Пошуковий запит: <.>A=Таран-Лала, О. М.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Маркіна І. А. Контролінг для менеджерів/І. А. Маркіна, О. М. Таран-Лала, М. В. Гунченко. - 2013
|
>2.
| Економіка та держава - 2020г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркіна І. А. Перспективи інтеграції сільськогосподарського підприємства до складу споживчої кооперації в кризовій економіці/І. А. Маркіна, О. М. Таран-Лала // Економіка та держава, 2020,N N 5.-С.11-14
|
>4.
| Агросвіт - 2020г.,N 21 (Введено оглавление)
|
>5.
| Маркіна А. І. Стратегічні аспекти ефективності менеджменту стійким розвитком підприємства в умовах конкурентного бізнес-середовища/А. І. Маркіна, О. М. Таран-Лала, В. П. Яхницька // Економіка та держава, 2020,N N 11.-С.24-27
|
>6.
| Маркіна І. А. Управління кадровою безпекою підприємства як інструмент детінізації: методичні засади та практична апробація/І. А. Маркіна, О. М. Таран-Лала, Ю. О. Касіч // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 21.-С.19-25
|
>7.
| Агросвіт - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>8.
| Агросвіт - 2020г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>9.
| Маркіна І. А. Системно-організаційний підхід до дослідження розвитку споживчої кооперації України/І. А. Маркіна, О. М. Таран-Лала // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 8.-С.10-16
|
>10.
| Економіка та держава - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>11.
| Таран-Лала О. М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність/О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 7.-С.18-23
|
|