Пошуковий запит: <.>A=Липова, Л.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Замаскіна П., Липова Л., Малишев В.
Назва : Профільне навчання: теорія і практика
Місце публікування : Рідна школа. - К.: Фенікс, 2008. - N 1/2. - С. 3 - 6. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2008/1). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Процес навчання Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Замаскіна П., Малишев В.
Назва : Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації
Місце публікування : Рідна школа. - К.: Фенікс, 2008. - N 3/4. - С. 3 - 6. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2008/3/4). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Професійна орієнтація Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 1/2 Цікаві статті : Пастовенський О. "Школа-родина" як альтернативний навчальний заклад в умовах демографічної ситуації Поліського регіону/ О. Пастовенський (стр.58-62) Замаскіна П. Профільне навчання: теорія і практика/ П. Замаскіна, Л. ЛиповаВ. Малишев (стр.3 - 6) Гринченко Н. Теоретичний аналіз формування соціально гармонійної особистості учня/ Н. Гринченко (стр.6 - 8) Цимбалару А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя"/ А. Цимбалару (стр.8 - 10) Бех І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації/ І. Бех (стр.11 - 16) Бойко А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система/ А. Бойко (стр.16 - 21) Кравченко Т. Національна самосвідомість як складова соціалізації підлітків/ Т. Кравченко (стр.21 - 23) Мелешко В. Середовищний підхід: досвід експериментальної роботи у сільській школі/ В. Мелешко (стр.24 - 27) Вербицький В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів/ В. Вербицький (стр.28 - 36) Топузов О. Геолого-геоморфологічні знання у процесі вивчення фізичної географії в загальноосвітній школі/ О. Топузов, Л. Мальцева (стр.37 - 39) Міронець Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології/ Л. Міронець (стр.40 - 42) Пучков І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу/ І. Пучков (стр.42 - 44) Лазько А.М. Соціальна активність студентів медичних коледжів: дослідно-експерементальний аналіз/ А. М. Лазько (стр.44 - 48) Гладишевська Л. Естетичне виховання студентів Поліцейського фінансово-правового коледжу/ Л. Гладишевська (стр.48 - 50) Перехейда О. Управління інноваційним процесом у гімназії/ О. Перехейда (стр.51 - 54) Старовойт С. Технологізація освітнього процесу в Україні/ С. Старовойт (стр.54 - 56) Караманов О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки/ О. Караманов (стр.57 - 58) Кривець С. Теоретичне обгрунтування критеріїв та ознак сформованості інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів/ С. Кривець (стр.60 - 63) Гусак Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі/ Т. Гусак (стр.63 - 64) Копосов П. Чому діти так люблять казку (через гру до знань)/ П. Копосов (стр.65 - 66) Мостова Т. Унепокорений Шаталов/ Т. Мостова (стр.67 - 69) Залуцький О. Гуманістичні засади в сучасному освітньо-виховному процесі/ О. Залуцький (стр.69 - 70) Скиба М. Шкільний підручник з біології 20 - 30-х років ХХ ст./ М. Скиба, Ю. Скиба (стр.71 - 74) Бутенко О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів XVIII ст./ О. Бутенко (стр.74 - 75) Ремезовська Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі/ Н. Ремезовська (стр.76 - 78) Ципко В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу/ В. Ципко (стр.78 - 80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 3/4 Цікаві статті : Липова Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації/ Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев (стр.3 - 6) Буринська Н. Задача як вид навчального завдання/ Н. Буринська, В. Староста (стр.6 - 9) Величко Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти/ Л. Величко (стр.9 - 12) Лодатко Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів/ Є. Лодатко (стр.13 - 20) Рижиков В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки/ В. Рижиков (стр.20 - 21) Скрябіна Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії/ Т. Скрябіна (стр.22 - 24) Власенко К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів/ К. Власенко (стр.25 - 27) Авдіянц Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника/ Г. Авдіянц (стр.27 - 29) Столяренко О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи/ О. Столяренко (стр.30 - 33) Бабінець С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти/ С. Бабінець (стр.34 - 36) Дабіжук Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Т. Дабіжук, О. Блажко (стр.37 - 39) Корнєєв О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв (стр.39 - 42) Надтока О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани"/ О. Надтока (стр.42 - 43) Сопільняк М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості/ М. Сопільняк (стр.44 - 47) Пономарьов Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів/ Ю. Пономарьов (стр.47 - 49) Шкурат Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів/ Л. Шкурат (стр.50 - 52) Іванова Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою/ Т. Іванова (стр.53 - 54) Пушкарьова Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток"/ Т. Пушкарьова (стр.55 - 57) Зяблюк Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка"/ Н. Зяблюк (стр.58 - 60) Дічек Н. Спільна спадщина/ Н. Дічек (стр.61 - 64) Сипченко О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.)/ О. Сипченко (стр.64 - 68) Скиба М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст./ М. Скиба, Ю. Скиба (стр.68 - 71) Свириденко О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки/ О. Свириденко, О. Біда (стр.77 ) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Лисиціна С., Малишев В.
