Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Герус, Ольга$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Степаненко В. Карл Маркс як соціолог: з нагоди 200-ліття від дня народження класика/ В. Степаненко (стр.7-10)
Макеєв С. Аналіз події: "Вісімнадцяте брюмера Луї Бонапарта"/ С. Макеєв (стр.11-28)
Кашуба М. Ідеї соціалізму у творчості Івана Франка: європейський вимір/ М. Кашуба (стр.29-42)
Резнік О. Від соціальної напруженості до протестної поведінки: мотивація участі в колективних діях/ О. Резнік (стр.43-63)
Симончук О. Класи в політичній сфері суспільства: підтримка партій і довіра до них/ О. Симончук (стр.64-96)
Ровенчак О. Ідентичність потенційного мігранта та міграційна ідентичність: формування і відповідні практики/ О. Ровенчак, О. Химович (стр.97-116)
Пилипенко В. Метатеоретичні пошуки соціологів у 1950-1970-х роках: генеза нової царини соціологічного знання/ В. Пилипенко (стр.117-141)
Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/ О. Герус (стр.142-164)
Дерлуг'ян Г. Соціальна еволюція людства: західний і радянський модернізаційні досвіди/ Г. Дерлуг'ян (стр.165-184)
Бурлачук В. Ф. Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні/ В. Ф. Бурлачук (стр.185-203)
Тарадайко С. Власність і переверсія/ С. Тарадайко (стр.204-214)
Пам'яті Євгена Івановича Суїменка (стр.236-238)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герус, Ольга
Назва : Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К.: Ін-т соціології НАН України, 2018. - N 2. - С. 142-164. - ISSN 1563-3713 (Шифр stmm/2018/2). - ISSN 1563-3713
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Соціологічні дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українське суспільство
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)