Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дайновський, Ю.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8)
Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13)
Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21)
Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24)
Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27)
Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41)
Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48)
Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53)
Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60)
Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64)
Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67)
Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дайновський Ю.
Назва : Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 54-60. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.12)
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.13-14)
Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії/ Ю. Дайновський (стр.18-22)
Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.23-28)
Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/ М. Окландер, І. Литовченко (стр.29-35)
Бісвас. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні/ Парімал Чандра Бісвас (стр.36-39)
Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу/ В. Пилипчук (стр.40-45)
Маліч Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств/ Ю. Маліч (стр.46-52)
Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/ Н. Юдіна, М. Терещенко (стр.53-56)
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє (стр.57-60)
Ходько Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків/ Н. Ходько, В. Пасічник (стр.61-65)
Решетнікова І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності/ І. Решетнікова (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дайновський Ю.
Назва : Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 3. - С. 18-22: граф. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 22
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)