Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калошин, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.
Шифр: obdy/2014/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 2
Зміст:
Мазяр, О. В. Концептуальні погляди І. О. Сікорського на проблему розвитку дитячої обдарованості / О. В. Мазяр. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Гончаренко, О. Р. Шляхи впровадження ідей В. О. Сухомлинського у практичну роботу ДНЗ для вирішення проблем громадянського виховання дошкільників / О. Р. Гончаренко. - С.8-12
Гончаренко, О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського / О. Р. Гончаренко. - С.13-20
Крива, Н. Л. "Ми подорожуємо" : психолого-педагогічне проектування діяльності дітей 5-го року життя за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" / Н. Л. Крива, Т. М. Петруняк. - С.21-27
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування спеціальних (предметних) умінь і навичок як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.28-32
Петренко, Л. Б. Дива у країні образотворчості : добірка казок з детальними рекомендаціями для образотворчої діяльності дітей / Л. Б. Петренко. - С.33-41
Гурин, Ю. В. "Урок + игра" : внедрение игр и новых приёмов на этапе изучения школьниками нового материала / Ю. В. Гурин. - С.42-46
Клугман, О. Г. "Школа творчости" : програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / О. Г. Клугман. - С.47-55
Калошин, В. Ф. Секреты еврейского воспитания : психолого-педагогический и религиозный аспекты / В. Ф. Калошин. - С.56-61
Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 3 - 4-х класів / А. О. Мельник. - С.62-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: obdy/2014/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 3
Зміст:
Мурашковский, Ю. С. Педагогика мышления в долгосрочной перспективе / Ю. С. Мурашковский. - С.2-7
Гончаренко, О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського / О. Р. Гончаренко. - С.8-13
Крива, Н. Л. "Ми подорожуємо" : психолого-педагогічне проектування діяльності дітей 5-го року життя за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" / Н. Л. Крива, Т. М. Петруняк. - С.14-18
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування спеціальних (предметних) умінь і навичок як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.19-27
Петренко, Л. Б. Римовані правила на уроках основ безпеки життєдіяльності у молодших класах школи / Л. Б. Петренко. - С.28-30
Туров, М. П. Концепція підготовки гуртківців позашкільних установ до майбутньої інноваційної діяльності / М. П. Туров. - С.31-36
Гурин, Ю. В. "Урок + игра" : внедрение игр и игровых приёмов на этапе изучения школьниками нового материала / Ю. В. Гурин. - С.37-43
Сокирба, Л. О. "Кольорові камінчики" : розробка розвивального заняття для дошкільнят / Л. О. Сокирба. - С.44-47
Калошин, В. Ф. Секреты еврейского воспитания : (психолого-педагогический и религиозный аспекты) / В. Ф. Калошин. - С.48-51
Бондаренко, В. "Школа успіху" Кличків / В. Бондаренко. - С.52-57
Розвиваємо креативність, розв'язуючи нестандартні задачі (для дітей від 8 років). - С.58-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: obdy/2013/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 10
Зміст:
Білоусько, Л. В. Сучасні підходи до логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Л. В. Білоусько, В. І. Барабаш. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янець, О. Г. Створення гармонійного освітнього простору гімназиста через діалог культур / О. Г. Лук'янець. - С.9-14
Кузнецова, В. А. Развитие у школьников способности к творчеству самоактуализации : (на примере занятий живописью) / В. А. Кузнецова. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.19-22
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.23-27
Ланєнкова, О. С. Добрий друг - казка, або усна народна творчість як виховний засіб / О. С. Ланєнкова. - С.28-30
Тимощук, С. В. Музично-дидактичні ігри в ДНЗ (за системою К. Орфа) / С. В. Тимощук. - С.30-37
Сидорова, Н. А. Активизация творческого потенциала учащихся через интегрированные уроки изобразительного искусства / Н. А. Сидорова. - С.38-43. - Лит. в конце ст.
