Пошуковий запит: <.>A=Роговець, О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Роговець О. В.
Назва : Структура громадянськості молодших школярів
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. - К.: Пед. преса, 2012. - N 4. - С. 53-59. - ISSN 23040629 (Шифр pips/2012/4). - ISSN 23040629 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Громадянське виховання-- Початкова школа
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Роговець О.
Назва : Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості
Місце публікування : Рідна школа. - К.: Фенікс, 2009. - N 1. - С. 31-34. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2009/1). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Взаємозв'язок школи з сім'єю
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Роговець О.
Назва : Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності
Місце публікування : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2015. - N 5/6. - С. 58-61. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2015/5/6). - ISSN 0131-6788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Гра-- Початкова школа Моральне виховання-- Початкова школа
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Рідна школа -2015р.,N 5/6 Цікаві статті : Дічек Н. В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому/ Н. Дічек (стр.3-8) Хайруліна В. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу/ В. Хайруліна (стр.9-13) Бондар Л. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Л. Бондар (стр.13-16) Стребна О. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіка В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини/ О. Стребна (стр.17-19) Кравченко Т. Сімейні цінності в Об'єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції/ Т. Кравченко (стр.20-24) Каменькова Т. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям/ Т. Каменькова (стр.25-31) Гавриш Н. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу/ Н. Гавриш, Н. Курило (стр.26-31) Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба (стр.32-36) Бондар В. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями/ В. Бондар, О. Митник (стр.37-42) Кушнір І. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у міжкурсовий період/ І. Кушнір (стр.43-46) Костюк В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови/ В. Костюк (стр.47-52) Надтока О. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі/ О. Надтока (стр.53-57) Роговець О. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності/ О. Роговець (стр.58-61) Яременко Л. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті/ Л. Яременко (стр.62-66) Радул О. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI - XVII ст./ О. Радул (стр.67-71) Турчин Т. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (ХХ - ХХІ століття)/ Т. Турчин (стр.72-75) Січкар А. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907)/ А. Січкар (стр.76-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Рідна школа -2009р.,N 1 Цікаві статті : Федяєва В. Роль сім'ї у вихованні мовної особистості/ В. Федяєва (стр.3-8) Липова Л. Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді/ Л. Липова, С. ЛисицінаВ. Малишев (стр.9-12) Гончаренко С. Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства/ С. Гончаренко (стр.12-16) Зарічанський О. Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій/ О. Зарічанський (стр.16-19) Баранюк І. Нова книжка про Василя Сухомлинського/ І. Баранюк (стр.20-22) Печерська Е. Національне виховання школярів засобами українського фольклору/ Е. Печерська (стр.23-27) Сліпченко С. Діагностування громадянських ціннісних орієнтацій як передумова компетентного моделювання процесу їх формування/ С. Сліпченко (стр.28-31) Роговець О. Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості/ О. Роговець (стр.31-34) Дослідження умов праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів (стр.35-51) Бобрицька В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя/ В. Бобрицька (стр.52-56) Бойченко Т. Основи здоров'я в національному курикулумі/ Т. Бойченко (стр.56-58) Горяна Л. Методичні рекомендації до теми "Стрес та його чинники. Адаптація людини до стресу" (8 клас)/ Л. Горяна (стр.59-62) Литвиненко Г. Науково-методичній роботі - сучасне нормативно-правове забезпечення/ Г. Литвиненко (стр.63-72) Бутенко О. Сім'я - провідна виховна інституція: історичний аспект/ О. Бутенко (стр.73-75) Гоштанар І. Історія в портретах її творців: вплив "виховального навчання" Й.Ф.Гербарта на розвиток педагогіки/ І. Гоштанар (стр.76-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія. Вісник АПН України -2012р.,N 4 Цікаві статті : Ляшенко О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач/ О. І. Ляшенко, Р. І. Швай (стр.5-10) Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/ Т. В. Кравченко (стр.11-16) Добрянський І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу/ І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова (стр.17-23) Левченко О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія/ О. О. Левченко (стр.23-30) Афанасенко Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації в умовах професійної підготовки/ Л. А. Афанасенко (стр.30-35) Омельчук С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду/ С. А. Омельчук (стр.36-42) Потапчук Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині/ Т. В. Потапчук (стр.42-47) Яценко Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи/ Л. В. Яценко (стр.48-52) Роговець О. В. Структура громадянськості молодших школярів/ О. В. Роговець (стр.53-59) Кофанова О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів/ О. В. Кофанова (стр.59-69) Лякішева А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи/ А. В. Лякішева (стр.69-74) Отич Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич (стр.75-79) Набок М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.80-87) Карпенко О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації/ О. В. Карпенко, В. В. ВербоваЄ. Ф. Демида (стр.88-93) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|