Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пелагейченко, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Не хлібом єдиним (стр.8-11)
Даниленко Л.І. Створюємо лінію індивідуального навчання/ Л. І. Даниленко (стр.12-13)
Іванова-Комарщук О. Карантин - порятунок від застуди/ О. Іванова-Комарщук (стр.14-15)
Сало М. Як взаємодіяти з батьками учнів/ М. Сало (стр.16-17)
Пісарєв В. Помилка системи освіти/ В. Пісарєв, Д. ПісарєвВ. Пісарєва (стр.22-26)
Гомуліна М. Освітні ресурси інтерактивних дошок/ М. Гомуліна (стр.27-28)
Петрухін В. Акмеологія та підвищення якості освіти/ В. Петрухін (стр.29-31)
Кошак Л. Будь обережним на дорозі!/ Л. Кошак (стр.32-33)
Новорічний гороскоп (стр.34-35)
Мідхатов І. Психолого-педагогічні основи виховання/ І. Мідхатов (стр.36-38)
Ядагаєва Г. Психологічні аспекти уроку/ Г. Ядагаєва (стр.39-40)
Хрістофорова В. Групове спілкування підлітків/ В. Хрістофорова (стр.41)
Вірченко І. Духовність у творах мистецтва/ І. Вірченко (стр.42-44)
Системне управління якістю профільного навчання (стр.45-46)
Соловов О. Навички життя / О. Соловов (стр.47-50)
Пелагейченко В. Типологія творчих проектів учнів/ В. Пелагейченко (стр.51-54)
Фоменко І. Індивідуальний стиль педагогічної діяльності/ І. Фоменко (стр.55-60)
Павленко О. Сучасна робота класного керівника/ О. Павленко (стр.61-63)
Сучасна позакласна робота (стр.64-66)
Педагогічна освіта батьків (стр.67-69)
Майданник Т. Свято Різдва Христового/ Т. Майданник (стр.70)
Богомаз Т. Що третій же празник - святе Водохреща/ Т. Богомаз (стр.71-72)
Федунь Н. Ясна зоря нашого письменства/ Н. Федунь (стр.74-79)
Єфімова С. Психологічні поради для спілкування/ С. Єфімова (стр.82)
Квітка Д. Бути чи не бути вчителем?/ Д. Квітка (стр.83-85)
Холявінська М. Універсальне мистецтво вчити всіх усьому/ М. Холявінська (стр.86-87)
Іванов О. Ініціативно чи формально/ О. Іванов (стр.88-89)
Мельник М. Тривале стояння на одному місці/ М. Мельник (стр.90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пелагейченко В.
Назва : Типологія творчих проектів учнів
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 1. - С. 51-54 (Шифр viur/2009/1)
Предметні рубрики: Методика викладання математики
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Бєлий В. Інновація у шкільних формах: шляхи формалізації/ В. Бєлий (стр.8-11)
Найда Ю.М. Українська освіта має бути демократичною/ Ю. М. Найда (стр.12-13)
Ковальчук В. Лідерство в умовах трансформації/ В. Ковальчук (стр.14-15)
Іванова-Комарщук О. Користь інтерактивних методів навчання/ О. Іванова-Комарщук (стр.16-17)
Пісарєв В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти/ В. Пісарєв, В. Пісарєва (стр.22-26)
Гатаулліна А. Інтерактивне й мультимедійне обладнання у школі/ А. Гатаулліна (стр.27-28)
Петрухін В. Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти/ В. Петрухін (стр.29-31)
Стратегії виховання в сучасній школі (стр.32-35)
Мажикеєв Т. Учитель нової формації як великий учитель/ Т. Мажикеєв (стр.36-37)
Круглов О. Який він, шкільний психолог/ О. Круглов (стр.38-39)
Ніжегородцева Н. Підказки починаючому шкільному психологу/ Н. Ніжегородцева (стр.40-41)
Кудря Н. Шкільна методична комісія - осередок зростання педагогів/ Н. Кудря, О. Криворотова (стр.42-44)
Павленко О. Урізноманітнення форм навчання/ О. Павленко (стр.45-46)
Чабан С. Українські народні ігри/ С. Чабан (стр.47-49)
Відкритий урок: яким він має бути? (стр.51-52)
Боровіков Л. Що таке майстер-клас/ Л. Боровіков (стр.53-54)
Пелагейченко В. Ключові компоненти компетентності вчителя/ В. Пелагейченко (стр.55-56)
До перевірки готов! (стр.57-60)
Щєлко В. Свято авторського слова/ В. Щєлко (стр.61)
Усова О. Формування звичок здорового способу життя/ О. Усова (стр.62-63)
Строкань Т. Подорож до країни словниковії/ Т. Строкань (стр.65-66)
Педагогічна освіта батьків (стр.67-69)
Діти та проблема шкільної дисципліни (стр.70-71)
Рішення проблеми шкільної дисципліни (стр.72-73)
Вовчук І. Батьківський всеобуч/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.74-77)
Сокіл О. Права жінок захищено кодексом/ О. Сокіл (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пелагейченко В.