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.44-46
Горбенко, С. В. "Орльонок": територія дитинства і рай для розумників / С. В. Горбенко. - С.47-50
Калошин, В. Ф. Мы, дети и... смех / В. Ф. Калошин. - С.51-56
Досліди з магнітом : (для дітей молодшого шкільного віку). - С.57-61
Степановський, А. Модель малогабаритної вітроелектростанції : (на основі стрічки Мебіуса) / А. Степановський. - С.62-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: obdy/2014/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 1
Зміст:
Гончаренко, О. Р. Громадянське виховання дошкільнят та його морально-етичний компонент / О. Р. Гончаренко. - С.2-7
Ходоса, В. П. "Здорова дитина - здорова нація" : розробка факультативного курсу для учнів 5 - 9-х класів з формування здорової та свідомої особистості / В. П. Ходоса, О. Г. Хорт. - С.8-18
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування спеціальних (предметних) умінь і навичок як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.19-26
Петренко, Л. Б. Римовані правила на уроках основ здоров'я у молодших класах школи / Л. Б. Петренко. - С.27-33
Тимощук, С. В. Творчі та імпровізаційні музичні завдання в ДНЗ / С. В. Тимощук. - С.34-38
Лізун, О. В. Фронтальний художній розвиток дитини - запорука подальшої реалізації її особистісного потенціалу / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур. - С.39-41
Клугман, О. Г. "Школа творчості" : програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / О. Г. Клугман. - С.42-50
Калошин, В. Ф. Секреты еврейского воспитания : психолого-педагогический и религиозный аспекты / В. Ф. Калошин. - С.51-56
Досліди з магнітом : (для дітей молодшого шкільного віку) частина 2. - С.57-64. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: obdy/2014/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 4
Зміст:
Гончаренко, О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського / О. Р. Гончаренко. - С.2-9
Крива, Н. Л. "Ми подорожуємо" : психолого-педагогічне проектування діяльності дітей 5-го року життя за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" / Н. Л. Крива, Т. М. Петруняк. - С.10-14
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування спеціальних (предметних) умінь і навичок як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.15-22. - Л-ра в кінці ст.
Хлєбнікова, Л. Д. Економічне виховання на уроках обслуговуючої праці / Л. Д. Хлєбнікова. - С.23-29
Козаченко, Л. А. Запрошення до творчості / Л. А. Козаченко. - С.30-35
Туров, М. П. Концепція підготовки гуртківців позашкільних установ до майбутньої інноваційної діяльності / М. П. Туров. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Грединарова, Е. М. Актуальность и необходимость перехода на компетентностное образование : методология создания комплексных компетентностных работ / Е. М. Грединарова. - С.41-48
Гурин, Ю. В. "Урок + игра" : игры и игровые приёмы на этапах запоминания, закрепления, обобщения и контроля усвоения учебного материала / Ю. В. Гурин. - С.49-53
Адаскин, А. А. Методика изучения проявления эстетического отношения к миру "Описание предмета" / А. А. Адаскин. - С.54-59
Калошин, В. Ф. Не ошибись в воспитании ребёнка / В. Ф. Калошин. - С.60-63
Мельник, А. О. Математичні завдання підвищеної складності для учнів 3 - 4-х класів / А. О. Мельник. - С.64-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: obdy/2014/6
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 6
Зміст:
Ільман, В. О. Психологічна готовність до шкільного навчання як умова успішності учня / В. О. Ільман. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст.
Боровик, І. В. Система управління роботою з обдарованими учнями / І. В. Боровик. - С.8-14. - Л-ра в кінці ст.
Давиденко, Н. М. Початковий теоретично-практичний цикл з туризму і краєзнавства : методичні рекомендації для гуртків туристсько-краєзнавчого напрямку загальноосвітніх навчальних закладів / Н. М. Давиденко. - С.15-27. - Л-ра в кінці ст.
Білоус, С. В. У світі казки чарівної / С. В. Білоус. - С.28-33
Гурин, Ю. В. "Урок + игра" игры и игровые приёмы для оптимизации психологического состояния учеников / Ю. В. Гурин. - С.34-41
Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку / О. В. Горецька. - С.42-51. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Поможем ребёнку быть оптимистом / В. Ф. Калошин. - С.52-57
Непрості сірники (для дітей з 10 років). - С.58-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: obdy/2014/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 7
Зміст:
Туров, М. П. Основні напрямки оцінювання технічної обдарованості школярів / М. П. Туров. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст.
