Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лошенюк, І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.4-7)
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні (стр.10-12)
Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.14-20)
Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/ Т. Діброва (стр.21-24)
Гаврилова І. Як правильно написати дослідницький бриф/ І. Гаврилова (стр.28-29)
Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/ Л. Дідківська (стр.30-35)
Лошенюк І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення/ І. Лошенюк (стр.36-39)
Старостіна А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків/ А. Старостіна (стр.40-44)
Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/ М. Окландер, І. Жарська (стр.45-55)
Гриценко С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні/ С. Гриценко (стр.56-60)
Пилипчук В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу/ В. Пилипчук (стр.61-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2007р.,N 11
Цікаві статті :
Дем"янишин В.Г. Бюджетний механізм держави: сутність та роль у регулювання соціально- економічних процесів/ В. Г. Дем"янишин (стр.3-10)
Ситницький М.В. Аналіз підприємства як основа формування стратегічної гнучкості на прикладі ТОВ "Агат"/ М. В. Ситницький (стр.11-13)
Батіщева С.М. Фінансові стимули соціально- економічного розвитку як складова фінансового механізму/ С. М. Батіщева (стр.14-17)
Мельник О.Я. Форми витоку капіталу в умовах функціонування офшорних зон/ О. Я. Мельник (стр.18-20)
Зварич О.В. Удосконалення практики формування доходів бюджету/ О. В. Зварич (стр.21-24)
Фірсова С.Г. Проблеми розвитку конкурентоспроможної економіки країни/ С. Г. Фірсова (стр.25-28)
Драбик Н.М. До поняття про сутність місцевого бюджетуі його класифікаційні ознаки/ Н. М. Драбик (стр.29-32)
Сакевич І.А. Організаційні структури та функції управління підприємствами в сучасних умовах/ І. А. Сакевич (стр.33-36)
Дяченко Т.О. Вплив типів мотивації співробітників компанії при впровадженні корпоративної культури/ Т. О. Дяченко, Т. В. Сівашенко (стр.37-40)
Новікова І.Е. Передумови виникнення банківської системи ринкового типу в Україні в другій половині ХIX ст./ І. Е. Новікова (стр.41-47)
Овандер Н.Л. Аналіз загальних тенденцій економічного розвитку України за даними таблиць "витрати- випуск"/ Н. Л. Овандер (стр.48-53)
Птащенко Л.О. Впровадження системи контролінгу в корпоративне управління/ Л. О. Птащенко (стр.54-58)
Шмагун О.В. Теорія і практика проведення державних запозичень в Україні/ О. В. Шмагун (стр.59-63)
Кравченко В.А. Фактори підприємницьких ризиків в умовах трансформаційної економіки: стан та динаміка/ В. А. Кравченко (стр.64-67)
Самойленко В.О. Вплив глобалізації на еволюцію конкуренції/ В. О. Самойленко (стр.68-76)
Новосельський О.М. Методика розрахунку економічної стійкості підприємства з урахуванням ризику/ О. М. Новосельський (стр.77-82)
Журавель В.В. Особливості формування інвестиційного середовища в Україні на сучасному етапі/ В. В. Журавель (стр.83-86)
Музиченко Т.О. Аналіз розвитку інвестиційної діяльності в сільському господарстві/ Т. О. Музиченко (стр.87-89)
Тригуб О.В. Досвід країн із розвинутою ринковою економікою у створенні національної моделі іпотечного кредитування будівництва житла/ О. В. Тригуб (стр.90-95)
Кифяк В.Ф. Організаційно- економічні засади створення та функціонування рекреаційно- туристичного кластера на Буковині/ В. Ф. Кифяк (стр.96-100)
Лошенюк І.Р. Концептуальні підходи до становлення та розвитку споживчого ринку України/ І. Р. Лошенюк (стр.101-106)
Говорушко Т.А. Економічна ефективність розвитку малого підприємництва в харчової промисловості України/ Т. А. Говорушко (стр.107-111)
Піріашвілі О.Б. Пріоритетний розвиток малих промислових підприємств/ О. Б. Піріашвілі (стр.112-116)
Марченко О.І. Прагматика та проблематика собівартості продукції молокопереробних підприємств/ О. І. Марченко, Л. І. Дороженко (стр.117-120)
Пошнєв Р.В. Депозитна політика банку: суть та значення в діяльності установи/ Р. В. Пошнєв (стр.121-124)
Колісник Б.І. Концептуальні засади стратегії підвищення ефективності функціонування підприємств лісогосподарського комплексу регіону/ Б. І. Колісник (стр.125-129)
Білик М.Д. Економічна сутність прибутку в умовах трансформації економіки/ М. Д. Білик (стр.130-132)
Уткіна Н.В. Економічний зміст фінансового результату діяльності підприємства: історичний аспект/ Н. В. Уткіна (стр.133-137)
Фісун К.А. Синергетичний ефект від злиття і поглинання компаній у регіоні/ К. А. Фісун (стр.138-143)
Семенченко Н.В. Структура українського ринку пива. Регіональні виробники/ Н. В. Семенченко (стр.144-147)
Курмаєв П.Ю. Актуальні проблеми формування регіональної політики в Україні/ П. Ю. Курмаєв (стр.148-151)
Каракай Ю.В. Теоретичні засади інноваційного розвитку економіки України/ Ю. В. Каракай (стр.152-156)
Акіліна О.В. Деякі аспекти державного регулювання ринку праці в України/ О. В. Акіліна (стр.157 -163)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лошенюк І.Р.
Назва : Концептуальні підходи до становлення та розвитку споживчого ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 11. - С. 101-106 (Шифр frvv/2007/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лошенюк І.
Назва : Розвиток торговельної мережі на Буковині: проблеми, шляхи, рішення
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 36-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Україна --Чернівецька область
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)