Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тодорова, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Пироженко Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом/ Н. Пироженко (стр.18-19)
Юрчак А. Управление потребительским опытом - делаем первые шаги!/ А. Юрчак (стр.20-23)
Бегларашвили О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий/ О. Бегларашвили (стр.24-28)
Чичика Т. Ориентация на потребителя становится с каждым днем естественнее/ Т. Чичика (стр.30-31)
Гурджиян К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней/ К. Гурджиян (стр.32-36)
Тодорова О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент/ О. Тодорова (стр.38-45)
Панченко А. Десять причин того, почему маркетологи не получают должного финансирования/ А. Панченко (стр.46-47)
Ромат Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. General Motors. Oldsmobile/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.48-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Сторителлинг как инновационный PR-инструмент
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 38-45 (Шифр mire/2016/2)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Аналітичні дослідження --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--програми лояльності--программы лояльности--відносини "підприємство - споживач"--отшошения "предприятие - потребитель"
Знайти схожі

3.

-2019р.,N 5
Цікаві статті :
Rainbow. Програма для мовного літнього табору (стр.4-10)
Герасименко Г. Travelling to English. Розважально-пізнавальна гра/ Г. Герасименко (стр.11-17)
Нестеренко Л. English with Mary Poppins. Свято для учнів молодших класів/ Л. Нестеренко (стр.23-27)
Подоляк О. Вивчаємо англійський фольклор без нудьги, або Nursery Rhymes та інші веселощі/ О. Подоляк (стр.32-45)
Spelling lotto. Настільна гра (стр.46-56)
Тодорова О. Навчити кожного. Особистісно орієнтоване навчання крок за кроком/ О. Тодорова (стр.57-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова О.
Назва : Навчити кожного. Особистісно орієнтоване навчання крок за кроком : methodology
Місце публікування : English Language & Culture. Шкільний світ: Weekly. - К.: Мосієнко М. В., 2019. - N 5. - С. 57-59 (Шифр eshs/2019/5)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчання-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--особистісно орієнтоване навчання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)