Вансен, Т. М. Разработка комплексных программ по развитию познавательных процессов у младших школьников / Т. М. Вансен. - С.10-14
Мельник, А. О. Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів / А. О. Мельник. - С.15-24
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун. - С.25-34
Білоус, С. В. У світі казки чарівної / С. В. Білоус. - С.35-45
Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" / Л. М. Янковська. - С.46-51
Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку / О. В. Горецька. - С.52-55
Калошин, В. Ф. Как мы используем в воспитании базисный закон мотивации? / В. Ф. Калошин. - С.56-61
Гусакова, М. П. Зачем учить детей признавать и исправлять свои ошибки / М. П. Гусакова. - С.61-63
Мельник, А. О. Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів / А. О. Мельник. - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: posh/2014/5
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. N 5
Зміст:
Радченко, В. Т. Г. Шевченко - поет, художник, патріот : урок-проект з позакласного читання для 4 класу / В. Радченко. - С.1-2
Бех, І. Виховні приписи у становленні особистості / І. Бех. - С.3-5
Бондаренко, О. Формування читацької компетентності молодших школярів / О. Бондаренко. - С.6-8. - Л-ра в кінці ст.
Майборода, В. Робота з дитячою книжкою у 1 класі за навчальним комплектом "Читаю сам" / В. Майборода. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст.
Гиренко, Т. Активізація мислення учнів початкових класів через застосування інноваційних технологій : (з досвіду роботи вчителя) / Т. Гиренко. - С.11-14
Чістякова, В. Малюємо словом весну : (інтегровані уроки для 3 класу) / В. Чістякова. - С.14-18
Мироновська, Л. Методика роботи з простими видами задач у початковому курсі математики / Л. Мироновська, Г. Борщ. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст.
Чорна, Н. Уроки мислення серед природи / Н. Чорна. - С.24-28
Андрусенко, І. Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на "Уроках для стійкого розвитку. Школа друзів планети" / І. Андрусенко. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст.
Данилейко, К. У гостях у Нептуна. Малюємо морське дно : урок з образотворчого мистецтва, 3 клас / К. Данилейко. - С.31-32
Лобова, О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі / О. Лобова. - С.33-36
Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання, 3 клас : (35 годин на тиждень) / І. Веремійчик. - С.37-38
Корнієнко, С. Щасливий той, хто щасливий вдома : (батьківські збори-практикум з елементами дискусії) / С. Корнієнко. - С.39-40
Мартиненко, С. Як збеоегти психічне здоров'я дитини : (поради вчителям і батькам) / С. Мартиненко. - С.41-43
Калошин, В. Створюємо собі настрій : (практичні поради педагогів з психічної саморегуляції) / В. Калошин. - С.44-46
Лященко, М. Українська мова за професійним спрямуванням як складова лінгвістичної освіти майбутніх учителів початкових класів / М. Лященко. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст.
Кропивка, В. Запрошення до школи / В. Кропивка. - С.50-51
Коліщук, С. Роль української козацької духовності у формуванні здорового способу життя школярів / С. Коліщук. - С.52-53. - Л-ра в кінці ст.
Ракоца, Н. Матусенько, голубонько, благословенна тричі будь! : сценарій свята до Дня Матері / Н. Ракоца. - С.59-60
Булакевич, І. Сценарій свята весни для молодших школярів / І. Булакевич, Н. Пилипенко. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: obdy/2014/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 5
Зміст:
Ільман, В. О. Психологічна готовність до шкільного навчання як умова успішності учня / В. О. Ільман. - С.2-8
Гончаренко, О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського / О. Р. Гончаренко. - С.9-14
Крива, Н. Л. "Ми подорожуємо" : психолого-педагогічне проектування діяльності дітей 5-го року життя за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" / Н. Л. Крива, Т. М. Петруняк. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Гурин, Ю. В. "Урок + игра" : игры и игровые приёмы на этапах запоминания, закрепления, общения и контроля усвоения учебного материала / Ю. В. Гурин. - С.21-26
Козлова, Т. В. Дверцята у світ дитячої долі / Т. В. Козлова. - С.27-37
Лапшина, Л. М. Назустріч дітям 21-го століття / Л. М. Лапшина. - С.38-40
Методика изучения проявления эстетического отношения к миру "Описание предмета" : (автор-разроботчик методик А. А. Адаскина). - С.41-51. - Л-ра в кінці ст.
