Пошуковий запит: <.>A=Капінус, Л.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Капінус Л.В. Механізми взаємозв"язку економічного зростання з продуктивністю/Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 4.-С.32-35
|
>3.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Капінус Л.В. Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві/Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 4.-С.46-49
|
>5.
| Економіка та держава - 2008г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>6.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>7.
| Капінус Л.С. Маркетинговий підхід до підвищення продуктивності підприємства/Л. С. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 11.-С.46-49
|
>8.
| Капінус Л.В. Оцінка характеру поведінки споживачів/Л. В. Капінус // Економіка та держава, 2008,N N 12.-С.41- 43
|
>9.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Актуальні проблеми економіки - 2013г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>11.
| Скригун Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача/Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 4.-С.230-233
|
>12.
| Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів/І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 5.-С.125-131
|
>13.
| Підприємництво, господарство і право - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Капінус Л. Право на доступ до інформації як елемент правового статусу людини та громадянина/Л. Капінус // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2014,N N 1.-С.53-56
|
|