Пошуковий запит: <.>A=Калошин, В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Калошин В. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів/В. Калошин // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №4.-С.54-63
|
>2.
| Калошин В.Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 10.-С.67-72
|
>3.
| Калошин В.Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 3.-С.58-62
|
>4.
| Калошин В. Основні причини неадекватної поведінки людини/В. Калошин // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №8.-С.74-76
|
>5.
| Калошин В. Жертва або хазяїн? ( або як змінити долю )/В. Калошин // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №1.-С.61-67
|
>6.
| Калошин В.Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику/В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №8.-С.71-73
|
>7.
| Калошин В.Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 6.-С.59-63
|
>8.
| Калошин В.Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 2.-С.8-11
|
>9.
| Калошин В.Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 3.-С.11-15
|
>10.
| Калошин В. Ф. Научите ребёнка мечтать/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 7.-С.59-62
|
>11.
| Калошин В. Ф. Как развивать интерес ребёнка?/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 5.-С.55-59
|
>12.
| Калошин В. Ф. Как успешно развивать ребёнка/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 3.-С.56-61
|
>13.
| Калошин В. Ф. Мы, дети и... смех/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 10.-С.51-56
|
>14.
| Калошин В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 9.-С.58-61
|
>15.
| Калошин В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 8.-С.58-61
|
>16.
| Калошин В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.67-72
|
>17.
| Калошин В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 5.-С.69-76
|
>18.
| Калошин В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками?/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 3.-С.44-54
|
>19.
| Калошин В. Ф. Как успешно развивать ребёнка/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2013,N N 2.-С.55-59
|
>20.
| Калошин В. Ф. Формування в учнів ПТНЗ почуття господаря своєї долі/В. Ф. Калошин // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.43-46
|
|
|