Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Терно, С.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Чому важливо розвивати критичне мислення учнів?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2011. - N 10. - С. 30-34 (Шифр ivsu/2011/10)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Критичне мислення-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Дискусії новаторів і консерваторів у першій чверті ХХ ст. стосовно розвитку мислення учнів: які уроки маємо винести?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2011. - N 11/12. - С. 32-40 (Шифр ivsu/2011/11/12)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Методика укладання та використання тестових завдань
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2012. - N 1. - С. 42-47 (Шифр ivsu/2012/1)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Тестування-- Історія-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Пробне незалежне оцінювання з історії України - 2009 (як готувати учнів до ЗНО)
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2009. - N 3. - С. 14-17 (Шифр ivsu/2009/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія України-- Методика викладання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2009. - N 4. - С. 9-13 (Шифр ivsu/2009/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Тестування
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Методичні дискусії XIX - початку ХХ століття та сьогодення: біг по колу?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2010. - N 4. - С. 23-28 (Шифр ivsu/2010/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Революція Гідності 2013-2014 рр.: які уроки варто винести?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2017. - N 7/8. - С. 37-39 (Шифр ivsu/2017/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Революція Гідності --Україна, 2013 - 2014
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Критично мисляча особистість: як нею стати?
Місце публікування : Історія в рідній школі. - Київ: Пед. преса, 2018. - N 11. - С. 2-7 (Шифр ivrs/2018/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Критичне мислення-- Розвиток-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Гра цінностей та емоцій в освіті: де ми є та куди варто рухатись?
Місце публікування : Історія в рідній школі. - Київ: Пед. преса, 2019. - N 7/8. - С. 45-49 (Шифр ivrs/2019/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психологія-- Емоції
Критичне мислення-- Розвиток-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2012. - N 3. - С. 38-42 (Шифр ivsu/2012/3)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Світ критичного мислення: образ та мімікрія
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2012. - N 7/8. - С. 27-39 (Шифр ivsu/2012/7/8)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Критичне мислення-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Навчання критичного мислення - ознака середньовічної відсталості?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2013. - N 6. - С. 25-31 (Шифр ivsu/2013/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Критичне мислення-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2009. - N 1/2. - С. 4-8 (Шифр ivsu/2009/1/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія-- Методика викладання
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні?
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: Пед. преса, 2008. - N 9. - С. 15 - 20 (Шифр ivsu/2008/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Виховання громадянське
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Суспільні відносини: сучасний погляд на проблему
Місце публікування : Історія в школах України: наук.-метод. журнал. - К.: Пед. преса, 2008. - N 1. - С. 19 - 23 (Шифр ivsu/2008/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Суспільствознавство-- методика викладання
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Розвиток мислення учнів під час вивчення шкільного громадянознавчого курсу (робота над поняттями)
Місце публікування : Історія в школах України: наук.-метод. журнал. - К.: Пед. преса, 2008. - N 4. - С. 11 - 17 (Шифр ivsu/2008/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Суспільствознавство-- методика викладання в школі
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Конфлікт: це добре чи погано? (Як вивчати конфлікти у громадянській освіті)
Місце публікування : Історія в школах України: наук.-метод. журнал. - К.: Пед. преса, 2008. - N 3. - С. 17 - 23 (Шифр ivsu/2008/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Конфліктологія
Освіта
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терно С.
Назва : Забобони й стереотипи: що слід про них знати викладачу громадянознавчих курсів
Місце публікування : Історія в школах України: наук.-метод. журнал. - К.: Пед. преса, 2008. - N 2. - С. 17 - 21 (Шифр ivsu/2008/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Суспільствознавство-- методика викладання
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Історія в школах України -2012р.,N 7/8
Цікаві статті :
Навчальна програма з історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (стр.7-11)
Мокрогуз О. Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва в шкільному курсі історії України/ О. Мокрогуз (стр.12-14)
Бондарь Л. Випуск усного журналу "Ми - громадяни"/ Л. Бондарь (стр.15-16)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 5 клас. Історія України. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.1-2)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 6 клас. Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс). Рівень стандарту (70 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.2-3)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 7 клас. Історія України. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.3-4)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 7 клас. Історія України. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.4-5)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 8 клас. Історія України. Рівень стандарту (52 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.5-6)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 8 клас. Всесвітня історія. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.6-7)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 9 клас. Історія України. Рівень стандарту (52 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.7-8)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 9 клас. Всесвітня історія. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.8-9)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 9клас. Правознавство (практичний курс). Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.9-10)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 10 клас. Історія України (1900-1939 рр.) Рівень стандарту, профільний рівень (правовий, філософський, економічний) (35 год), академічний рівень (52 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.10-11)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 10 клас. Всесвітня історія (1900-1939 рр.) Рівень стандарту. Академічний рівень (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.11-12)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 10 клас. Правознавство. Академічний рівень. Рівень стандарту (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.12-13)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 11 клас. Історія України. Рівень стандарту, профільний (правовий, філософський, економічний), академічний (52 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.13-14)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 11 клас. Всесвітня історія. Рівень стандарту, академічний рівень (35 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.14-16)
Гісем О. Орієнтовне тематичне планування для 5-11 класів на 2012/2013 навчальний рік. 11 клас. Людина і світ. Рівень стандарту. Академічний рівень (17 год.)/ О. Гісем, О. Мартинюк (стр.16)
Гаврилюк Ж. Духовне життя в українських землях наприкінці XVIII - у першій половині ХІХ ст. (музика, образотворче мистецтво та архітектура в пошуках мистецького стилю)/ Ж. Гаврилюк (стр.17-26)
Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія/ С. Терно (стр.27-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Історія в школах України -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Завдання першої міжнародної учнівської олімпіади з історії 2012 р. (стр.2-3)
Кокош Л. Урок на тему "Замки і палаци України"/ Л. Кокош (стр.4-8)
Самохотов А. Урок на тему "Розгортання гайдамацького руху в Правобережній Україні у XVIII ст."/ А. Самохотов (стр.9-12)
Фещин О. Урок на тему "Утворення українських політичних партій у Галичині"/ О. Фещин (стр.13-16)
Дацюк Н. Урок на тему "Гетьман П. Скоропадський. Внутрішня політика Української держави"/ Н. Дацюк (стр.17-21)
Колодчук Д. Засідання історичного клубу до 1025-річчя Хрещення Русі/ Д. Колодчук (стр.22-24)
Терно С. Навчання критичного мислення - ознака середньовічної відсталості?/ С. Терно (стр.25-31)
Мезенцева І. Рибальство античних міст Північного Причорномор'я/ І. Мезенцева (стр.32-35)
Гриценко А. Досвід формування інформаційної компетентності старшокласників у процесі навчання всесвітньої історії в школі/ А. Гриценко (стр.36-38)
Скляренко В. Олівер Кромвель - "Божий ратник" чи узурпатор?/ В. Скляренко (стр.39-40)
Цей місяць в історії (стр.41-45)
Події в історії (стр.46-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)