Назва : Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді
Місце публікування : Рідна школа. - К.: Фенікс, 2009. - N 1. - С. 9-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2009/1). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Професійна орієнтація
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2009р.,N 1 Цікаві статті : Федяєва В. Роль сім'ї у вихованні мовної особистості/ В. Федяєва (стр.3-8) Липова Л. Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді/ Л. Липова, С. ЛисицінаВ. Малишев (стр.9-12) Гончаренко С. Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства/ С. Гончаренко (стр.12-16) Зарічанський О. Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій/ О. Зарічанський (стр.16-19) Баранюк І. Нова книжка про Василя Сухомлинського/ І. Баранюк (стр.20-22) Печерська Е. Національне виховання школярів засобами українського фольклору/ Е. Печерська (стр.23-27) Сліпченко С. Діагностування громадянських ціннісних орієнтацій як передумова компетентного моделювання процесу їх формування/ С. Сліпченко (стр.28-31) Роговець О. Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості/ О. Роговець (стр.31-34) Дослідження умов праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів (стр.35-51) Бобрицька В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя/ В. Бобрицька (стр.52-56) Бойченко Т. Основи здоров'я в національному курикулумі/ Т. Бойченко (стр.56-58) Горяна Л. Методичні рекомендації до теми "Стрес та його чинники. Адаптація людини до стресу" (8 клас)/ Л. Горяна (стр.59-62) Литвиненко Г. Науково-методичній роботі - сучасне нормативно-правове забезпечення/ Г. Литвиненко (стр.63-72) Бутенко О. Сім'я - провідна виховна інституція: історичний аспект/ О. Бутенко (стр.73-75) Гоштанар І. Історія в портретах її творців: вплив "виховального навчання" Й.Ф.Гербарта на розвиток педагогіки/ І. Гоштанар (стр.76-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Шлях освіти -2010р.,N 2 Цікаві статті : Гончаренко С. Про фундаментальні і прикладні педагогічні дослідження, або "Не споруджують освіту на піску"/ С. Гончаренко (стр.2-10) Сухомлинська О. Патріотизм як цінність: погляд на історію і сьогодення/ О. Сухомлинська (стр.10-14) Шкляєва Г. Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста/ Г. Шкляєва (стр.14-18) Першукова О. Соціально-культурні особливості мовної ситуації в Європі/ О. Першукова (стр.19-24) Вайнтрауб М. педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів/ М. Вайнтрауб (стр.25-27) Липова Л. Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти/ Л. Липова [та ін.] (стр.27-31) Матяш Н. Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину/ Н. Матяш (стр.32-34) Фролов А. Людина в системі виробництва: "соціальний капітал" Ф. Фукуями і "господарювання" А. С. Макаренка/ А. Фролов (стр.35-37) Ходанич П. Михайло Лучкай і проблеми підручника рідної мови в шкільництві Закарпаття першої половини XIX ст./ П. Ходанич, Л. Ходанич (стр.38-42) Іващенко В. Педагогічна спадщина М. О. Корфа у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/ В. Іващенко (стр.42-46) Рапіна Л. Педагогічні читання на Черкащині: В.О. Сухомлинський і О.А. Захаренко/ Л. Рапіна (стр.47-48) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Войцехівський М., Малишев В., Замаскіна П.
