Пошуковий запит: <.>A=Ткачук, С. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Ткачук С. В. Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 3.-С.75-79
|
>3.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>5.
| Ткачук С. В. Методичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживача/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 4.-С.94-100
|
>6.
| Ткачук С. В. Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 5.-С.7-12
|
>7.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2014г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>8.
| Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Ткачук С. В. Специфіка комунікативної політики підприємств сфери послуг/С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 12.-С.95-98
|
>10.
| Ткачук С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 4.-С.220-228
|
>11.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>12.
| Актуальні проблеми економіки - 2016г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>13.
| Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 7.-С.194-200
|
>14.
| Стахурська С. А. Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку/С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 12.-С.112-115
|
>15.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2018г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>16.
| Практичні підходи до формування якості послуг/С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2018,N N 6.-С.69-75
|
>17.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>18.
| Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових/С. В. Ткачук [и др.] // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2019,N N 3.-С.87-95
|
>19.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2019г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>20.
| Ткачук С. В. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2019,N N 11.-С.109-119
|
|
|