Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Мних, Микола Володимирович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)