Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Цінько, С.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2 - 5) Кл.слова: культура спілкування,мовленнєва діяльність
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5 - 9) Кл.слова: інтонування,мовленнєва діяльність,усне мовлення
Цінько С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови/ С. Цінько (стр.9 - 13) Кл.слова: рідна мова,інноваційні методи
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13 - 18) Кл.слова: мовна освіти,розвивальне навчання
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..."/ Т. Дятленко (стр.19 - 24) Кл.слова: Кобилянська О.,українська література
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25 - 30) Кл.слова: Коцюбинський М.,українська література
Загарук О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво"/ О. Загарук (стр.31 - 36) Кл.слова: Гончар О.,Загребельний П.,українська література
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика")/ О. Поліщук (стр.36 - 38) Кл.слова: Хвильовий М.,українська література
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39 - 42) Кл.слова: мовна освіта,розвиток мовлення
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія"/ Т. Симоненко (стр.43 - 48) Кл.слова: текстологія,комунікації,комунікативна поведінка
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49 - 53) Кл.слова: українська драматургія,творче мислення
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році (стр.54 - 57) Кл.слова: державна атестація
Потапенко О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка/ О. Потапенко (стр.58 - 61) Кл.слова: комунікативна лінгвістика,мовна освіта
Мухня-Мухинько М. Суржифікація молоді художньою літературою/ М. Мухня-Мухинько (стр.66 - 71) Кл.слова: суржифікація,мовна освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С.
Назва : Інноваційні методи в навчанні рідної мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 9 - 13 (Шифр umil/2007/2)
Предметні рубрики: Методика викладання української мови
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Мамчур Л. Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення/ Л. Мамчур (стр.2-6)
Пилищук О. Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею/ О. Пилищук (стр.6-9)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.9-14)
Бондаренко Н. Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.14-17)
Дяченко С. До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах/ С. Дяченко (стр.18-21)
Лілік О. "Самотній на землі, як сонце на небі...": Урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "INTERMEZZO"/ О. Лілік (стр.22-25)
Хорошковська О. Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України/ О. Хорошковська (стр.26-29)
Яновицька Н. Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої/ Н. Яновицька (стр.29-31)
Шелехова Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі/ Г. Шелехова (стр.32-35)
Голуб Н. Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів/ Н. Голуб (стр.36-43)
Бабійчук Т. Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога/ Т. Бабійчук (стр.44-45)
Климова К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторінгу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів/ К. Климова (стр.46-50)
Бацевич Ф. Прагматика винятковості: комунікативні смисли частки аж у сучасній українській мові/ Ф. Бацевич (стр.51-54)
Пилипенко О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції/ О. Пилипенко, Т. Матвійчук (стр.54-58)
Кузнецова Г. Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики/ Г. Кузнецова (стр.59-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Борисова Л. Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах/ Л. Борисова (стр.2-5)
Козир М. Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів/ М. Козир (стр.5-7)
Луценко В. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять/ В. Луценко (стр.8-12)
Юрійчук Н. Сучасний стан мовлення школярів в аспекті українсько-російської двомовності/ Н. Юрійчук (стр.12-15)
Цінько С. Цикл уроків з лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.15-20)
Яценко Т. Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання/ Т. Яценко (стр.21-23)
Привалова С. Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками/ С. Привалова (стр.24-28)
Кидисюк В. Українські народні пісні "Ходить гарбуз по городу", "Три товариші"/ В. Кидисюк (стр.29-31)
Ліщинська Л. Творення слів. Тренувальні вправи/ Л. Ліщинська (стр.32-35)
Рощенко Т. Веселе місто алфавіт/ Т. Рощенко (стр.36-38)
Кожуховська Л. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь/ Л. Кожуховська (стр.39-42)
Плахотник В. Вправи і завдання в лінгводидактиці/ В. Плахотник (стр.43-45)
Поворознюк С. Писемні жанри художньої публіцистики/ С. Поворознюк (стр.45-48)
Дороз В. Авторська програма факультативного курсу "Українська мова в діалозі культур"/ В. Дороз (стр.49-55)
Бабійчук Т. Романи Олеся Бердника в репертуарі студентського театру-кіностудії/ Т. Бабійчук (стр.56-59)
Ярмолюк С. Ретродискусія про українську державу та її державну мову зразка дев'яностих років/ С. Ярмолюк (стр.60-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.2-10)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.10-17)
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови/ Г. Шелехова (стр.24-27)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.40-45)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49)
Зарубенко Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму/ Н. Зарубенко (стр.50-51)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи/ І. Гудзик (стр.5-58)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С., Ковальова С.
Назва : Цикл уроків з лінгвістики тексту
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 3. - С. 15-20 (Шифр umil/2009/3)
Предметні рубрики: Методика викладання мови
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С., Ковальова С.
Назва : Цикл уроків із лінгвістики тексту
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 4. - С. 40-45 (Шифр umil/2009/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика викладання мови
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С., Ковальова С.
Назва : Цикл уроків із лінгвістики тексту
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 2. - С. 9-14 (Шифр umil/2009/2)
Предметні рубрики: Методика викладання мови
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5)
Дороз В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій/ В. Дороз (стр.6-11)
Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15)
Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18)
Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія"/ К. Черниш (стр.19-22)
Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26)
Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30)
Доненко Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики/ Л. Доненко, І. Хворостяний (стр.31-34)
Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36)
Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42)
Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45)
Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50)
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури (стр.55-56)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.57-58)
Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання (стр.59-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С., Ковальова О.
Назва : Подорож у світ Олександра Довженка : Урок української літератури у 6 класі
Місце публікування : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 2. - С. 23-26 (Шифр umil/2010/2)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Письменники українські
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)