Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Карабаза, І. А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Колпаков В. М. Теоретико-методичні рекомендації щодо вдосконалення економіки знань підприємництва/ В. М. Колпаков (стр.8-17)
Леонова О. О. Сутність та місце тіньової діяльності підприємств в структурі економіки/ О. О. Леонова (стр.18-24)
Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки/ І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова (стр.41-49)
Волошенко А. В. Проблема подолання корупції на євроінтеграційному шляху України/ А. В. Волошенко (стр.108-114)
Косар Н. С. Дослідження розвитку туризму в Україні в умовах кризи/ Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо (стр.115-125)
Мінькова О. Г. Маркування та сертифікація органічної продукції/ О. Г. Мінькова, В. М. СакалоО. О. Горб (стр.126-135)
Носкова Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями/ Е. В. Носкова, И. М. Романова (стр.136-146)
Фесюк В. О. Сучасні тенденції соціально-демографічної ситуації в м. Луцьк/ В. О. Фесюк, Я. О. МольчакЮ. М. Барський (стр.243-251)
Васильців Т. Г. Вплив діяльності інституційних інвесторів небанківського типу на розвиток вітчизняного ринку фінансових послуг/ Т. Г. Васильців, С. В. Черкасова (стр.252-260)
Міщенко С. В. Поєднання функцій стратегічного розвитку та антикризового управління в діяльності центральних банків/ С. В. Міщенко, В. І. Міщенко (стр.266-272)
Веріга Г. В. Інформаційна модель обліку і обслуговування зовнішнього державного боргу/ Г. В. Веріга (стр.297-307)
Матрос О. М. Аналітично-облікові аспекти діяльності фізичної особи-підприємця/ О. М. Матрос, В. В. БобкоО. М. Поліщук (стр.308-316)
Царук Н. Г. Облікова політика підприємства та її формування в овочівництві/ Н. Г. Царук (стр.317-328)
Остапенко Я. О. Доходи готельного господарства крізь призму статистики/ Я. О. Остапенко (стр.329-336)
Холда А. Показатель производительности труда и валютный курс в экономике Украины/ А. Холда, Ю. Ренкас (стр.337-347)
Долгий В. И. Развитие методологии планирования и анализа затрат на персонал/ В. И. Долгий, Л. С. Верещагина (стр.370-376)
Жук М. О. Оптимізація споживання та заощаджень домогосподарства в неперервному часі/ М. О. Жук (стр.377-386)
Ковбатюк М. В. Система рейтингового оцінювання підприємств водного транспорту/ М. В. Ковбатюк, І. І. Стрілок (стр.401-410)
Лучаківський А. О. Використання генетичного алгоритму для оптимізації фінансової стійкості банку/ А. О. Лучаківський (стр.411-420)
Полінкевич О. М. Методичні підходи до підбору експертів для оцінювання інноваційного розвитку підприємств/ О. М. Полінкевич (стр.421-428)
Ткаченко Н. В. Розвиток методичних засад рейтингування недержавних пенсійних фондів за рівнем інвестиційного потенціалу/ Н. В. Ткаченко, О. В. Шабанова (стр.450-458)
Транченко Л. В. Перспективні підходи до оцінювання кількості безробітних у сільській місцевості на базі нечіткої моделі гібридної мережі/ Л. В. Транченко (стр.459-468)
Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії/ Л. В. Фролова, А. О. Наторіна (стр.469-474)
Яремова М. І. Оптимізація рівня економічної безпеки підприємства/ М. І. Яремова (стр.475-480)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г.
Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)