Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/ Е. Ромат (стр.16-23)
Пустотин В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия/ В. С. Пустотин (стр.24-30)
Дмитренко Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях/ Н. Дмитренко (стр.32-33)
Зозульов О. В. Формування омнікальної збутової стратегії/ О. В. Зозульов, М. Левченко (стр.36-42)
Гермашев С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций/ С. Гермашев (стр.44-45)
Хинсон Э. Эффективные техники современного сторителлинга/ Э. Хинсон (стр.46-50)
Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/ Т. Пирогова (стр.60-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Коломыцева Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей/ Е. Коломыцева (стр.18-20)
Лылык И. Профессиональные стандарты для маркетологов/ И. Лылык (стр.22-31)
Ромат Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций/ Е. Ромат (стр.48-56)
Зозульов О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою/ О. В. Зозульов, М. В. Столяр (стр.57-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Ромат Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики/ Е. Ромат (стр.21-27)
Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/ Д. Снигир (стр.28-30)
Чумаченко А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг/ А. Чумаченко (стр.32-33)
Грушевский Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем/ Д. Грушевский (стр.34-35)
Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/ В. Пустотин (стр.36-39)
Кравчук В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы/ В. Кравчук (стр.40-42)
Юрчак А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0/ А. Юрчак (стр.44-47)
Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/ О. В. Зозульов, С. О. Федько (стр.53-59)
Панченко А. Что проверить перед стартом в "буржунете"/ А. Панченко (стр.60-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Левченко М.
Назва : Формування омніканальної збутової стратегії
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 5. - С. 36-42 (Шифр mire/2016/5)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Технології
Торгівля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): омніканальна збутова стратегія--омниканальная сбытовая стратегия--продукція підприємства--продукция предприятия--канали збуту--каналы сбыта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Столяр М. В.
Назва : Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 6. - С. 57-61 (Шифр mire/2016/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Конкуренція
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Федько С. О.
Назва : Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 53-59 (Шифр mire/2016/7/8)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Електронний бізнес
Глобалізація
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)