Назва : Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти
Місце публікування : Шлях освіти. - К.: Пед. преса, 2010. - N 2. - С. 27-31 (Шифр shos/2010/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Неперервна освіта
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2010р.,N 3 Цікаві статті : Сухомлинська О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей/ О. Сухомлинська (стр.3-7) Дічек Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.8-11) Кузьмінський А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка/ А. Кузьмінський (стр.12-13) Захаренко С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання/ С. Захаренко (стр.14-17) Біда О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня/ О. Біда, Л. Прокопенко (стр.17-19) Чжу Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві/ Сяомань Чжу (стр.20-22) Буряк В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти/ В. Буряк (стр.23-27) Пустовіт Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення/ Г. Пустовіт (стр.28-32) Шестопалюк О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді/ О. Шестопалюк (стр.33-35) Грищенко С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності/ С. Грищенко (стр.36-39) Доброскок І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки/ І. Доброскок (стр.39-42) Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності/ Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев (стр.43-46) Столяренко О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу/ О. Столяренко (стр.47-52) Мартинець Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності/ Л. Мартинець (стр.53-57) Петров О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект/ О. Петров (стр.58-61) Назаренко К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників/ К. Назаренко (стр.62-63) Костолович М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи/ М. Костолович (стр.64-66) Євтушевська Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів/ Н. Євтушевська (стр.67-69) Романовська О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США/ О. Романовська (стр.70-74) Ткаченко Л. АПН України в інформатизації освіти/ Л. Ткаченко (стр.75-76) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Замаскіна П., Малишев В.
Назва : Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності
Місце публікування : Рідна школа. - К.: Фенікс, 2010. - N 3. - С. 43-46. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2010/3). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Профорієнтація
Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Войцехівський М., Замаскіна П.
Назва : Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2011. - N 1/2. - С. 56-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2011/1/2). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Профорієнтація
Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 1/2 Цікаві статті : Бех І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання/ І. Бех (стр.3-7) Андрущенко Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі/ Т. Андрущенко (стр.8-12) Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін/ В. Ципко (стр.13-17) Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/ С. Захаренко, О. Захаренко (стр.18-22) Клокар Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону/ Н. Клокар (стр.23-29) Ільман В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції/ В. Ільман (стр.30-32) Курило В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу/ В. Курило, А. Климов (стр.33-39) Бенера В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці/ В. Бенера (стр.40-43) Крутько О. Навчальне телебачення: погляд у минуле/ О. Крутько (стр.44-48) Дем'яненко Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки)/ Н. Дем'яненко (стр.49-53) Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/ В. Редько (стр.54-55) Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/ Л. Липова, М. ВойцехівськийП. Замаскіна (стр.56-60) Громадська В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей/ В. Громадська (стр.61-63) Орішак Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн/ Л. Орішак (стр.64-66) Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/ О. Глушко (стр.67-70) Секіріна В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури/ В. Секіріна (стр.71-73) Россихіна О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію/ О. Россихіна (стр.74-76) Ковтун Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури/ Н. Ковтун (стр.77-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л.
Назва : Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2014. - N 1/2. - С. 31-34. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2014/1/2). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Природничі науки-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 1/2 Цікаві статті : Огнев'юк В. Великий Просвітитель України/ В. Огнев'юк (стр.3-11) Чижевський Б. Народний учитель - Герой України/ Б. Чижевський (стр.12-16) Отич О. Естетичні чинники педагогічної взаємодії/ О. Отич (стр.17-21) Артеменко О. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти/ О. Артеменко (стр.22-26) Максимова Н. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ"/ Н. Максимова, Л. Порох (стр.27-30) Липова Л. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань/ Л. Липова (стр.31-34) Матяш Н. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології/ Н. Матяш (стр.35-39) Грабовий А. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення/ А. Грабовий (стр.40-44) Лукашенко Т. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту/ Т. Лукашенко (стр.45-49) Колесник Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема/ Л. Колесник (стр.50-53) Березівська Л. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друга половина 50-х років - 1964 р.)/ Л. Березівська (стр.54-60) Панасенко Е. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60 - 70-ті рр. ХХ ст.)/ Е. Панасенко (стр.61-68) Стрілецька Н. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім'ї і школи (початок ХХ століття)/ Н. Стрілецька (стр.69-73) Визначні дати 2014 року (стр.74-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|