Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коронкевич, Марта$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коронкевич, Марта
Назва : Два или три слова, которые сразят клиента
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/2). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Товарна політика-- Брендинг-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегии позиционирования--товарная политика--глобальная система позиционирования--глобальна система позиціонування--информация о бренде--інформація про бренд
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Мальчик М. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід/ М. Мальчик, О. Попко (стр.10-19)
Коронкевич М. Два или три слова, которые сразят клиента/ М. Коронкевич (стр.20-25)
Окландер М. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства/ М. Окландер, Р. Шемчук (стр.4971)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)