Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркетинг и реклама - 2016г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>4.
| Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії/О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.36-42
|
>5.
| Зозульов О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою/О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 6.-С.57-61
|
>6.
| Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.53-59
|
|