Сидоренко, Ю. О. Вічний заповіт любові до дітей : (про книгу Я. Корчака "Як любити дитину") / Ю. О. Сидоренко. - С.52-54
Калошин, В. Ф. Не ошибитесь в воспитании ребёнка / В. Ф. Калошин. - С.55-59
Непрості сірники : розвивальні завдання для дітей з 10 років. - С.60-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ptos/2012/3
   Журнал

Професійно-технічна освіта [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Пед. преса, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Табачник, Д. В. Розроблення та впровадження державних стандартів профтехосвіти - основне наше завдання / Д. В. Табачник. - С.3-4
Супрун, В. В. Реалізація основних завдань міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів ПТО / В. В. Супрун. - С.4-6
Паржницький, В. В. Державні стандарти профтехосвіти - вимога сьогодення / В. В. Паржницький. - С.6-7
Радкевич, В. О. Компетентнісний підхід до розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти / В. О. Радкевич. - С.8-10
Кравець, Ю. І. Механізм розроблення державного стандарту професійно-технічної освіти з професії "Підручний сталевара конвертерного виробництва (конвертера)" / Ю. І. Кравець. - С.10-11
Матросова, И. Г. Кейс-метод у ПТНЗ поліграфічного профілю / И. Г. Матросова. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст.
Глущенко, О. В. Формування енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю у ПТНЗ / О. В. Глущенко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Слободяник, О. В. Проектна діяльність у виробничому навчанні столярів будівельних / О. В. Слободяник. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст.
Канівець, М. В. Самоефективність як критерій готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку / М. В. Канівець. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст.
Вовковінський, М. І. Морально-етичні якості викладача ПТНЗ / М. І. Вовковінський. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст.
Грицай, Т. Г. Інтерактивне навчання на уроках хімії / Т. Г. Грицай. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, Л. М. Концепція розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників ПТНЗ / Л. М. Петренко. - С.34-36. - Л-ра в кінці ст.
Гречка, Ю. В. Інновації у професійній орієнтації / Ю. В. Гречка. - С.37-38
Коляновська, О. В. Талановитих учнів виховують талановиті педагоги / О. В. Коляновська, Т. С. Носачова. - С.39-41
Калошин, В. Ф. Формування в учнів ПТНЗ почуття господаря своєї долі / В. Ф. Калошин. - С.43-46
Микитюк, В. В. Креативність - запорука творчого зростання : 25 - років ВПУ № 21 м. Івано-Франківська / В. В. Микитюк. - С.47-48
Остапченко, Т. Є. КНАУФ і ПТНЗ України: 5 років разом / Т. Є. Остапченко. - С.49-52
Заболотна, М. М. Розвиток методичної компетентності педагога професійного навчання як складова методичної роботи / М. М. Заболотна. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: obdy/2013/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 2
Зміст:
Синягина, Н. Ю. О некоторых трудностях и препятствиях в работе с одарёнными детьми / Н. Ю. Синягина. - С.2-7
Недозірна, Г. І. Розвиток пам'яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.8-15
Иващенко, Н. Это волшебное слово - игра / Н. Иващенко. - С.15-17
Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти / О. І. Швед. - С.18-22
Зверик, А. П. Тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.23-28
Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план / О. В. Губенко. - С.29-34
Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41
Остапчук, О. М. Від роботи з "резервом" - до підготовки нової генерації керівників шкіл / О. М. Остапчук. - С.42-45
Розвиваємо увагу : завдання для старших дошкільників. - С.49-54
Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребёнка : по материалам гниги Гордона Драидена и Джаннетт Вое "Революция в обучении. Научить мир учиться по-новому" / В. Ф. Калошин. - С.55-59
Досліди з водою : для дітей молодшого шкільного віку. - С.60-64
Федорович, Л. ВІЛ/СНІД - мені не байдуже / Л. Федорович. - С.65-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: ppts/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 6
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.3-7
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.7-14. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога / Е. М. Семёнова. - С.20-27. - Лит. в конце ст.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика. - С.34-45. - Лит. в конце ст.
Сорока, А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст.
Задорожнюк, И. Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии / И. Е. Задорожнюк. - С.51-53
Гаврилькевич, В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця / В. К. Гаврилькевич. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: posh/2012/7
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2012р. N 7
Зміст:
Щербакова, Л. Особливості навчально-виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013 навчальному році / Л. Щербакова. - С.1-22
Хорошковська, О. Використання ігрових вправ у процесі формування усного українського мовлення учнів 1 класу шкіл з національними мовами навчання / О. Хорошковська. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст.
