Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Заика, Е.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.
Шифр: ppts/2012/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 2
Зміст:
Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Коробова, О. Г. Програма психологічноі підтримки молодого вчителя / О. Г. Коробова. - С.8-18. - Л-ра в кінці ст.
Гридковець, Л. М. Психокорекцій тренінг як засіб допомоги при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст.
Васильєва, О. М. Професійно-рефлексивний практикум розвитку позитивноі я-концепціі у військовослужбовців на етапі професійного становлення / О. М. Васильєва. - С.24-36. - Л-ра в кінці ст.
Романовская, Ю. А. Природа как ресурс / Ю. А. Романовская. - С.36-38. - Лит. в конце ст.
Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47. - Лит. в конце ст.
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст.
Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст.
Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.61-62. - Лит. в конце ст.
Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, ж. В. ЕмяшеваБ. В. Бирон. - С.62-69. - Лит. в конце ст.
Мусатов, С. О. Матеріали до програми / С. О. Мусатов. - С.69-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ppts/2012/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 4
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд ( Матеріали до ювілею В. А. Роменця ). - С.1-7. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Мазилов, В. А. Методологические исследования в современной российской психологии / В. А. Мазилов. - С.8-21. - Л-ра в кінці ст.
Задіранова, Г. В. Тренінг формування професійноі успішності майбутніх педагогів / Г. В. Задіранова. - С.21-32. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.33-46. - Лит. в конце ст.
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.46-50 : табл.
Тихопой, О. В. Психологические ресурсы разрешения ключевого противоречия семейного бизнеса / О. В. Тихопой. - С.50-54. - Лит. в конце ст.
Нагула, О. Посилення потенціалу місцевих громад у впровадженні нових послуг зі сприяння батьківській компетентності / О. Нагула. - С.54-62. - Л-ра в кінці ст.
Кияшко, Л. О. Психологічна готовність молоді до громадянскоі активності в умовах соціально-політичних реформ / Л. О. Кияшко, М. В. Бородчак. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Корбанова, О. Л. До питання про психотехнологіі формування мотиваціі політичноі участі / О. Л. Корбанова. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Максименко, С. Д. Методичний інструментарій для ознайомлення старшокласників із психологічними аспектами вибору професій (Матеріали до програми ) / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.70-80. - Л-ра в кінці ст.
Поліщук, В. М. Криза 13 років у хлопчиків: структура симптомокомплексу і його зміст / В. М. Поліщук. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Игры и упражнения для развития микромоторики школьников / Е. В. Заика, К. А. Быстров. - С.39-45. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ppts/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 6
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.3-7
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.7-14. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога / Е. М. Семёнова. - С.20-27. - Лит. в конце ст.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика. - С.34-45. - Лит. в конце ст.
Сорока, А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст.
Задорожнюк, И. Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии / И. Е. Задорожнюк. - С.51-53
Гаврилькевич, В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця / В. К. Гаврилькевич. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ppts/2012/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 1
Зміст:
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів / Г. К. Радчук. - С.1-4
Лимар, Л. В. Аналіз особливостей готовності студентів медиків до безконфліктноі взаємодіі з пацієнтами / Л. В. Лимар. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Завгородня, О. В. Своєрідність художньо обдарованоі особистості та гендерні аспекти іі самоздійснення / О. В. Завгородня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Матвеева, Л. В. Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) / Л. В. Матвеева. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма / В. В. Доценко. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. - Лит. в конце ст.
Шебанова, В. Ы. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапіі / В. Ы. Шебанова. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Творогова, Н. Д. Саногенна поведінка у контексті здорового способу життя / Н. Д. Творогова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47 : табл.
Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор школьных предметов будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-52. - Лит. в конце ст.
Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. - Лит. в конце ст.
Москалець, В. П. Психічне вигорання- реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.66-80 : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ppts/2010/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010р. N 3
Зміст:
Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст.
Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл.
Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40
Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис.
Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ppts/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл.
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис.
Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл.
Харківському факультету психології 10 років. - С.79
Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ppts/2011/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 5
Зміст:
Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-9
Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Климчук, В. О. Ставлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. ГорбуноваЯ. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивноі поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст.
Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30
Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічноі рефлексіі / В. Р. Олексюк. - С.30-41. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) / Е. В. Заика. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Моніторінг якості підготовки фахівців у системі вищоі освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. : формы
Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62
Разина Т. В,. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В, Разина. - С.62-67
Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: obdy/2013/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 10
Зміст:
Білоусько, Л. В. Сучасні підходи до логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Л. В. Білоусько, В. І. Барабаш. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янець, О. Г. Створення гармонійного освітнього простору гімназиста через діалог культур / О. Г. Лук'янець. - С.9-14
Кузнецова, В. А. Развитие у школьников способности к творчеству самоактуализации : (на примере занятий живописью) / В. А. Кузнецова. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.19-22
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.23-27
Ланєнкова, О. С. Добрий друг - казка, або усна народна творчість як виховний засіб / О. С. Ланєнкова. - С.28-30
Тимощук, С. В. Музично-дидактичні ігри в ДНЗ (за системою К. Орфа) / С. В. Тимощук. - С.30-37
Сидорова, Н. А. Активизация творческого потенциала учащихся через интегрированные уроки изобразительного искусства / Н. А. Сидорова. - С.38-43. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.44-46
Горбенко, С. В. "Орльонок": територія дитинства і рай для розумників / С. В. Горбенко. - С.47-50
Калошин, В. Ф. Мы, дети и... смех / В. Ф. Калошин. - С.51-56
Досліди з магнітом : (для дітей молодшого шкільного віку). - С.57-61
Степановський, А. Модель малогабаритної вітроелектростанції : (на основі стрічки Мебіуса) / А. Степановський. - С.62-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: obdy/2014/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 8
Зміст:
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. КарповаА. И. Халин. - С.2-13. - Лит. в конце ст.
Калошин, В. Ф. Шкідливі батьківські переконання при вихованні дітей / В. Ф. Калошин. - С.14-23
Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров'я" : (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.24-32
Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь, І. В. Філяк. - С.33-44
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун. - С.45-50
Віннічук, І. П. Уява у грі, уява у праці / І. П. Віннічук. - С.51-54
Бондаренко, В. Своєчасне "викидання з гнізда" - запорука самостійності дитини / В. Бондаренко, В. Лукіянчук. - С.55-58
Мельник, А. О. Задачі з логічним навантаженням з математики : (для учнів 2-го класу) / А. О. Мельник. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: obdy/2014/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 9
Зміст:
Богоявленская, Д. Б. Сложность проблемы определения одаренности / Д. Б. Богоявленская. - С.2-10. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. КарповаА. И. Халин. - С.11-18. - Лит. в конце ст.
Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров'я" : (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.19-29
Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь, І. В. Філяк. - С.30-39
Давиденко, Н. М. Проведення туристсько-краєзнавчого зльоту школярів: програма заходу та методичні рекомендації / Н. М. Давиденко. - С.40-44
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур. - С.45-55
Остапчук, О. М. Моніторинг конкурентоздатності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники / О. М. Остапчук. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Співпраця з дитиною - найефективніший засіб виховання / В. Ф. Калошин. - С.59-63
Непрості сірники : (для дітей з семи років). - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)