Пошуковий запит: <.>A=Лабурцева, О. І.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Актуальні проблеми економіки - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Лабурцева О.І. Сутність підприємництва та тенденції його розвитку в легкій промисловості України/О. І. Лабурцева // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2008,N N 2.-С.14-25
|
>3.
| Економіка та держава - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Лабурцева О.І. Тенденції зміни купівельної спроможності населення у регіонах України/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2008,N N 2.-С.42-45
|
>5.
| Економіка та держава - 2009г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>6.
| Лабурцева О.І. Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2009,N N 6.-С.21-23
|
>7.
| Економіка та держава - 2015г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Економіка та держава - 2015г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>9.
| Лабурцева О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2015,N N 5.-С.24-27
|
>10.
| Лабурцева О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2015,N N 6.-С.11-14
|
>11.
| Економіка України - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Лабурцева О. І. Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств/О. І. Лабурцева // Економіка України. -К.:Преса України, 2016,N N 4.-С.79-91
|
>13.
| Економіка та держава - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>14.
| Лабурцева О. І. Методичні аспекти обгрунтування цін для участі в тендері/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2017,N N 11.-С.10-14
|
>15.
| Економіка України - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>16.
| Лабурцева О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі/О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. -К.:Преса України, 2018,N N 9.-С.139-152
|
|