Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Степаненко, Віктор$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Історія української соціології/[К. В. Батаєва та ін.] ; за заг. ред.: Катерини Батаєвої, Віктора Бурлачука, Віктора Степаненка. - 2018
3.

Степаненко В. Цивільність: соціологічна актуалізація концепту/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 1.-С.65-83
4.

Степаненко В. Урбаністичні марення і дослідницька пристрасть Блера Рубла/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 1.-С.134-135
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
6.

Степаненко В. Громадянське суспільство за доби кризи демократії: український досвід у глобальних імплікаціях/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.5-9
7.

Степаненко В. Цивілізаційний аналіз Ш. Н. Ейзенштадта в контекстах соціологічного теоретизування/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.62-81
8.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
9.

Степаненко В. Пам'яті колеги, Олександра Вишняка/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.11
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Степаненко В. До соціологічної реальності цивільної сфери/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.23-24
12.

Степаненко В. Демократія в Україні: шанси чи ризики?/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.167-170
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
14.

Степаненко С. COVID-19 як нова соціальна реальність/С. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.5-22
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)