Сірош, Г. Школа радості / Г. Сірош. - С.27-29. - Л-ра в кінці ст.
Рябчук, Ю. Мудра людина із щирим серцем : бінарний урок, 3 клас / Ю. Рябчук, Н. Сергіна. - С.29-30
Колеснікова, М. Урок читання, 4 клас / М. Колеснікова. - С.31-32
Кузьміна, І. В. О. Сухомлинський про виховання відповідальності у дітей / І. Кузьміна. - С.32-33
Простота, Л. Урок навчання грамоти / Л. Простота. - С.33-36
Толстолуцька, І. Крокую від А до Я : ігри з пальчиками / І. Толстолуцька. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст.
Добрянська, І. Урок доброти : виховна година, 4 клас / І. Добрянська. - С.39-40
Миронюк, І. Інтегрований урок читання та основ здоров'я : 1 клас / І. Миронюк. - С.41
Балютіна, К. Технологія планування виховної роботи з молодшими школярами / К. Балютіна. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст.
Дума, О. Інтерактивні методи навчання у початковій школі / О. Дума. - С.44
Кірик, М. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи / М. Кірик. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Трунова, В. Методика позакласного читання в основний період / В. Трунова. - С.49-51. - Л-ра в кінці ст.
Логачевська, Т. Виконання домашніх завдань з математики в групі продовженого дня / Т. Логачевська, Т. Снісаренко. - С.51-56
Калошин, В. Як розвивати інтерес дитини? / В. Калошин. - С.59-60
Гулько, О. Формування пропедевтики хімічних знань в учнів початкової школи у процесі проектної діяльності / О. Гулько. - С.61-62. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, І. Лісова пригода : екологічна казка / І. Бондаренко. - С.63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: obdy/2013/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 3
Зміст:
Юркевич, В. С. О двух типах одарённости / В. С. Юркевич. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Недозірна, Г. І. Розвиток пам'яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.9-14
Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко. - С.15-22. - Лит. в конце ст.
Зверик, А. П. "Испытай сам себя" : 2-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.23-31
Настасенко, В. А. Анализ 2-го теста Зверика А. П. на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" / В. А. Настасенко. - С.31-34. - Лит. в конце ст.
Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41. - Л-ра в кінці ст.
Недериця, С. С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива / С. С. Недериця. - С.42-44
Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам'ятника герою художнього твору". - С.45-49
Розвиваємо пам'ять. - С.50-55
Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребёнка / В. Ф. Калошин. - С.56-61
Завгородня, В. В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" : позакласний захід для учнів 7-х класів (частина перша) / В. В. Завгородня. - С.62-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: obdy/2013/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 8
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.19-24
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30
Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: obdy/2013/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 9
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-5
Мельник, А. О. Розвиток творчих можливостей учнів початкових класів на уроках математики / А. О. Мельник. - С.6-11
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.12-17
Петренко, Л. Б. Вивчення частин мови через театральну ейдетику / Л. Б. Петренко. - С.17-25
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.26-32
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.33-36
Зверик, А. П. "Испытай сам себя-4" : 4-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.37-40
Настасенко, В. А. Анализ батареи тестов на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" А. П. Зверика / В. А. Настасенко. - С.41-47. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приёма компактности : (для детей среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.48-52
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.53-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання та ігри для учнів 2-го класу / А. О. Мельник. - С.62-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: obdy/2013/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Юркевич, В. С. Потребностно-инструментальный подход к работе с одарёнными детьми / В. С. Юркевич. - С.2-8. - Лит. в конце ст.
Вошкіна, І. А. Інтелектуальна гра "Віват, інтелект!" єднає ерудитів / І. А. Вошкіна, Л. В. Ахмедова. - С.9-11
Петренко, Л. Б. Освітні технології роботи з класом-родиною / Л. Б. Петренко. - С.12-16
Дардан, Т. С. Комплексні, інтегровані уроки як засіб розвитку креативності школярів / Т. С. Дардан. - С.17-21
Тимощук, С. В. Розвиток творчості дитини засобами музичної діяльності : (за принципами концепції музичного виховання К. Орфа) / С. В. Тимощук. - С.22-29
Федош, О. А. Розвиток творчих здібностей у зображувальній діяльності / О. А. Федош. - С.30-34
Завадська, О. О. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроці астрономії / О. О. Завадська. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст.