Назва : Ключові компоненти компетентності вчителя
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 2. - С. 55-56 (Шифр viur/2009/2)
Предметні рубрики: Професія вчителя
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Бєлий В. Шкільні формули: мистецтво застосування/ В. Бєлий (стр.8-11)
Сотрицький Є. "WARUM?" или " WARUM!"/ Є. Сотрицький, О. Шейніна (стр.12-13)
Крик Л. За завісою атестації: погляд учителя/ Л. Крик (стр.14-15)
Мельник М. Коли потрібна заміна/ М. Мельник (стр.16-17)
Пелагейченко В. Умови організації проектної діяльності/ В. Пелагейченко (стр.22-26)
Полат Є. Світова педагогічна практика систем освіти/ Є. Полат (стр.27-29)
Блум Б. Визначаємося з педагогічними технологіями/ Б. Блум (стр.30-31)
Бережко-Камінська Ю. Із записника студента/ Ю. Бережко-Камінська (стр.32-33)
Анікеєнок О. Психологічні проблеми виховання/ О. Анікеєнок (стр.34-35)
Вовчук І. Батьківський всеобуч. На допомогу класному керівнику/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.36-37)
Смотрицький Є. Шкільна психологія в Німеччині/ Є. Смотрицький (стр.38-40)
Боровик І. Громадянська освіта в початковій школі/ І. Боровик (стр.45-47)
Боровик І. Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві/ І. Боровик (стр.48-50)
Успішними не народжуються? (стр.51-53)
Етика користувачів психодіагностичних методик (стр.54-56)
Смотрицька О. Сучасно до мотивування персоналу/ О. Смотрицька (стр.57-59)
Уілмс Д. Модель моніторінгу "вхід-вихід"/ Д. Уілмс (стр.60-61)
Євтушенко Л. Хай буде книга - твій насущний хліб/ Л. Євтушенко (стр.62-63)
Купрянов Б. Як взаємодіє класний керівник?/ Б. Купрянов (стр.64-65)
Мархай Г. Урочисте свято школи/ Г. Мархай (стр.66-68)
Котелкіна Г. Інтерактивні форми роботи з батьками/ Г. Котелкіна (стр.69-71)
Олександрова О. Побачити та замислитись/ О. Олександрова (стр.72-73)
Григор'єва О. Просто нахаба чи потенційний союзник?/ О. Григор'єва (стр.74-75)
Єфімова С. Про вроджений темперамент/ С. Єфімова (стр.84-85)
Єфімова С. Типи прояву особистості/ С. Єфімова (стр.86-87)
Зінченко В. Позашкільна освіта/ В. Зінченко (стр.88-89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пелагейченко В.
Назва : Умови організації проектної діяльності
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 4. - С. 22-26 (Шифр viur/2009/4)
Предметні рубрики: Процес навчання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)