Пошуковий запит: <.>A=Дембіцький, Сергій$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Дембіцький С. Індивідуальні та соцієтьльні цінності під час війни: актуальність, структура та вплив/Сергій Дембіцький // Національна безпека і оборона. -К.:Центр Разумкова, 2022,N N 3/4.-С.93-102
|
>2.
| Дембіцький С. Інтегральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 4.-С.109-129
|
>3.
| Дембіцький С. Ворожість і міжособистісна сензитивність як характеристики спілкування про політику: кейс України/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.34-39
|
>4.
| Дембіцький С. Конструювання та валідизація NLA-школи/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.136-138
|
>5.
| Дембіцький С. Конструюваня, валідизація та інтерпретація соціологічного тесту "Типи політичної культури - II"/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 1.-С.25-45
|
>6.
| Дембіцький С. Ліберальна демократія: ризики популізму та авторитаризму/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.138-140
|
>7.
| Методики дослідження адаптації, інклюзії та зміни ідентичностей за умов масових міграцій: розроблення та апробація/Є. Головаха [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.25-41
|
>8.
| Національна безпека і оборона - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дембіцький С. С. Політична культура українського суспільства: тенденції розвитку в умовах новітніх викликів/Сергій Дембіцький. - 2019
|
>10.
| Системний підхід до соціологічного вивчення індивідуальних цінностей/С. Дембіцький [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.102-123
|
>11.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>12.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>15.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>17.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Дембіцький С. Установки на громадянську активність та інші компоненти політичної свідомості в різних електоральних групах напередодні другого туру виборів Президента України у 2019 році/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.28-30
|
|