Мазуренко, В. П. Шкільний театр лінгвістичних мініатюр : (нестандартні форми позакласної роботи з української мови) / В. П. Мазуренко. - С.39-45
Васько, А. М. "Ейдетика для дошкільнят" : (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики) / А. М. Васько. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст.
Остапчук, О. М. ЗНО: зомбування невпевненої особистості? / О. М. Остапчук. - С.53-54
Калошин, В. Ф. Как развивать интерес ребёнка? / В. Ф. Калошин. - С.55-59
Завгородня, В. В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" : (позакласний захід для учнів 7-х класів) / В. В. Завгородня. - С.60-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: obdy/2013/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Носаченко, І. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу / І. М. Носаченко. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст.
Йовко, О. М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи / О. М. Йовко. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст.
Бугрова, А. В. Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях / А. В. Бугрова. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст.
Крутій, К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв'язного мовлення дошкільників / К. Л. Крутій. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст.
Балабанова, К. Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів / К. Є. Балабанова. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.32-35
Зверик, А. П. "Испытай сам себя - 3" : 3-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.36-39
Настасенко, В. А. Анализ 3-го теста Зверика А. П. на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" / В. А. Настасенко. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников / Е. В. Заика, И. А. Зуев. - С.43-50. - Л-ра в кінці ст.
Пономаренко, Л. В. Особливості впливу мас-медіа на школяра / Л. В. Пономаренко. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Научите ребёнка мечтать / В. Ф. Калошин. - С.59-62
Досліди з електрикою : для дітей молодшого шкільного віку. Частина друга, завершальна. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: obdy/2014/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2014р. N 8
Зміст:
Заика, Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. КарповаА. И. Халин. - С.2-13. - Лит. в конце ст.
Калошин, В. Ф. Шкідливі батьківські переконання при вихованні дітей / В. Ф. Калошин. - С.14-23
Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров'я" : (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.24-32
Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь, І. В. Філяк. - С.33-44
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун. - С.45-50
Віннічук, І. П. Уява у грі, уява у праці / І. П. Віннічук. - С.51-54
Бондаренко, В. Своєчасне "викидання з гнізда" - запорука самостійності дитини / В. Бондаренко, В. Лукіянчук. - С.55-58
Мельник, А. О. Задачі з логічним навантаженням з математики : (для учнів 2-го класу) / А. О. Мельник. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: itpr/2020/16/18
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : наук.-метод. журн. - Х. : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. N 16/18
Зміст:
Хотин, Ростислав. Україна є великим полем битви щодо розуміння Другої світової війни / Р. Хотин. - С.2-5
Рябовол, Л. Т. Освітній омбудсмен: місце і роль в системі освіти в Україні / Л. Т. Рябовол. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Чаркіна, Т. І. Вчимо критичного мислення на уроках історї та правознавства / Т. І. Чаркіна. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Машика, В. П. Дидактичні матеріали до Виборчого кодексу України / В. П. Машика. - С.15-30
ДІніц, О. В. Синхроністична таблиця "Козацько-гетьманська доба (1569 р. - перша половина XVIII cт.") / О. В. ДІніц. - С.31-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронін, Микола. "Габсбурзька щелепа" / М. Воронін. - С.54-55
Воронін, Микола. Ур - найбільш загадкове місто давнини / М. Воронін. - С.56
Щербаченко, Юлія. Як би виглядали відомі історичні діячі сьогодні / Ю. Щербаченко. - С.57-59
Прус, Ф. А. Життя та діяльність гетьмана П. Скоропадського / Ф. А. Прус. - С.60-63
Шурхало, Дмитро. Хто створив ОУН / Д. Шурхало. - С.64-68
Шпак, В. А. Диктатура Юлія Цезаря : 6 клас / В. А. Шпак. - С.69-70
Соценко, С. О. Юридична відповідальність : 9 клас / С. О. Соценко. - С.71-73
Качуровська, І. С. Особливості організації державної влади і місцевого самоврядування в Україні / І. С. Качуровська. - С.74-77
Горбачова, Г. Г. Велика грецька колонізація. Раціональні числа та дії з ними : 6 клас. Інтегрований урок: історія України, математика / Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін. - С.78-82
Калошин, В. Ф. Сприймайте світ таким, яким він є / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)