Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Логоша, Р. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.439.5:635](47/Л69-563936
Автор(и) : Логоша Р. В.
Назва : Формування постіндустріального ринку овочевої продукції в Україні : монографія
Вихідні дані : Вінниця: Вінниц. обл. друк., 2017
Кільк.характеристики :515, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет
Примітки : Літ.: с. 454-488. - Дод.: с. 489-515
ISBN, Ціна 978-966-621-622-2: 70.00 грн
УДК : 338.439.5:635](477)
ББК : 65.9(4УКР)325.153
Предметні рубрики: Ринкова економіка-- Овочівництво --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринкові відносини--ідентифікація ринків--родючість грунту--агенти ринку--аграрна продукція--ринок овочевої продукції--виробництво овочів--торгівля овочевою продукцією--виробництво овочів
Анотація: Аналіз та узагальнення теоретико-методологічних підходів та науково-практичних рекомендацій щодо формування моделі постіндустріального ринку овочевої продукції.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Економіка АПК -2020р.,N 12
Цікаві статті :
Ходаківська О. В. Вплив COVID-19 на аграрний сектор та продовольчу безпеку держави/ О. В. Ходаківська [та ін.] (стр.6-21)
Здирко Н. Г. Теоретична сутність та класифікація необоротних матеріальних активів/ Н. Г. Здирко, О. І. Черешневий (стр.29-37)
Мельник К. П. Структурні трансформації методологічного інструментарію оцінкт ризиків в аудиті/ К. П. Мельник (стр.37-44)
Логоша Р. В. Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива/ Р. В. Логоша, І. А. Семчук (стр.45-54)
Жемойда О. В. Перспективи використання систем збереження електроенергії сільськими домогосподарствами та аграрним бізнесом/ О. В. Жемойда, А. В. Скрипник, Ю. О. Нам'ясенко (стр.54-66)
Водянка Л. Д. Цифровізація та цифрова платформа в економічному розвитку аграрного сектору/ Л. Д. Водянка, Т. П. Юрій (стр.67-73)
Іванченко В. О. Організаціонно-інстуційне забезпечення сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві/ В. О. Іванченко (стр.74-80)
Калетник Г. М. Стратегічні підходи до інвкстування аграрного сектору України в сучасних умовах розвитку АПК/ Г. М. Калетник, Н. О. Козяр (стр.81-89)
Луцяк В. В. Особливості управління практикою дослідження зв'язків з громадськістю/ В. В. Луцяк, А. Д. Остапчук, Я. П. Бондарчук (стр.89-102)
Кузіна В. Ю. Якість як ключовий показник ефективності виробництва ячменю пивоварного призначення/ В. Ю. Кузіна (стр.103-111)
Шаповал Б. С. Оцінювання потенціалу країн MENA для ексорту молочних продуктів/ Б. С. Шаповал (стр.112-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логоша Р. В., Семчук І. А.
Назва : Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива
Місце публікування : Економіка АПК. - К.: Ред. журн. "Економіка АПК", 2020. - N 12. - С. 45-54: рис. (Шифр eapk/2020/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Маркетинг-- Біопалива
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок біопалив--маркетингова політика--схема партнерських відносин
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)