-Камінська Ю. Із записника студента/ Ю. Бережко-Камінська (стр.32-33)
Анікеєнок О. Психологічні проблеми виховання/ О. Анікеєнок (стр.34-35)
Вовчук І. Батьківський всеобуч. На допомогу класному керівнику/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.36-37)
Смотрицький Є. Шкільна психологія в Німеччині/ Є. Смотрицький (стр.38-40)
Боровик І. Громадянська освіта в початковій школі/ І. Боровик (стр.45-47)
Боровик І. Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві/ І. Боровик (стр.48-50)
Успішними не народжуються? (стр.51-53)
Етика користувачів психодіагностичних методик (стр.54-56)
Смотрицька О. Сучасно до мотивування персоналу/ О. Смотрицька (стр.57-59)
Уілмс Д. Модель моніторінгу "вхід-вихід"/ Д. Уілмс (стр.60-61)
Євтушенко Л. Хай буде книга - твій насущний хліб/ Л. Євтушенко (стр.62-63)
Купрянов Б. Як взаємодіє класний керівник?/ Б. Купрянов (стр.64-65)
Мархай Г. Урочисте свято школи/ Г. Мархай (стр.66-68)
Котелкіна Г. Інтерактивні форми роботи з батьками/ Г. Котелкіна (стр.69-71)
Олександрова О. Побачити та замислитись/ О. Олександрова (стр.72-73)
Григор'єва О. Просто нахаба чи потенційний союзник?/ О. Григор'єва (стр.74-75)
Єфімова С. Про вроджений темперамент/ С. Єфімова (стр.84-85)
Єфімова С. Типи прояву особистості/ С. Єфімова (стр.86-87)
Зінченко В. Позашкільна освіта/ В. Зінченко (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 5
Цікаві статті :
Смотрицький Є. Освіта і ринок/ Є. Смотрицький (стр.8-10)
Голоднюк Н. Інтенсивні методики у школі/ Н. Голоднюк (стр.11-13)
Крик Л. Останній навчальний місяць.../ Л. Крик (стр.14-15)
Холявінська М. Незалежне оцінювання в контексті змін/ М. Холявінська (стр.16-17)
Пелагейченко М. Методи навчання у проектній діяльності/ М. Пелагейченко (стр.22-24)
Гура В. Особистісно зорієнтовані медіаосвітні ресурси/ В. Гура (стр.25-26)
Навички життя (стр.27-31)
Діти індиго (стр.32-33)
Павленко О. Відповідальність учителя за здоров'я учня/ О. Павленко (стр.34-35)
Як маніпулювати співрозмовником (стр.36-38)
Моїсеєнко О. Оцінювання роботи практичного психолога/ О. Моїсеєнко (стр.39-41)
Бєлий В. Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця?/ В. Бєлий (стр.42-45)
Сонько Л. Визначні пам'ятки на карті України/ Л. Сонько (стр.46-48)
Ковальчук В. Навчальні результати/ В. Ковальчук (стр.49-51)
Канюка І. Навіщо нам поурочний план?/ І. Канюка (стр.52-53)
Сікур П. О естественном и "преувеличенном" методах исполнения/ П. Сікур (стр.54-56)
Моніторинг передпрофільного та профільного навчання (стр.57-58)
Моніторинг реалізації комплексного проекту (стр.59-62)
Лутай Л. Людей і правду я любив/ Л. Лутай (стр.63-65)
Орихівська Т. Український віночок/ Т. Орихівська (стр.66-67)
Батьківський всеобуч. Типи сімей у сучасному суспільстві (стр.69-71)
Вовчук І. Співпраця класного керівника з батьками/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.72-75)
Бережко-Камінська Ю. Сьогодні лекцію читаю я!/ Ю. Бережко-Камінська (стр.82-83)
Зінченко В. Як не провалити публічний виступ/ В. Зінченко (стр.84-85)
Квітка Д. Попелюшка в колективі чи раб роботи?/ Д. Квітка (стр.86-87)
Заміни тимчасово відсутніх учителів (стр.88)
Сокіл О. Нещасні випадки під час навчально-виховного процесу/ О. Сокіл (стр.89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Шкільні формули: мистецтво застосування
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 4. - С. 8-11 (Шифр viur/2009/4)
Предметні рубрики: Методи навчання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлий В.
Назва : Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця?
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 5. - С. 42-45 (Шифр viur/2009/5)
Предметні рубрики: Теорія навчально-виховного процесу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)