Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дембіцький, Сергій$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
3.

Дембіцький С. Інтегральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 4.-С.109-129
4.

Дембіцький С. Конструюваня, валідизація та інтерпретація соціологічного тесту "Типи політичної культури - II"/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 1.-С.25-45
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Дембіцький С. Конструювання та валідизація NLA-школи/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 1.-С.136-138
7.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Дембіцький С. Установки на громадянську активність та інші компоненти політичної свідомості в різних електоральних групах напередодні другого туру виборів Президента України у 2019 році/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.28-30
9.

Системний підхід до соціологічного вивчення індивідуальних цінностей/С. Дембіцький [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.102-123
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
11.

Дембіцький С. Ворожість і міжособистісна сензитивність як характеристики спілкування про політику: кейс України/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.34-39
12.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
14.

Дембіцький С. Ліберальна демократія: ризики популізму та авторитаризму/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.138-140
15.

Методики дослідження адаптації, інклюзії та зміни ідентичностей за умов масових міграцій: розроблення та апробація/Є. Головаха [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.25-41
16.

Національна безпека і оборона - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
17.

Дембіцький С. Індивідуальні та соцієтьльні цінності під час війни: актуальність, структура та вплив/Сергій Дембіцький // Національна безпека і оборона. -К.:Центр Разумкова, 2022,N N 3/4.-С.93-102
18.

Дембіцький С. С. Політична культура українського суспільства: тенденції розвитку в умовах новітніх викликів/Сергій Дембіцький. - 2019
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)