Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чухрай, Наталія Іванівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна
Назва : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204
ISBN, Ціна 978-617-607-334-5: 74.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Фінансовий менеджмент
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Демків, Ярина Василівна
Назва : Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2013
Кільк.характеристики : 205, [3] с.: карти, табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205
ISBN, Ціна 978-617-607-430-4: 68.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Мерчандайзинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1:658.11]/Ч-96-748605
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Лісовська, Лідія Степанівна
Назва : Економіка інноваційного підприємства : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016
Кільк.характеристики :321, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Літ. в кінці розд. - Літ.: с. 319-321
ISBN, Ціна 978-617-607-972-9: 162.00 грн
УДК : 330.341.1:658.11](075.8)
ББК : 65.301я73
Предметні рубрики: Економіка-- Підприємства-- Іновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні підприємства--інноваційна продукція--інноваційні процеси--інноваційний потенціал підприємства--інноваційна продукція--якість продукції--конкурентоспроможність продукції
Анотація: Розглянуто економічні засади функціонування інноваційного підприємства, сутність та особливості його виробничої діяльності, розкрито специфіку ресурсного забезпечення інноваційного підприємства, визначено пріоритети формування та оцінювання інноваційного потенціалу підприємства.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз, Людмила Андріївна, Чухрай, Наталія Іванівна
Назва : Маркетинг : підруч. . -2-ге вид., оновл.
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Примітки : Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-7597-26-1: 28.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарний ринок-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформаційна система--дослідження ринку--маркетингова товарна політика--маркетингова цінова політика--конкуренція--система планування маркетингу--маркетингова збутова політика--маркетингова концепція--види роздрібної торгівлі--маркетингова політика комунікацій--розроблення місії підприємства--управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)