Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Щерба, Наталія Сергіївна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.31:811.11/Щ 61
Автор(и) : Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції : монографія
Вихідні дані : Житомир: Полісся, 2010
Кільк.характеристики :308 с.: табл., рис.
Примітки : Скор.: с. 4. - Л-ра: с. 147-178. - Дод.: с. 179-306
ISBN, Ціна 978-966-655-509-3: 32.00 грн
УДК : 378.015.31:811.11
ББК : 74.580 + 81.2
Предметні рубрики: Вища освіта
Вища гуманітарна освіта-- Нерідна мова
Вчителі нерідної мови-- Підготовка
Нерідна мова-- Методика викладання --Житомир, місто
Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Нерідна мова-- Методика викладання
Анотація: Сутність і структура іншомовної діяльнісної компетенції суб'єкта вивчення іноземної мови; теоретична модель процесу відповідної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; критерії оцінювання, показники зазначеної готовності та технологія підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної діяльнісної компетенції. Згідно програми дослідження окремі експерименти проводились на базі Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, гуманітарної гімназії № 23 ім. М. Й. Очерета та спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С. Ковальчука м. Житомира, а також інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:81'243/К17
Автор(и) : Калініна, Лариса Вадимівна, Петранговська, Наталія Романівна, Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :161, [1] с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 122-160
ISBN, Ціна 978-966-485-185-2: 35.00 грн
УДК : 373.5:81'243
ББК : 74.268.1(А/Я)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика викладання
Англійська мова-- Педагогічні інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--інформаційно-комунікаційні технології --информационно-коммуникационные технологии--веб-технологии--дистанційна освіта--дистанционное образование--інтернет-ресурси--интернет-ресурсы--електронні бібліотеки та каталоги--электронные библиотеки и каталоги
Анотація: Посібник пропонує використання комплексних комп'ютерних лабораторних робіт з курсу "Методика викладання англійської мови" як засобу професійно-методичного саморозвитку студентів, що мотивуватиме майбутнього вчителя до творчої самостійної роботи у школі.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:[37.011.3-051/Щ61-267513
Автор(и) : Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими потребами : автореф. дис.
Вихідні дані : Житомир: Левковець Н. М., 2021
Кільк.характеристики :39, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Літ.: с. 32-36
Ціна : 10.00 грн
УДК : 378:[37.011.3-051:81'243]*М
ББК : 74.58 + 74.3
Предметні рубрики: Вчителі-- Нерідна мова-- Підготовка
Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Старшокласники-- Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній учитель іноземної мови--старшокласники з особливими потребами--практикоорієнтоване навчання--підготовка вчителя іноземної мови--інклюзивна компетентність--технологія "інтерактивна майстерня"
Анотація: У дисертації на методологічному, теоретичному та технологічному рівнях досліджено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з сосбливими освітніми потербами. Обґрунтовано методологічні засади та сутність підготовки майбутнього вчителя інозмуної мови у визначеному напрямі, запропоновано її концепцію та модель, проектовано структуру інклюзтвної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, запропоновано критерії оцінювання, показники та рівні її сформованості. Розроблено навчально-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими освітніми потребами (навчальну програму, силабус, програми практики, навчальний посібник, навчально- інструктивні матеріали для проведення практичних занять, електронні засоби навчання).
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:[37.011.3-051/Щ61-465678
Автор(и) : Щерба, Наталія Сергіївна
Назва : Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами : монографія
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021
Кільк.характеристики :439, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 354-439
ISBN, Ціна 978-966-485-281-1: 140.00 грн
УДК : 378:[37.011.3-051:81'243]*М
ББК : 74.58 + 74.3
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Вчителі-- Підготовка
Інклюзивне навчання-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--освіта--педагогіка--методика навчання іноземних мов--навчання дітей з інвалідністю
Анотація: Проаналізовано термінологічний апарат, обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами, запропоновано зміст, методи, форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників з дитячим церебральним паралічем.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)